بلاگ

خانهشومینهشومینه های برقی سازگارتر با محیط زیست

شومینه های برقی سازگارتر با محیط زیست

6 دلیل برای اینکه شومینه های برقی سازگارتر با محیط زیست هستند

ارتقاء و کشف مزیت شومینه های برقی

با تهدیدهای گرمایش جهانی و تخریب محیط زیست، افراد بیشتری در تلاش هستند تا سهم خود را برای کمک به محیط زیست انجام دهند. یکی از راه‌های موفقیت‌آمیز برای کاهش ردپای کربن، استفاده از یک منبع گرمایش خانه با انرژی کارآمد است. یکی که به شدت به منابع طبیعی متکی نیست و تولید گازهای گلخانه ای نمی کند.

شومینه های برقی این روزها جایگزین سبزتری برای شومینه های گازی و هیزمی هستند. آنها از روشنایی کم مصرف استفاده می کنند و فضای زندگی شما را بدون سوزاندن چوب یا سوخت های فسیلی گرم می کنند.

شومینه های برقی سازگارتر با محیط زیست / شومینه لوکس ایران / انواع شومینه های برقی و گازی شومینه لوکس ایران

شومینه های برقی سازگارتر با محیط زیست

و از همه مهمتر، نصب و استفاده از آنها بسیار آسان است. اگر یک شومینه موجود دارید، می توانید دودکش خود را درپوش ببندید و یک شومینه برقی را وارد کنید. شما همچنین می توانید یک شومینه دیواری را انتخاب کنید یا شومینه خود را برای استفاده در اتاق های مختلف اطراف خانه خود قابل حمل نگه دارید.

با یک جایگزین راحت و مقرون به صرفه در مورد کاهش ردپای کربن خود هیجان زده شوید! در اینجا آمده است که چگونه شومینه های برقی می توانند کمک کنند.

به منابع طبیعی تکیه نکنید

شومینه های برقی به گاز یا هیزم به عنوان منبع سوخت نیاز ندارند. در عوض، برق را قطع می کنند. آنها با گرم کردن هوای خنکی که به داخل مکیده می شود کار می کنند و به آرامی هوای گرم شده را از طریق یک فن به داخل اتاق باز می کنند.
شومینه برقی شومینه لوکس ایران
تهیه هیزم اغلب CO2 را در هوا منتشر می کند، در حالی که تصفیه کننده های طبیعی هوای زمین را نیز از بین می برد. و شومینه‌های گازی بر سوختن سوخت‌های فسیلی تکیه می‌کنند، این سوخت‌ها منبعی تجدیدناپذیر هستند که در صورت تهیه، محیط‌زیست را تهدید می‌کنند.

100% انرژی را به نور و گرما تبدیل کنید

یک مزیت بزرگ در مورد شومینه های برقی این است که هیچ یک از انرژی گرمایی که آنها تولید می کنند در مقایسه با شومینه های دیگر که تا 50 درصد انرژی گرمایی خود را از طریق دریچه ها و دودکش ها از دست می دهند هدر نمی رود. شومینه های برقی نیز در مقایسه با شومینه های گازی 90 درصد انرژی کمتری برای تولید شعله مصرف می کنند.
شومینه لوکس ایران / شومینه برقی

گازهای مضر منتشر نکنید

از آنجایی که در شومینه های برقی احتراق وجود ندارد، این شومینه ها در هوای بیرون و داخل خانه انتشارات مضری تولید نمی کنند. مونوکسید کربن (CO) یکی از محصولات جانبی مضر سوختن گاز و چوب است. بدون شومینه و اتاق با تهویه مناسب، CO سمی است و می تواند کشنده باشد.
این گاز بی بو، بی مزه و بی رنگ اگر افراد برای مدت طولانی در معرض آن قرار گیرند منجر به مسمومیت با CO می شود. به همین دلیل است که آشکارسازهای CO برای خانه هایی با وسایل گازسوز ضروری هستند.
بسیاری از شومینه های برقی دارای فیلترهای هوا هستند، بنابراین هوای داخل خانه را تصفیه می کنند و تنفس را حتی سالم تر می کنند.

استفاده از گرمایش منطقه

از آنجایی که شومینه های برقی می توانند اتاقی به مساحت 400 فوت مربع (20 فوت در 20 فوت) را گرم کنند، می توانید برای کاهش مصرف انرژی و هزینه ها به گرمایش این منطقه اعتماد کنید. اگر شما و خانواده تان کنار شومینه در اتاق نشیمن نشسته اید، گرما را در جای دیگری از خانه کم کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

شومینه لوکس ایران / شومینه برقی

از فناوری نور کم مصرف استفاده کنید

لامپ های LED (دیود ساطع کننده نور) منبع روشنایی جدید، بادوام و کم مصرف برای بسیاری از شومینه های برقی هستند. چراغ‌های LED تنها از 10 درصد وات مصرفی چراغ‌های رشته‌ای برای تولید همان مقدار نور استفاده می‌کنند.
لامپ های ال ای دی بیش از 75000 ساعت دوام می آورند در حالی که لامپ های رشته ای فقط حدود 2000 ساعت دوام می آورند.

شومینه های برقی، راه حلی مقرون به صرفه

تامین گاز طبیعی یا هیزم برای سوخت شومینه شما در تمام زمستان می تواند پرهزینه باشد. اما شومینه های برقی فقط یک سکه در ساعت به قبض برق شما اضافه می کنند. استفاده از شعله به تنهایی حدود 3 سنت در ساعت و برای اجرای حرارت با شعله 8 تا 12 سنت در ساعت هزینه دارد.
اگر علاقه مند به سبز شدن و ارتقای خانه خود با وسایل سازگار با محیط زیست هستید، شومینه های برقی را در نظر بگیرید. اینها منبع گرمایش مکمل خوبی برای خانه شما هستند که به کاهش ردپای کربن شما کمک می کند. و آنها به راحتی می توانند جای شومینه موجود شما را بگیرند، بدون اینکه خطرات ایمنی و نگهداری اضافی داشته باشند.
بیشتر بخوانید:شومینه های برقی

همچنین می توانیدانواع شومینه های برقی در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

ابزار و نگهداری شومینه

جدیدتر

معرفی وسایل کمپینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری