بلاگ

خانهآتشدانمعرفی وسایل کمپینگ

معرفی وسایل کمپینگ

برای ما، گذراندن وقت در خارج از منزل یک ضرورت مطلق است. و کمپینگ یکی از راه های مورد علاقه ما برای انجام این کار است. در این مقاله قصد داریم به معرفی وسایل کمپینگ بپردازیم.
می توانید به همراه دوستانتان در جنگلی از برگ های تغییر رنگ غوطه ور شوید، زیر ستاره ها بخوابید، در یک صبح زود پاییزی در چادری با شبنم از خواب بیدار شوید، غذاهایی بر روی شعله پز و آتشدان ها درست کرده و بخورید، دور هم کباب کنید و آواز  بخوانید.

بدون شک، پاییز زمان مورد علاقه ما از سال برای بیدار شدن در چادر است. کمپینگ از روزگار چادرهای برزنتی، صندلی های تاشو PVC و پختن قوطی لوبیا روی آتش، آتشدان های مخصوص کمپینگ و … بهترین زمان و تفریح را برایمان می تواند به وجود آورد.

چه به کوله‌پشتی بروید یا با ماشین در پارک ملی ، در اینجا فهرست نهایی شما از لوازم ضروری کمپینگ است که ما برخی از آن ها را در این مقاله بازگو کرده ایم و بقیه آن را در مقاله بعدی انتشار می دهیم.

معرفی وسایل کمپینگ

بهترین خواب را داشته باشید

از کیسه خواب گرفته تا غلاف خواب و همه چیزهایی که در این بین وجود دارد، این مواردی است که برای ایجاد آرامش در فضای باز عالی نیاز دارید.
معرفی وسایل کمپینگ / شومینه لوکس ایران / آتشدان / کیسه خواب / تخت بادی

معرفی وسایل کمپینگ / تخت بادی

نکته کلیدی برای داشتن یک تشک بادی خوب هنگام کمپینگ این است که قبل از رسیدن به کمپ متوجه شوید که احتمالاً برق نخواهید داشت.
خوشبختانه، اغلب تخت بادی ها دارای یک پمپ برقی دستی است، فقط شش باتری C را برای پمپ فراموش نکنید. در گزینه های اندازه کامل و دوقلو ارائه می شود، با برچسب قیمتی که قطعاً ارزش آن را برای یک خواب بهتر شبانه دارد. فقط مطمئن شوید که کمپ شما عاری از کاکتوس است.

کیسه خواب

کیسه خواب ها می‌تواند شما را در دمای صفر درجه گرم نگه دارد، بنابراین برای شب‌های سرد پاییزی در ارتفاعات بالاتر که دما می‌تواند به زیر صفر برسد، عالی است.

اگر کمپینگ با ماشین مورد علاقه شماست اما کیسه خوابی می خواهید که بتواند سفرهای گاه به گاه کوله پشتی را نیز انجام دهد، این یک نوع نمونه کیسه خواب مناسب در انتخاب شماست.

این کیسه خواب سبک ترین یا بسته بندی ترین کیسه خواب نیست، اما مقرون به صرفه است و کاری را که باید انجام دهد انجام می دهد: بسته بندی های کوچکی دارد، شما را گرم نگه می دارد و پد خواب شما را در جای خود نگه می دارد تا از روی آن بیرون نریزید.
نسبت گرما به وزن این کیسه خواب برای کوله‌پشتی ایده‌آل است .مخصوصاً در شب‌های سرد ، و یک جعبه پنجه بزرگ‌تر به شما آزادی حرکت در گرمای شب را می‌دهد.
کیسه خواب / شومینه لوکس ایران / آتشدان شومینه لوکس ایران

کیسه خواب

پتوی کمپینگ 

بایک پتوی کمپینگ فوق العاده راحت، پر از عایق مصنوعی بازیافتی پس از مصرف، می توانید به راحتی شب های سرد کوهستان را سپری کنید. همچنین بسیار کوچک می توانید آن را فشرده کنید، بنابراین می توانید آن را در کوله پشتی خود قرار دهید و زمانی که نقطه عالی رصد ستاره ها رسیدید و در یک شب سرد از آن استفاده کنید. این پتوها در اندازه جنس های مختلف وجود دارند و ضد آب هستند.
پتوی کمپینگ / آتشدان شومینه لوکس ایران / شومینه لوکس ایران

پتوی کمپینگ

پتوی کمپینگ / شومینه لوکس ایران

پتوی کمپینگ

نوار چسب تعمیری فوق العاده قوی و ضد آب

در اینجا یک اختراع شگفت انگیز دیگر وجود دارد که تا زمانی که به آن نیاز نداشتیم از وجود آن خبر نداشتیم . نوار چسب تعمیری فوق العاده قوی و ضد آب را برای چادر، برزنت، کوله پشتی، وسایل اسکی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.هر زمان که در حال کمپینگ هستید، آن را با خود حمل کنید، به خصوص زمانی که با کوله پشتی به گردشگری می روید.

آتشدان شومینه لوکس ایران / معرفی وسایل کمپینگ/ انواع شومینه /

نوار چسب ضد آب

چادر

چادر های مخصوص کمپینگ دارای پوشش بارانی و کف آن ضد آب است، تمام درزها برای ضد آب چسبانده شده اند، و بدنه آن از پلی استر و مشبک قابل تنفس است. تهویه کافی نیز وجود دارد، در صورتی که بدن شما در شب گرم است.

لامپ های LED

این لامپ های LED روشن به راحتی در داخل چادر، روی شاخه درخت یا تقریباً هر جایی که کمی درخشش اضافی می تواند مفید باشد آویزان می شود. آنها با باتری کار می کنند، بنابراین تا زمانی که شما باتری دارید، نور دارید.
شومینه لوکس ایران / لامپ های الای دی / آتشدان شومینه لوکس ایران

روشن کننده آتش

با این بسته های آتش نشانی مهم نیست کجا هستید، می توانید به راحتی آتش بسازید. بعد از اینکه آن را روشن کردید، فقط دو ثانیه طول می کشد تا شروع به سوزاندن کند. به علاوه، در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد و باران کار می کند.

شومینه لوکس ایران
اسپیکر ضد آب بلوتوث

گاهی اوقات دوست داریم در طبیعت آهنگ زیبایی نیز گوش دهیم این اسپیکر ها گزینه مناسبی هستند.

صندلی کمپینگ

پس از یک روز طولانی در زیر نور آفتاب در این صندلی کمپ تاشو به راحتی می نشینید.
وسایل کمپ شومینه لوکس ایران

طناب

میلیون ها کاربرد طناب در کمپینگ وجود دارد، از آن به عنوان بند رخت، بند سگ، برای محکم کردن برزنت یا آویزان کردن غذای خود در شب از زمین استفاده کنید. این طناب ابزار قوی، سبک و چند منظوره را بسته بندی کنید و همیشه آماده بداهه سازی خواهید بود.

چراغ پیشانی

این چراغ ها سبک و کم حجم هستند و باتری خور و امکان شارژ شدن را دارند.

شومینه لوکس ایران وسایل کمپینگ

تمام نیازهای غذایی و نوشیدنی شما

ما در اینجا در مورد بسته‌های  ذخیره‌سازی غذا، و هر چیز دیگری که نیاز دارید صحبت می‌کنیم تا گرسنه نشوید (یا تشنه نشوید).

ظرف آب 6 گالن

ظرف 6 گالن / شومینه لوکس ایران

این ظرف آب باریک برای قرار دادن در صندوق عقب فوق العاده بسته بندی شده برای کمپینگ عالی است.

یخدان مسافرتی

می توانید برای تازگی نگه داشتن مواد غذایی خود از این یخدان های مسافرتی استفاده کنید.

 وسایل کمپ | یخدان شومینه لوکس ایران

اجاق گاز کمپینگ

اسپاگتی کنار آتش؟ مطمئن. تخم مرغ همزده برای صبحانه؟ چرا که نه؟ با این اجاق، آب را بجوشانید، سس را بجوشانید، سوسیس کباب کنید و خیلی چیزهای دیگر. انواع این اجاق گاز کوپینگ را می توانید از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

مخزن سوخت پروپان

شومینه لوکس ایران / اتشدان / اجاق گاز کمپینگ

 

ظروف غذاخوری چند ابزاره 4 در 1

ظروف چنر کاره کمپینگ / شومینه لوکس ایران / آتشدان شومینه لوکس ایران

این ابزار بهترین وسیله کمپینگ صرفه جویی در فضا است. این یک چنگال، قاشق، چاقو، چراغ، پیچ چوب پنبه، و درب بازکن بطری است، همه در یک. مثل این است که کشوی آشپزخانه شما در یک چاقوی جیبی پیچیده شده است و ردیابی آن بسیار راحت تر از ظروف فردی است.

ست های چاقو کمپینگ و تخته برش

در مورد استفاده از یک چاقوی تیز آشپزخانه و یک تخته برش چوبی واقعی در محل کمپینگ چیز تازه ای وجود دارد. دیگر از چاقوی جیبی خود که در طول عمر نه ساله خود هرگز ضد عفونی نشده است استفاده نکنید!
وسایل کمپینگ /شومینه لوکس ایران / ست چاقو کمپینگ

آتشدان 

آتشدان های قابل حمل و پایه دار کمپینگ وسایل مناسبی برای غذا پختن و گرم کردن هستند . می توانید انواع این آتشدان ها را شومینه لوکس ایران تهیه کنید. و یا نمونه دلخواه خود را به ما سفارش دهید ما برای شما تولید کرده و در اختیارتان قرار می دهیم.

شومینه فضای باز / شومینه لوکس ایران

شومینه فضای باز / آتشدان / شومینه لوکس ایران

 

انبر

برای گریل کردن این انبرها کاربرد زیادی دارند . میتوانید در پخت و پز از این انبرها به خوبی استفاده کنید.

انبر شومینه لوکس ایران

 

در مقاله بعدی به معرفی بقیه ابزار و وسایل کمپ می پردازیم.

بیشتر بخوانید: “باربیکیو و گریل

همچنین می توانید انواع آتشدان  را در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

شومینه های برقی سازگارتر با محیط زیست

جدیدتر

معرفی وسایل کمپینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری