بلاگ

خانهشومینهپاسخ به سوال هایی درباره شومینه برقی

پاسخ به سوال هایی درباره شومینه برقی

پاسخ به سوال هایی درباره شومینه برقی شما

شومینه ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مزایا، ویژگی ها و نگرانی های ایمنی خاص خود را دارند و از آنجایی که شومینه های برقی مفهومی جدیدتر از شومینه های گازی و هیزمی سنتی هستند، همیشه سوالاتی در مورد آنها وجود دارد.

شومینه های برقی نسبت به شومینه های گازی و هیزمی کارآمدتر و پرکاربردتر هستند. آنها دارای ویژگی های زیادی هستند، نگهداری آنها آسان است و بسیار ایمن هستند.

ما به برخی از سوال های رایج در مورد شومینه های برقی پاسخ داده ایم تا به شما کمک کنیم تا درک بهتری از همه چیز آنها داشته باشید.

پاسخ به سوال هایی درباره شومینه برقی / شومینه لوکس ایران/ انواع شومینه ها

پاسخ به سوال هایی درباره شومینه برقی

 

یک شومینه برقی چقدر گرما می دهد؟

معمولا شومینه های برقی 4600 BTU (واحد حرارتی بریتانیا) گرما تولید می کنند، اما برخی از مدل ها می توانند 8900 BTU با ولتاژ 220/240 ولت تولید کنند و شومینه های مادون قرمز تقریباً 5200 BTU تولید می کنند.

یک شومینه برقی با چه اندازه اتاق می تواند گرم کند؟

اندازه شومینه برقی را می توان با ظرفیت آن برای گرم کردن یک اتاق تعیین کرد. برخی می توانند اتاق ها را تا 400 فوت مربع به راحتی گرم کنند در حالی که برخی دیگر می توانند اتاق های تا 1000 فوت مربع را راحت گرم کنند.

شما باید دستورالعمل ها و مشخصات مربوط به هر مدل را بخوانید تا مشخص کنید کدام یک برای اندازه اتاق شما مناسب است زیرا قدرت گرمایش برای هر مدل متفاوت است.

شومینه برقی شومینه لوکس ایران

شومینه برقی شومینه لوکس ایران

چه مدت طول می کشد تا یک اتاق گرم شود؟

لازم نیست منتظر بمانید تا آتش خاموش شود تا شومینه برقی شما شروع به گرم کردن اتاق کند، مدت کوتاهی پس از روشن شدن شروع به گرم شدن می کند. به جای وقت گذاشتن برای ساختن آتش هیزمی که با کمی تلاش مقداری گرما تولید می کند، می توانید بلافاصله از گرمای یک شومینه برقی لذت ببرید.

درج های الکتریکی چیست؟

شومینه های برقی از نوع اینسرتی همان گرما و محیط را به شومینه های برقی مستقل ارائه می دهند، فقط آنها به جای اینکه روی زمین بنشینند در یک شومینه یا پایه تلویزیون تعبیه شده اند.

معمول است که از درج شومینه برقی برای تبدیل شومینه های گازی یا هیزمی به شومینه برقی استفاده شود. با جایگزینی جعبه آتش با درج، شومینه می تواند به یک شومینه برقی تبدیل شود.

آیا کارکرد شومینه های برقی گران است؟

هیچ تفاوت عمده ای بین شومینه های برقی و سایر انواع شومینه از نظر هزینه های عملیاتی وجود ندارد. نصب آنها ارزان تر است و شومینه های برقی را می توان بسیار راحت تر و با هزینه بسیار کمتری نسبت به شومینه های گازی و چوبی نگهداری کرد. بازرس دودکش یا شومینه گازی نیازی به استخدام یا دستمزد برای بازرسی سالانه ندارد و همچنین نیازی به خرید هیزم نیست.

استفاده از شومینه برقی به عنوان منبع گرمایش منطقه نیز می تواند به گرم نگه داشتن خانه شما در ماه های سرد زمستان کمک کند. شومینه برقی شما اتاقی را که اغلب استفاده می کنید گرم می کند و نه همه اتاق هایی را که در آن زمان استفاده نمی کنید. می‌توانید ترموستات خود را پایین بیاورید تا انرژی را برای گرم کردن تمام اتاق‌های خانه‌تان در زمانی که از آنها استفاده نمی‌کنید هدر ندهید.

شعله و بخاری تنظیم شده برای خاموش شدن خودکار بر اساس ترموستات برای هر شعله و  برای هر بخاری تنظیم شده است برای خاموش شدن خودکار بر اساس ترموستات هزینه دارد، اگرچه هزینه های برق بسته به منطقه متفاوت است.

شومینه برقی شومینه لوکس ایران

شومینه برقی شومینه لوکس ایران

آیا شومینه های برقی انرژی زیادی مصرف می کنند؟

با توجه به اینکه شومینه های برقی انرژی را هدر نمی دهند، این شومینه ها از نظر انرژی بهینه تر هستند. به جای سوختن سوخت، از بخاری برقی استفاده می کنند و چون دودکش یا دریچه ندارند، گرما را از دست نمی دهند.

با شومینه های برقی کم مصرف، هنگامی که ترموستات به دمای مطلوب برسد، بخاری خاموش می شود و از گرم شدن بیش از حد اتاق جلوگیری می کند.

هنگام استفاده از آتش هیزم، دودکش حرارت زیادی را از دست می دهد. دریچه های شومینه گازی نیز گرمای زیادی را از دست می دهند.

در نتیجه گرمایش منطقه تکمیلی که توسط شومینه های برقی ارائه می شود، شما همچنین قادر خواهید بود انرژی کمتری برای گرم کردن خانه خود مصرف کنید و مصرف انرژی و هزینه های گرمایشی خود را کاهش دهید.

طول عمر یک شومینه برقی چقدر است؟

شومینه های برقی علاوه بر دوام تا 20 سال، معمولاً هر دو یا سه سال یکبار نیاز به تعویض لامپ دارند. شومینه های برقی معمولاً بیشتر از شومینه های گازی و هیزمی دوام می آورند.

هنگام تصمیم گیری در مورد کیفیت و طول عمر شومینه، مدت زمان گارانتی شومینه های برقی را در نظر بگیرید.

شومینه برقی شومینه لوکس ایران

شومینه برقی شومینه لوکس ایران

 

یک شومینه برقی چه ویژگی های دیگری دارد؟

می تواند بدون گرما روشن شود

از آنجایی که شومینه های برقی از چراغ های LED برای روشن کردن شعله های مصنوعی استفاده می کنند، می توانید شعله ها را بدون گرما روشن کنید. شومینه های ال ای دی به شما این امکان را می دهند که از فضای یک شومینه بدون گرما لذت ببرید تا بتوانید حتی در تابستان از آن استفاده کنید.

می تواند با رنگ ها روشن شود

شومینه های برقی در سبک های مختلف با شعله های مختلف موجود هستند. می توانید شعله های واقعی یا شعله های آتش را در رنگ های مختلف انتخاب کنید.
شومینه برقی ریموت دار شومینه لوکس ایران

می تواند گرما را بدون شعله یا رنگ منتشر کند

می توانید شومینه را بدون شعله نیز روشن کنید، همانطور که می توانید بدون حرارت شعله ها را روشن کنید!  در این مورد، اگر گرما می خواهید، اما به نور اضافی نیاز ندارید، گزینه بسیار خوبی است، مثلاً اگر در حال تماشای فیلم هستید یا در اتاق می خوابید.

در لمس خنک می ماند

صفحه شیشه ای شومینه و خود شومینه با وجود اینکه شومینه گرما منتشر می کند گرم نمی شود. از آنجایی که بخاری در خارج از ویترین قرار دارد، گرما را در خارج از جعبه شومینه و روی شیشه ایجاد می کند و از سوختن شما اطمینان می دهد.

این ویژگی ایمنی اضافه شده، شومینه های برقی را برای استفاده در مناطق کوچک و خانه هایی با کودکان و حیوانات خانگی ایمن تر می کند.

می توان با کنترل از راه دور یا از طریق تلفن هوشمند خود کار کرد

مدل های مختلفی از شومینه های برقی وجود دارد که دارای کنترل های دستی هستند، اما بسیاری از آن ها دارای کنترل از راه دور برای تنظیم شعله و دمای شومینه هستند. در برخی موارد می توانید شعله و دمای شومینه را با استفاده از ریموت کنترل تنظیم کنید. علاوه بر روشن و خاموش کردن شومینه می توان از ریموت کنترل برای کنترل شعله های آن نیز استفاده کرد.

همچنین، می‌توانید شومینه برقی خود را از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود کنترل کنید، که راه دیگری برای بهره‌گیری از پیشرفت‌های اخیر فناوری است.

برای کمک به پاسخگویی بیشتر به سوالات شومینه برقی خود، یا سوالاتی در مورد هر نوع شومینه، با کارشناسان شومینه لوکس ایران تماس بگیرید. آنها با کمال میل تمام پاسخ ها را در اختیار شما قرار می دهند تا به شما در انتخاب بهترین نوع شومینه برای خانه کمک کنند.
بیشتر بخوانید: شومینه های برقی
جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.
اینستاگرام شومینه لوکس ایران

 

قدیمی تر

نوسازی شومینه منزل

جدیدتر

راهنمای شما برای ابزار شومینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری