بلاگ

خانهشومینهشومینه های برقی

شومینه های برقی

چگونه بهترین شومینه برقی را برای خانه و نیازهای خود انتخاب کنید

صاحبان خانه و مستاجران به طور یکسان به شومینه های برقی برای مزایای سازگار با محیط زیست روی می آورند. شومینه های برقی مزایای بسیاری نسبت به انواع دیگر شومینه ها نیز دارند. صرفه جویی در هزینه، قابل حمل بودن و تطبیق پذیری از جمله مزایای اصلی شومینه های برقی است.

این شومینه ها اساساً بخاری های برقی هستند که ظاهر یک شومینه واقعی چوب، زغال سنگ یا گاز طبیعی را شبیه سازی می کنند. آنها به پریز دیواری متصل می شوند و می توانند با گرما یا بدون گرما کار کنند. فقط در صورتی می توانید از تنظیم شعله استفاده کنید که نمی خواهید فضای خود را گرم کنید اما می خواهید فضای آتش را داشته باشید.
برای کمک به تصمیم گیری در مورد شومینه، با کارشناس شومینه لوکس ایران تماس بگیرید و اطلاعات زیر را در نظر بگیرید.
شومینه لوکس ایران/ شومینه برقی/ انواع شومینه ها/شومینه اتانولی/ شومینه معلق

شومینه برقی

چه چیزی شومینه های برقی را از شومینه های گازی یا هیزمی متمایز می کند؟

شومینه های برقی در مقایسه با شومینه های گازی و هیزمی خود دارای مزایای فراوانی هستند.

به سوزاندن چوب یا گاز متکی نمی باشد

برای تغذیه یک شومینه برقی نیازی به خرد کردن چوب یا وصل کردن خط گاز ندارید – فقط به یک پریز برق نیاز دارید.

بدون نیاز به مجوز

بسته به محل زندگی شما، ممکن است نیاز به دریافت مجوز برای استفاده از شومینه هیزمی داشته باشید. اما برای استفاده از شومینه برقی، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنید، نیازی به مجوز ندارید.

هوای داخل یا بیرون را آلوده نمی کند

شومینه های برقی گازهایی مانند مونوکسید کربن در هوا منتشر نمی کنند. در نتیجه، آنها سازگارتر با محیط زیست هستند و برای کیفیت هوای داخل ساختمان بسیار ایمن تر هستند.

نصب آسان

شومینه های برقی نیازی به نصب دریچه، دودکش یا دودکش ندارند.

کنترل از راه دور

با زدن سوئیچ یا فشردن یک دکمه روی یک کنترل از راه دور، به راحتی می توانید شومینه خود را روشن و خاموش کنید. برای برافروختن آتش نیازی به خرد کردن و چسباندن چوب نیست.

ایمن در لمس

سطوح شیشه ای شومینه های برقی داغ نمی شوند، بنابراین در اطراف حیوانات خانگی و کودکان ایمن هستند.

تعمیر و نگهداری کم

شما نیازی به استخدام کارشناس نخواهید داشت. و برای اطمینان از ایمن بودن شومینه برقی خود، نیازی به نگهداری، تمیز کردن و بازرسی منظم نخواهید داشت.

انرژی کارآمد

شومینه های برقی مناطق را به طور موثر گرم می کنند و تمام انرژی را به نور و گرما تبدیل می کنند. هیچ اتلاف حرارتی از طریق دریچه یا دودکش وجود ندارد.

مقرون به صرفه

هزینه ها و نصب آسان آنها شومینه های برقی را نسبت به انواع دیگر مقرون به صرفه تر می کند.

آیا شومینه های برقی به دریچه نیاز دارند؟

شومینه های برقی نیازی به دریچه و دودکش ندارند. آنها از احتراق دود یا سموم ساطع نمی کنند زیرا سوخت را نمی سوزانند. با این حال، تعدادی الزامات الکتریکی وجود دارد.

اکثر شومینه های برقی دارای دوشاخه های 120 ولتی هستند که برای محافظت به زمین متصل می شوند. بنابراین آنها فقط به یک پریز 120 ولت برای کار نیاز دارند. اما این پریز باید روی یک کلید یا فیوز اختصاصی باشد. این نیازهای برق با پریزهای برق اکثر خانه ها مطابقت دارد.

برخی از مدل های شومینه بزرگتر با استفاده از دوشاخه های 240 ولتی نیاز به ولتاژ بالاتری دارند. اینها همچنین وات بالاتری را ارائه می دهند و در نتیجه گرمای بیشتری تولید می کنند. در صورت انتخاب مدل بزرگتر، مطمئن شوید که یک پریز برق سازگار دارید که بتواند این نیاز برق را برطرف کند.

شومینه برقی چقدر اتاق را گرم می کند؟

شومینه های معمولی 120 ولتی بین 750 تا 1500 وات برای تنظیمات حرارت کم و زیاد فراهم می کنند. این وات امکان گرمایش اضافی کافی را برای فضاهایی به بزرگی 400 فوت مربع فراهم می کند. این خروجی حرارت، شومینه های برقی را برای گرم کردن اتاق نشیمن، دفاتر و زیرزمین ایده آل می کند. اما برخی از آنها هستند که می توانند تا 1000 فوت مربع گرم شوند.
برای به دست آوردن بیشترین صرفه جویی در انرژی و هزینه، از شومینه برای گرم کردن اتاقی که در خانه شما اشغال شده است استفاده کنید. و حرارت را برای بقیه خانه کم کنید. برخی از شومینه های برقی همچنین دارای ترموستات هستند تا بتوانید کنترل بیشتری بر گرمایش خانه خود داشته باشید.

انواع شومینه برقی

شومینه های دیواری

شومینه های برقی دیواری باعث صرفه جویی در فضای کف می شود. این ها برای فضاهای کوچک مانند آپارتمان ها، آپارتمان ها و لابی ها ایده آل هستند. این ها را می توان بر روی دیوار نصب کرد.
اگرچه نصب شومینه های نصب شده روی دیوار آسان تر است، اما برخی از افراد ظاهر شومینه ای را که روی دیوار تعبیه شده است ترجیح می دهند. اما شومینه های توکار باید به یک مدارشکن جدید متصل شوند.

شومینه ایستاده و ساده

شومینه های ایستاده را می توان در هر نقطه از خانه کنار دیوار قرار داد و به راحتی جابجا کرد. این مدل ها با طاقچه هایشان شبیه شومینه های سنتی هستند.
شومینه های ایستاده نیز در مدل های گوشه ای عرضه می شوند، بنابراین به خوبی در گوشه اتاق قرار می گیرند. همچنین مدل هایی با پانل های جمع شونده وجود دارد تا شومینه بتواند کنار دیوار یا گوشه ای قرار گیرد.
اگر قصد استفاده از پوشش مانتل شومینه خود را دارید، در هنگام خرید این نوع شومینه وزن تکیه گاه شومینه را در نظر بگیرید.

کنسول های رسانه ای

برای صرفه جویی در فضا، شومینه های کنسول رسانه ای پایه تلویزیون و مرکز سرگرمی شما را با یک شومینه ترکیب می کنند.
با شومینه در وسط، این واحدها دارای فضای ذخیره سازی اطراف هستند. می توانید دی وی دی، کنسول های بازی، استریو، بلندگوها و پخش کننده های DVD/Blue-ray را ذخیره کنید.
تلویزیون شما در بالای دستگاه قرار خواهد گرفت. فقط مطمئن شوید که حداکثر اندازه صفحه نمایشی که واحد شومینه می تواند نگه دارد را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تلویزیون شما به طور ایمن در بالا قرار می گیرد.
شومینه های برقی/ انواع شومینه های در شومینه لوکس ایران

شومینه های برقی

درج شومینه برقی

اگر یک شومینه سنتی موجود در خانه دارید، می توانید یک شومینه برقی را داخل اجاق گاز قرار دهید. این برای کسانی که دیگر از شومینه های هیزمی خود استفاده نمی کنند، اما همچنان گرما و محیط آتش را می خواهند، ایده آل است.

اجاق های برقی

اجاق های برقی مانند شومینه های برقی عمل می کنند، اما شبیه اجاق های چوبی سنتی هستند. اینها همچنین کم تعمیر و نگهداری هستند و قابل حمل هستند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را در هر نقطه از خانه خود نصب کنید.

سبک ها

شومینه های برقی در اندازه ها و سبک های متنوعی تولید می شوند که متناسب با هر دکوراسیون منزل هستند. شما می توانید یک طراحی مدرن و براق با فولاد ضد زنگ انتخاب کنید. یا برای ظاهری سنتی و قدیمی، شومینه هایی با کنده کاری روی چوب وجود دارد.
انتخاب تکمیل شومینه برقی شامل موارد زیر است:
  • فولاد ضد زنگ
  • اسپرسو
  • چوب ماهون
  • بلوط
  • سنگ
  • سیاه یا سفید
شومینه های برقی همچنین دارای انواع شعله و تخت شعله برای انتخاب هستند. تخت‌های شعله شامل چوب‌های سنتی و شیشه‌های مدرن، اخگر، کنده‌های درخشان و سنگ‌ها هستند.
شعله‌ها می‌توانند از یک تصویر اولیه آتش پانل تخت تا شعله‌های سه بعدی واقعی متغیر باشند. همچنین شعله‌ها رنگ‌های مختلفی دارند، از نارنجی واقعی گرفته تا شعله‌ها که بر اساس ترجیح شما رنگ‌ها را تغییر می‌دهند.
مدل های جدید از لامپ های LED کم مصرف برای روشن کردن شعله ها استفاده می کنند.
برخی از جعبه‌های آتش‌نشانی نیز مه ایجاد می‌کنند تا ظاهر دود ایجاد کنند. همچنین می توانند با سیستم های تصفیه هوا برای فیلتر گرد و غبار، کپک ها و شوره حیوانات خانگی از هوای خانه شما همراه باشند. این‌ها هوا را به داخل می‌کشند، گرم می‌کنند و هوا را فیلتر می‌کنند، سپس هوای تمیز را به خانه‌تان باز می‌گردانند.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع:burning log

قدیمی تر

نکاتی در مورد شومینه های گازی

جدیدتر

دلایل اضافه کردن شومینه در فضای باز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری