بلاگ

خانهشومینهمزایای نصب شومینه گازی
مزایای-نصب-شومینه-گازی

مزایای نصب شومینه گازی

بدون برق، بدون مشکل: چرا شومینه گازی گزینه پیشرو است؟

شومینه های گازی مزایای بسیاری را برای صاحبان خانه فراهم می کند، از افزایش ارزش خانه گرفته تا بهره وری انرژی و غیره.
شومینه گازی بهتر است؟ برای هر آنچه که در مورد نصب شومینه گازی و مزایا و معایب شومینه گازی باید بدانید، به خواندن این مزایای نصب شومینه گازی که ما تهیه کرده ایم ادامه دهید.
مزایای نصب شومینه گازی / شومینه لوکس ایران /

مزایای نصب شومینه گازی

نیازی به نگرانی در مورد تامین نیست

یکی از بزرگترین مزایای نصب شومینه گازی این است که شما نگران تامین آن نباشید. شومینه های گازی با روشنایی پایلوت به شما این امکان را می دهند که حتی در زمان قطع برق نیز از آنها استفاده کنید تا بتوانید در هر زمان از آنها لذت ببرید.
استفاده از شومینه گازی بسیار ساده تر از شومینه هیزمی است زیرا برای سوختن شعله نیازی به خرید یا برش چوب ندارید.

بدون نیاز به ذخیره سازی خاص

تنها تفاوت بین اجاق گاز هیزمی و شومینه برقی این است که باید مطمئن شوید که سیم را در زمانی که استفاده نمی کنید از پریز جدا کنید. اجاق هیزمی به فضایی برای نگهداری چوب نیاز دارد و شومینه برقی نیز باید سیم را از برق بکشید.

استفاده و نگهداری از شومینه های گازی آسان تر است زیرا نیازی به ذخیره سازی خاصی نیست.

خروجی حرارت قابل تنظیم

انتخاب شومینه های گازی به عنوان وسیله ای برای تامین گرما در خانه ایده بسیار خوبی است اگر می خواهید خانه خود را به طور موثرتری گرم کنید. شومینه های گازی گزینه های خروجی حرارت قابل تنظیم را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید گرما را به راحتی در خانه خود تامین کنید.

بسیاری از شومینه های گازی دارای یک دمنده هستند که به جای گرم کردن اتاقی که شومینه در آن قرار دارد، هوا را در کل خانه به گردش در می آورد. شومینه گازی همچنین به شما این امکان را می دهد که اندازه شعله و حرارت را به دلخواه تنظیم کنید

آسان برای استفاده

استفاده از شومینه گازی نسبت به انواع دیگر مزایای زیادی دارد. صاحبان خانه این نوع شومینه ها را در فصل زمستان انتخاب می کنند زیرا استفاده از آنها راحت است. شومینه شما را می توان با روشن کردن ترموستات یا فشار دادن کلید به جای جمع آوری چوب و روشن کردن دستی آتش روشن کرد.

شومینه گازی شومینه لوکس ایرن

شومینه گازی شومینه لوکس ایرن

تعویض ترموستات، روشن و خاموش کردن گاز و موارد دیگر با شومینه گازی بسیار آسان تر است از آنجایی که شومینه های گازی مجهز به چراغ های راهنما هستند، در صورت قطع برق همچنان می توانید از شومینه خود استفاده کنید.

شما یک شومینه خواهید داشت که گرمای مداوم را بدون نیاز به مراقبت از آن فراهم می کند. شما می توانید اندازه شعله، دمای اتاق را کنترل کنید و در صورت فراموش کردن آتش، هرگز نگران خاموش شدن آتش خود نخواهید بود.

تعمیر و نگهداری آسان

علاوه بر این، شومینه های گازی نسبت به انواع دیگر شومینه ها به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند و آنها را به گزینه ای عالی برای خانه شما تبدیل می کند. به عنوان مثال می توان خاکستر و زباله های تولید شده توسط اجاق های هیزمی را نام برد.

برای حفظ کارایی شومینه خود، مطمئن شوید که به طور مرتب با جاروبرقی یا برس تمیز شود.

نگهداری مورد نیاز برای شومینه های گازی با شومینه های چوبی متفاوت است. به جای تمیز کردن شومینه حدوداً یک بار در سال، می توانید گرد و غبار و سایر زباله هایی را که به مرور زمان رسوب کرده اند را پاک کنید.

آلودگی کمتر

شومینه های گازی علاوه بر سازگاری با محیط زیست، مزایای بیشتری نیز دارند. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، شومینه های گازی آلودگی کمتری تولید می کنند و میزان کمتری دی اکسید کربن منتشر می کنند.

به عنوان مثال استفاده از اجاق های هیزمی منجر به انتشار دود و سایر آلاینده ها در جو می شود.

شومینه های گازی علاوه بر کمک به محیط زیست، گازهای گلخانه ای کمتری تولید می کنند، بنابراین اگر به دنبال حفظ سلامت خود و محیط زیست هستید، باید یکی را انتخاب کنید که آلاینده های کمتری را منتشر کند.

به خانه شما ارزش می افزاید

هزینه های مربوط به نصب شومینه که صاحبان خانه در زمان خرید خانه خود متحمل شده اند معمولاً هنگام فروخته شدن ملک جبران می شود. شومینه های گازی می توانند راهی عالی برای افزودن ارزش به خانه بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه گران قیمت باشند.

 

شومینه لوکس یران / شومینه گازی

 

افزودن شومینه گازی به خانه شما یک جایگزین اقتصادی را برای شما فراهم می کند زیرا انرژی بسیار کمتری برای گرم کردن خانه شما مصرف می کند که به شما امکان می دهد در هزینه گرمایش صرفه جویی کنید.

انرژی کارآمد

شومینه های گازی همچنین دارای مزیت مصرف انرژی بیشتر نسبت به انواع دیگر بخاری ها هستند که آنها را به گزینه ای بسیار جذاب برای صاحبان خانه تبدیل می کند. 51 درصد از کل انرژی مصرفی یک خانوار مربوط به گرمایش و سرمایش است. شما می توانید با نصب سیستم شومینه گازی مناسب خانه خود را گرم کنید تا هر اتاق انتخابی بدون نیاز به تهویه مطبوع مرکزی گرم شود.

همچنین با شومینه های گازی می توانید میزان سوخت مصرفی را در هر لحظه کنترل کنید.

خطرات ایمنی کمتر

استفاده از شومینه گازی نسبت به سایر انواع شومینه مانند شومینه های چوبی در زمانی که کودکان و حیوانات خانگی در اطراف شما هستند ایمن تر است. در صورت آتش سوزی این محصولات، هیچ خطری برای آتش سوزی، دود سمی، جرقه یا شعله باز وجود ندارد.

یک صفحه شیشه ای عایق آتش را از بقیه اتاق جدا می کند و از سرایت آن به سایر قسمت های اتاق جلوگیری می کند.

شومینه گازی شومینه لوکس ایران

شومینه گازی شومینه لوکس ایران

جنبه اجتماعی

در نهایت، شما می توانید با افزایش زیبایی منزل و افزودن سبک، از نصب شومینه گازی بهره مند شوید. همچنین اگر در فصل زمستان میزبان یک مراسم هستید، داشتن یک شومینه در خانه بسیار مفید است و نگران گرم یا سرد شدن بیش از حد مهمانان به دلیل وجود شومینه نباشید.

برای نصب شومینه گازی به کمک نیاز دارید؟

بسیاری از صاحبان خانه از سرمایه گذاری در یک شومینه گازی سود می برند، زیرا آنها مزایای بیشتری را ارائه می دهند که شومینه های برقی و شومینه های هیزمی نمی توانند ارائه دهند. شومینه های گازی بازده سرمایه گذاری بالایی را ارائه می دهند.

آیا برای نصب شومینه گازی کمک می خواهید؟  تیم ما هر نوع نصب شومینه از جمله شومینه های گازی، تبخیری، اتانولی، چوبی و برقی را ارائه می دهد.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

 

قدیمی تر

آیا باید شومینه را در تابستان خاموش کنم

جدیدتر

شومینه من شعله ور نمی شود، مشکل چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری