بلاگ

خانهشومینهبررسی شومینه سه بعدی

بررسی شومینه سه بعدی

بررسی شومینه سه بعدی

همانطور که پیشتر در مقاله های پیشین خدمتتان عرض کردیم شومینه برقی یک وسیله بسیار شیک گرمایشی که جهت دیزاین منزل و گرمایش مناسب خانه محسوب میگردد و دارای مدل های بسیاری میباشد. شومینه برقی سه بعدی داری سه جهت نمایش و یک خط هیزم سه بعدی همانند شومینه های ال سی دی میباشد با این تفاوت که هیزم های آن بزرگتر و عمق بیشتری دارد.

جهت خرید شومینه سه بعدی کلیک فرمائید.

شومینه برقی سه بعدی همانند سایر شومینه ها میتواند گرمایش و صفحه تاچ لمسی و صدای سوختن هیزم داشته باشد یا برای روشن و خاموش کردن آن از ریموت کنترل استفاده کرد.

بررسی شومینه سه بعدی

بررسی شومینه سه بعدی در شومینه لوکس ایران

یکی دیگر از جذابیت های شومینه برقی سه بعدی که میتوان اشاره کرد استفاده از هیزم طبیعی در آن به جای هیزم سه بعدی فایبرگلاس میباشد. و از هر طرف ملاحظه کنید طرف دیگر آن نمایان میباشد.

شومینه برقی سه بعدی در مدل های متفاوتی تولید می شود. مدل های شومینه برقی سه بعدی عبارتند از:

  • شومینه برقی سه بعدی سه طرف نما
  • شومینه برقی سه بعدی ال راست
  • شومینه برقی سه بعدی ال چپ

بررسی شومینه سه بعدی

فرق بین شومینه برقی سه طرفه و شومینه برقی سه بعدی سه طرف نما چیست؟

شومینه برقی سه طرفه و سه بعدی خیلی متفاوت میباشند در صورتی که بسیاری از دوستان فکر میکنند این دو شومینه یکی بوده و فقط اسمشان متفاوت میباشد. اما اصلا اینطور نیست.

شومینه برقی سه بعدی از سه طرف شیشه ساخته شده و یک عدد هیزم سه بعدی بزرگ که در وسط عمق آن قرار گرفته که از هر طرف شومینه ملاحظه کنید به صورت سه بعدی دیده میشود و طرف دیگر آن باز میباشد. یعنی هر سه طرف با شیشه نمایان میشود. و قاب شومینه برقی سه بعدی سه طرف نما از پروفیل میباشد. در شومینه برقی سه بعدی صفحه تاچ لمسی و براکت دیواری جهت نصب آن وجود ندارد بنابراین باید باکس یا پایه مخصوص ایجاد کرد.

بررسی شومینه سه بعدی

بررسی شومینه سه بعدی در شومینه لوکس ایران

شومینه برقی سه طرفه تمامی آپشن های شومینه برقی(هیتر، ریموت، صفحه تاچ لمسی، ریموت) را میتواند داشته باشد. شومینه برقی سه طرفه همانطور که از نامش پیداست از سه شومینه برقی که به هم متصل میباشند تشکیل گردیده است. بنابراین دارای سه هیزم که در هر طرف آن جانمایی گردیده و سه طرفه دارای حاشیه چاپ مشکی تشکیل میشود و همانند شومینه برقی سه بعدی دارای براکت نصب نمیباشد. اما صفحه تاچ لمسی دارد.

شومینه برقی سه بعدی ال راست

شومینه برقی سه بعدی ال راست همانند شومینه برقی سه طرف نما میباشد با این تفاوت که در دو جهت نمایش داده میشود از نما روبرو و ال راست که برگشتی قسمت راست شومینه میباشد.

و آپشن های شومینه برقی سه بعدی ال راست به شرح زیر میباشد.

سه سال گارانتی

هیتر گرمایشی

ریموت کنترل

صدای سوختن هیزم

فریم پروفیل

بررسی شومینه سه بعدی

بررسی شومینه سه بعدی در شومینه لوکس ایران

شومینه برقی سه بعدی ال چپ

شومینه برقی سه بعدی ال چپ همانند شومینه برقی سه طرف نما میباشد با این تفاوت که در دو جهت نمایش داده میشود از نما روبرو و ال چپ که برگشتی قسمت چپ شومینه میباشد.

و آپشن های شومینه برقی سه بعدی ال چپ به شرح زیر میباشد.

سه سال گارانتی

هیتر گرمایشی

ریموت کنترل

صدای سوختن هیزم

فریم پروفیل

برای خرید شومینه سه بعدی در مدل های مختلف شومینه برقی، شومینه گازی، شومینه اتانولی میتوانید از فروشگاه شومینه لوکس ایران خرید فرمائید.

جهت دریافت قیمت شومینه با ما شومینه لوکس ایران کلیک در تماس باشید.

جهت خرید شومینه به فروشگاه شومینه شومینه لوکس ایران کلیک مراجعه فرمائید.

آیا به یک مرکز خریدهیزم فکر می‌کنید؟ لطفا به لینک فوق کلیک فرمائید.

آیا به یک تیم حرفه ای جهت بازسازی ساختمان یا تعمیرات ساختمان خود فکر می‌کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

جهت اجرا دیوار کاذب شومینه یا کناف برای باکس هیزم شومینه الوار تزئینی و اجرای صفر تا صد تیم حرفه ای گروه صنعتی شومینه لوکس ایران در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. فقط کافیه با ما در تماس باشید.

همچنین می توانید انواع شومینه برقی و شومینه گازی و شومینه اتانولی و شومینه کلاسیک و شومینه نئو کلاسیک و شومینه برقی چهارفصل شومینه لوکس ایران در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.


جهت دریافت مشاوره یا قیمت شومینه و کاتالوگ شومینه یا کاتالوگ تولیدات شومینه شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: plfirepaces.com

قدیمی تر

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

جدیدتر

پرفروشترین شومینه برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری