بلاگ

خانهاکسسوریراهنمای شما برای ابزار شومینه

راهنمای شما برای ابزار شومینه

این 5 ابزار را در دسترس درهای شومینه خود نگه دارید

راهنمای شما برای ابزار شومینه برای کاربران ما! چه اخیراً یک شومینه هیزمی در خانه خود نصب کرده باشید، چه به خانه ای نقل مکان کرده اید که قبلاً آن را داشته است، یا همیشه فکر کرده اید که این ابزارهایی که مردم در کنار درهای کنار آتش نگه می دارند برای چیست؟ این مقاله برای تو است. ما به سرعت به بررسی پنج ابزار ضروری شومینه‌ای می‌پردازیم که همه باید در زرادخانه خود داشته باشند، برای چه هستند و چرا به آنها نیاز دارید.

راهنمای شما برای ابزار شومینه/ ابزار شومینه  /ومینه لوکس ایران

راهنمای شما برای ابزار شومینه

اندیرون ها (سه پایه)

در حالی که از نظر فنی ابزاری به معنای دقیق نیست، شما نمی خواهید هیزم را بدون مجموعه ای از آهن بسوزانید. این تکیه گاه ها، که معمولاً از آهن ساخته می شوند، جایی هستند که چوب های خود را در حین سوختن نگه می دارید. چرا؟ خوب، معلوم است که برای گردش هوا است.
ببینید، یک آتش سالم و خروشان به هوای زیادی برای سوختن آن نیاز دارد. بدون گردش خوب، دود غلیظ زیادی تولید خواهید کرد، اما شعله های واقعی زیادی تولید نمی کنید. و این هدف را شکست می دهد، اینطور نیست؟
ابزار شومینه / شومینه لوکس ایران

ابزار شومینه /شومینه لوکس ایران

بیلوز (دم)

این همان چیزی است که اغلب در کنار درهای شومینه یافت می شود که شبیه تلاقی بین یک کوله پشتی و آکاردئون است.

نه، این یک ساز عامیانه باستانی نیست، یک دم است و برای رساندن هوا به آتش استفاده می شود. همانطور که دستگیره ها را از هم جدا می کنید، دم از هوا پر می شود، که سپس در جریانی ثابت و متمرکز از طریق نازل به بیرون پرتاب می شود و دسته ها به عقب به هم فشار می آورند. این کار برای تقویت هوا و قوی تر کردن شعله ها انجام می شود.

ابزار شومینه / شومینه لوکس ایران

سیخ شومینه

این ابزار استوکر نیز نامیده می شود، این یکی از محبوب ترین ابزار شومینه است.

این یک میله آهنی بلند و با قلاب در انتهای آن است که برای شعله‌ور کردن شعله‌ها با فشار دادن و کشیدن کنده‌های سوخته برای بهبود جریان هوا استفاده می‌شود. معمولاً برای جلوگیری از سوزاندن خود عایق بندی می شود، اگرچه هنوز باید با دقت با آن کار کرد.
ایزار شومینه و جای هیزم / شومینه لوکس ایران

انبرک

اینها همچنین برای کنترل فیزیکی هیزم شما استفاده می شوند، اگرچه کنترل و مهارت بسیار بیشتری نسبت به پوکر شما ارائه می دهند.
از انبرهای شومینه می‌توان برای محکم کردن کنده‌های جدید روی آتش نیز استفاده کرد، اگرچه زمانی که گندالف از آن‌ها برای تحویل فرودو حلقه از یک انبرک شومینه در فیلم یاران حلقه استفاده کرد، به شهرت رسیدند.
شومینه لوکس ایران/ ابزار شومینه

برس و بیل

خوب، پس این در واقع دو ابزار است،اما شما معمولاً از آنها به طور هماهنگ استفاده خواهید کرد. آتش هیزم‌سوزی زباله‌هایی را به شکل خاکستر تولید می‌کند، و مطمئناً نمی‌خواهید آن را در همه جا رها کنید و اجاق گاز و درهای شومینه‌تان را از بین ببرید.
برس و بیل مانند جارو و خاک انداز عمل می کند و به شما امکان می دهد خاکستر را جارو کنید و به راحتی آن را دور بریزید.
نکته مهم در مورد ابزار شومینه مدرن این است که می توانید ابزارهای باکیفیت در سبک های مختلف برای مطابقت با زیبایی خانه خود تهیه کنید. از فرفورژه های قدیمی گرفته تا طرح های مینیمالیستی مدرن یا تزئینی، انتخاب با شماست!

این یک راهنمای ابزار شومینه جامع بود برای شما، پیش از این راجب انواع هیزم های شومینه نیز صحبت کرده بودیم که می تواند در انتخاب نوع هیزم به شما کمک کند.

همچنین می توانید انواع ابزارها و لوازم شومینه و اکسسوری های شومینه را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: burning log

قدیمی تر

پاسخ به سوال هایی درباره شومینه برقی

جدیدتر

ابزار و نگهداری شومینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری