بلاگ

خانهشومینهنوسازی شومینه منزل
انواع شومینه لوکس ایران

نوسازی شومینه منزل

نکاتی که باید قبل از ارتقاء شومینه خود بدانید

نوسازی شومینه منزل و ارتقا همیشه یک ایده عالی است! این که آیا این کار را برای اهداف زیبایی شناسی انجام می دهید یا صرفاً برای افزایش کارایی و کنار گذاشتن تعمیر و نگهداری شومینه، جایگزینی یا ارتقاء مدل موجود خود هنوز با عواملی همراه است که باید در نظر بگیرید.

قبل از قرار دادن یک شومینه کاملا جدید، به این عوامل توجه کنید!
نوسازی شومینه منزل / انواع شومینه جدید /شومینه لوکس ایران

نوسازی شومینه منزل

دلایلی برای ارتقا و نوسازی شومینه منزل خود

بهره وری بهبود یافته

شومینه های برقی و گازی به دلیل داشتن سیستم احتراق بسته بسیار کارآمد هستند. آنها سوخت کمتری می سوزانند در حالی که گرمای بیشتری نسبت به شومینه های سنتی تولید می کنند و با یک سیستم تهویه پیشرفته مانند دریچه برق، می توانند بسیاری از مناطق مختلف خانه را گرم کنند. آنها همچنین به اندازه یک شومینه سنتی گرما را از دست نمی دهند.

تعمیر و نگهداری پایین تر

آیا شومینه شما نیاز به کار دارد؟ نگهداری یا تعمیر شومینه برقی بسیار ساده تر و کم هزینه تر از انجام این کار با شومینه های بنایی است. قطعات جایگزین به راحتی در دسترس هستند و به راحتی قابل نصب مجدد هستند. فقط هنگام تعمیر شومینه خود با یک متخصص مشورت کنید.

شومینه لوکس ایران /انواع شومینه گازی / انواع شومینه سه بعدی

زیبایی شناسی بهتر

داشتن یک شومینه در خانه یک رویا است و یک مدل اخیر فقط ارزش ملک شما را افزایش می دهد. اما مانتوها و قالب های یک شومینه سنتی گاهی اوقات می توانند از مد بیفتند یا حداقل اجاره کنندگان را از استفاده از آن منصرف کنند. طراحی مجدد شومینه متناسب با سبک جدید شما یک ایده عالی است، به خصوص اگر ملک شما از زیبایی طراحی مدرن پیروی کند.

انواع ارتقا

درج کردن

تعویض درج شومینه به این معنی است که می توانید قاب شومینه موجود خود را نگه دارید، اما منبع گرما خود به خود جایگزین می شود.
این کار کمترین کار را می طلبد و نصب را می توان هم سریع و هم یکپارچه انجام داد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد و به خاطر زیبایی شناسی، استفاده از مجموعه ای از گازهای بلند زیبا و روستایی شبیه به آنچه شومینه لوکس ایران plfireplaces در فروشگاه آنها عرضه می کند است.
سیاهه‌های مربوط به گاز را می توان به راحتی در شومینه قرار داد و کار کرد و شبیه به کنده های واقعی است. فقط برای ایجاد آتش در واقع نیازی به جمع آوری کیندلینگ نخواهید داشت.

تبدیل کردن

آیا شما یک شومینه واقعی دارید و می خواهید گاز را تغییر دهید؟ مشابه نکته بالا، این در واقع یک راه حل بسیار آسان است. اکثر تامین کنندگان شومینه گازی مانند شومینه لوکس ایران خدماتی برای تعویض یا نصب درج گاز حتی در یک شومینه موجود دارند.
تنها چیزی که نیاز دارید یک درج گاز است که در داخل شومینه قرار می گیرد و به دریچه برق یا PV متصل می شود که ایده آل ترین سیستم تهویه برای شومینه گازی است.

تعویض کامل

برداشتن صفحه شومینه آجری بزرگ‌ترین بخش کار است زیرا نسبتاً کار فشرده است. تمام مبلمان اطراف، فرش ها و غیره باید در طول فرآیند تخریب پوشیده شوند، زیرا همه چیز بسیار گرد و غبار می شود. پس از برداشتن دیوار و جعبه آتش، و تمیز کردن سطح، شما آماده نصب روکش جدید هستید.

نکات مهم قبل از تعویض شومینه

آیا به دنبال تغییر زیبایی شناسی یا عملکرد هستید؟

وقتی صحبت از تعویض شومینه می شود، آیا به خاطر زیبایی شناسی یا عملکرد آن را تغییر می دهید؟ آیا کار با شومینه شما آنطور که هست دشوار است؟ اگر چنین است، پس یک درج شومینه برقی راه حلی است که کارکرد آن بسیار آسان‌تر است، تا جایی که حتی می‌توانید ارتفاع و دما شعله را کنترل کنید.

تا جایی که حتی می توانید ارتفاع و دمای شعله را کنترل کنید. یک شومینه طبیعی همان نوع عملکرد را به شما نمی دهد. اگر از زیبایی شناسی لذت می برید، پس می توانید ظاهر یک شومینه طبیعی را حفظ کنید، اما تعویض آن به گونه ای که مدرن به نظر برسد، کاملاً خوب است.

استفاده و نیازهای شما

در مورد شومینه خود چه نیازهایی دارید؟ چقدر از خانه خود را می خواهید گرم کنید؟ اگر می خواهید بیش از یک اتاق را گرم کنید، سیستم تهویه خود را نیز ارتقا دهید.

نگهداری

هر کدام از ارتقاء شومینه را دریافت کنید، در مورد نوع تعمیر و نگهداری آن فکر کنید. به‌طور سنتی، تعمیر و نگهداری شومینه‌های کارخانه‌ای آسان‌تر است، زیرا شما همچنین مجبور نیستید با تجمع خاکستر یا عناصر طبیعی مقابله کنید.
اما، اگر شومینه خود را به مدلی مدرن‌تر ارتقا می‌دهید، مطمئن شوید که همه ویژگی‌های آن به‌روز هستند و مواد غیر قابل احتراق شما جامد هستند. شما نمی خواهید در خانه خود آتش بزنید.

یک بازرسی WETT بگیرید

اگر از شومینه، اجاق هیزمی یا هر چیز دیگری نگهداری می کنید، باید یک بازرسی WETT بگذرانید. بازرسی WETT که مخفف عبارت Wood Energy Technology Transfer است، بررسی اجزای یک سیستم چوب سوز است تا اطمینان حاصل شود که آنها به درستی نصب شده اند، در شرایط کار خوب نگهداری می شوند و همه قسمت های سیستم با یک سیستم سازگار هستند. یکی دیگر.
شومینه لوکس ایران انواع شومینه های با کیفیت و مدرن

اجزای تهویه

هنگام ارتقاء شومینه خود، همچنین باید مطمئن شوید که اجزای تهویه هوا به روز هستند و به درستی کار می کنند. از این فرصت استفاده کنید تا سیستم تهویه خود را نیز ارتقا دهید و سیستمی پیچیده تر و کارآمدتر مانند تهویه برق (PV) را انتخاب کنید.

آیا به مجوز ساختمان نیاز دارید؟

اگر شومینه قدیمی خود را تخریب می کنید و از صفر شروع می کنید، در صورت لزوم ابتدا مجوز ساخت و ساز بگیرید. این امر ضروری است زیرا کدهای ساختمانی محلی شما ممکن است به تعیین دستورالعمل‌های حیاتی کمک کنند، مانند اینکه تا چه اندازه کوره باید از جعبه آتش‌نشانی خارج شود.
همچنین قوانین مهم دیگری مانند افزودن مواد غیر قابل احتراق برای پوشاندن نواحی طرفین و بالای دهانه شومینه را به شما می دهد.

مسائل احتمالی ساختاری

گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید اگر تصمیم گرفته اید که سازه موجود خود را از بین ببرید و آن را با یک سازه جدید جایگزین کنید، به ویژه حذف و جایگزینی نمای آجری، هر گونه مسائل ساختاری اساسی است.
اگر مسائل ساختاری وجود دارد که باید به آنها توجه شود، توصیه می شود قبل از نصب نمای جدید شومینه، ابتدا از آنها مراقبت کنید.
فراموش نکنید قبل از ارتقاء شومینه خود با یک متخصص مشورت کنید تا زمان و هزینه خود را هدر ندهید و خانواده و اموال خود را در معرض خطر قرار ندهید. در حالی که ارتقاء شومینه یک ویژگی مهیج و دنج برای افزودن به خانه شما است، اما قطعاً یکی از مواردی است که حرفه ای ها می توانند برای شما انجام دهند.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: burning log
قدیمی تر

شومینه های چند طرفه

جدیدتر

پاسخ به سوال هایی درباره شومینه برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری