بلاگ

شومینه معلق 2022

شـومینه‌ معلق چیست؟

شومینه‌های معلق به صورت سفارشی توسط برند شومینه لوکس ایران در تهران ساخته می‌شوند. شومینه عدسی شومینه لوکس ایران به دلیل طراحی متمایز خود که در 1385 طراحی و تولید شد، شناخته شده و بسیار پر فروش است.

درباره شومینه معلق عدسی شومینه لوکس ایران

شومینه معلق 2022

در سال های اخیر این افتخار را داشتیم که در سراسر ایران شومینه های خود را اسال و نصب کنیم.

از زمان شروع به کار حدود 200 شومینه معلق تولید و در شهرهای مختلف کشور نصب شده است. شومینه لوکس ایران نیز صادرات به  کشورهای همسایه عراق، باکو و ترکیه را نیز دارد.

سوخت شومینه‌های معلق 

سوخت شومینه معلق در اصل هیزم است، در واقع مدرن شده شومینه‌های سنتی هیزمی است. با توجه به درخواست خریدار، شومینه لوکس ایران شومینه معلق هیزمی یا گازی تولید می‌کند.

مزایای شومینه های معلق

در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که شومینه معلق منحصر به فضای خانه یا تجاری فوق مدرن است. اگرچه این می‌تواند تا حدودی درست باشد،  شومینه های معلق برای فضاهای رمانتیک بسیار مناسب است. جذابیت یک شومینه چوبی، سطحی از آرامش را به هر فضایی می‌افزاید، به خصوص فضایی که در محیطی آرام مانند کلبه چوبی در کوهستان یا خانه‌ای در دریاچه مشرف به آب است.

شومینه های معلق، شومینه لوکس ایران در عین زیبایی بسیار کاربردی نیز هستند. هنگامی که از آنها استفاده می شود می‌توان آنها را هنر جنبشی در نظر گرفت. فرآیند تولید نه تنها بر زیبایی بلکه بر کیفیت و دوام نیز تاکید دارد.

جنس بدنه شومینه معلق

این محصولات با فولاد 3 میلی متری ساخته می‌شوند، که اغلب ضخیم تر از محصولات مشابه موجود در بازار است. ضخامت فولاد دوام آن را در طول زمان تضمین می‌کند. که دارای رنگ الکتروستایک کوره‌ای است، این بدان معناست که محصول می‌تواند تا دمای 750 درجه فارنهایت را تحمل کند.

درباره شومینه معلق شومینه لوکس ایران

شومینه معلق 2022

درباره شومینه معلق شومینه لوکس ایران

شومینه معلق 2022

 

 

 

 

 

 

 

برای اکثر سازندگان معمول است که از فرآیند مهر زنی یا شکل دهی پرس برای شکل دادن به کاسه فولادی استفاده ‌کنند و آنها با ظاهر جوش آشکار مونتاژ می شوند. شومینه لوکس ایران از چرخاندن فلز روی قالب چوبی سفارشی استفاده می‌کند که ثبات سه بعدی فولاد را تضمین می‌کند.

مونتاژ با جوش نامرئی و آسیاب شده انجام می‌شود که باعث می شود محصولات تمیزتر با کیفیت و طرز کار برتر از تولیدات بازار انجام شده است.

همه چیز در باره شومینه معلق عدسی شومینه لوکس ایران

شومینه معلق 2022

نکات مهم برای شومینه‌های معلق

  • گرمایش سازگار با محیط زیست

شومینه‌های معلق امروزی بسیار کارآمد هستند و گرمای زیادی برای گرم کردن خانه شما تولید می‌کنند، به این معنی که می‌توانید کمتر از منبع انرژی با سوخت فسیلی استفاده کنید. علاوه بر این، هنگامی که چوب می سوزانید، از یک منبع انرژی تجدید پذیر استفاده می‌کنید که گازهای گلخانه ای کمتری نسبت به گزینه‌های گرمایش خانه با گاز یا برق تولید می‌کند. اما اگر چوب برای شما مناسب نیست، اتانول یک گزینه عالی است و واقعاً “حس گرمای خوبی” دارد زیرا تمیز می سوزد و دارای حداقل ردپای کربن است.

  • خلق و خوی که به ارمغان می آورد

نشستن در مقابل آتش با کسی که دوستش دارید، سبب ایجاد محبت گردیده است می شود. ویژگی‌های کمی والدینی که در یافتن پرستار کودک مشکل دارند، می‌توانند از یک فضای رمانتیک کنار آتش، بدون نیاز به رفتن به جایی لذت ببرند. خانواده‌هایی که لزوماً نمی‌خواهند در یک سفر کمپینگ به خارج از شهر بروند، می‌توانند از گرما و حس آتش کمپ در خانه‌های خود لذت ببرند.

  • کاربردی و هنری

هیچ نوع دیگری از وسایل گرمایشی گرمای دنج را ارائه نمی دهد که فقط از آتش می توانید بدست آورید. با یک شومینه معلق شومینه لوکس ایران، می‌توانید رقص آتش را در حالی که سرمای بیرون آب می‌شود تماشا کنید. شومینه‌ها  با گرما و صدای آتش مکانی شاد و با آرامش برای جمع شدن با خانواده و دوستان، برای نشستن روی صندلی مورد علاقه و خواندن یک کتاب خوب و لذت بردن از تعداد بی شماری از فعالیت های داخلی مورد علاقه دیگر هستند.

نکته شگفت انگیز داشتن یک شومینه معلق این است که نه تنها به شما گرما می دهد، بلکه مطمئناً نقطه کانونی خانه شما خواهد بود.

اگر عاشق صدای ترق چوب سوزاندن، گرمای تابشی شعله باز و زیبایی شعله آتش هستید، پس حتما باید یک شومینه معلق تهیه کنید.

درباره شومینه معلق شومینه لوکس ایران

شومینه معلق 2022

شومینه‌های معلق شومینه لوکس ایران در واقع منابع گرمایی معمول شما نیستند. آنها همه کاره، کارآمد و سازگار با محیط زیست هستند. خانه در واقع همان جایی است که اجاق است. یا در مورد ما، می تواند جایی باشد که عطر زندگی هم باشد! بنابراین همین حالا با ما تماس بگیرید تا به خانه خود گرمی زندگی را بدهید.

جهت دریافت مشاوره یا دریافت قیمت تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه 09126876184 آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

شب یلدا یا شب چله آخرین شب پاییز

جدیدتر

انواع مختلف شومینه معلق 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری