بلاگ

خانهشومینهبرای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

زمانی که قصد خرید شومینه دارید و به فروشگاه های بسیاری جهت آشنایی با شومینه و آپشن های شومینه جهت بررسی و دریافت اطلاعت مراجعه میکنید حتما به نکات زیر توجه کنید:

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنیددر شومینه لوکس

از مهمترین نکاتی که برای خرید شومینه باید توجه کرد زمانی است که قصد خرید شومینه دارید و جهت آشنایی با شومینه و آپشن های شومینه به فروشگاه های شومینه بسیاری مراجعه میکنید حتما توجه داشته باشید:

در خرید شومینه باید حتما دقت بسیاری به توضیحات فروشنده در خصوص شومینه و امکاناتش داشته باشید. آپشن هایی که اعلام میفرمایند چون گارانتی شومینه و زمان گارانتی و قطعاتی که شامل گارانتی میشود.

اما از همه مهمتر توضیحات فروشنده در خصوص گرمایش شومینه میباشد متاسفانه به دفعات مکرر دیده شده که فروشندگان محترم به مشتریان اعلام میکنن گرمایش شومینه برقی در حد بخاری بوده و یک منزل را گرم میکند. اما اینطور نیست

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید در شومینه لوکس ایران

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید مهمترین آن:

شومینه برقی وسیله کمک گرمایشی محسوب می شود که از هیتر برای گرمایش آن استفاده میشود و پشت آن هیتر فن الکتریکی قرار دارد بنابراین حداکثر گرمایش شومینه برقی در حد یک اتاق 20 متری میباشد و نباید انتظار گرم کردن کل واحد را به تنهایی داشته باشید.

نوع سوخت شومینه: شومینه ها می توانند با گاز، برق، هیزم یا اتانول کار کنند. هر کدام از این سوخت ها مزایا و معایب خود را دارند. برای مثال، شومینه های برقی ایمن تر و تمیز تر هستند، اما مصرف برق زیادی دارند و شعله طبیعی نیست

طراحی و ابعاد شومینه: شومینه باید با فضای دکوراسیون خانه سازگار باشد و در جای مناسب قرار گیرد. اندازه شومینه باید با مساحت اتاق مطابقت داشته باشد. شومینه ها می توانند دیواری، زمینی، گوشه ای یا مرکزی باشند

قیمت و کیفیت شومینه: قبل از خرید شومینه، باید با چند فروشنده مقایسه قیمت کنید و نظرات دیگر خریداران را بخوانید. همچنین باید به کیفیت جنس و ساخت شومینه دقت کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده کنید

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنیددر شومینه لوکس ایران

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

از کجا شومینه خریدکنیم:

با توجه به اینکه در خصوص فروش شومینه فروشندگان بسیاری وجود دارد پیشنهاد میکنم از فروشگاه های شومینه یا تولید کننده گان شومینه ای که صداقانه شما را در خصوص خرید شومینه راهنمایی و آگاه میسازند خرید فرمائید.

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید نکاتی در خصوص خرید شومینه

برای خرید شومینه چه نکاتی باید توجه کنید نتیجه اینکه:

شومینه یک وسیه گرمایشی لاکچری و زیبا که به وسیله برق، گاز، الکل در همه مدل های شومینه اعم از شومینه برقی، شومینه گازی، شومینه اتانولی تولید گرما میکند اما همگی به صورت کمک گرمایشی میباشند.

برای خرید شومینه در مدل های مختلف شومینه برقی، شومینه گازی، شومینه اتانولی میتوانید از فروشگاه شومینه لوکس ایران خرید فرمائید.

جهت دریافت قیمت شومینه با ما شومینه لوکس ایران کلیک در تماس باشید.

جهت خرید شومینه به فروشگاه شومینه شومینه لوکس ایران کلیک مراجعه فرمائید.

آیا به یک مرکز خریدهیزم فکر می‌کنید؟ لطفا به لینک فوق کلیک فرمائید.

آیا به یک تیم حرفه ای جهت بازسازی ساختمان یا تعمیرات ساختمان خود فکر می‌کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

جهت اجرا دیوار کاذب شومینه یا کناف برای باکس هیزم شومینه الوار تزئینی و اجرای صفر تا صد تیم حرفه ای گروه صنعتی شومینه لوکس ایران در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. فقط کافیه با ما در تماس باشید.

همچنین می توانید انواع شومینه برقی و شومینه گازی و شومینه اتانولی و شومینه کلاسیک و شومینه نئو کلاسیک و شومینه برقی چهارفصل شومینه لوکس ایران در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.


جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: plfirepaces.com

نویسنده: شهاب خانلو
پاییز 1402

قدیمی تر

روش های روشن کردن آتش بدون کبریت

جدیدتر

بررسی شومینه سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری