بلاگ

خانهباربیکیوباربیکیو و گریل
باربیکیو-و-گریل-شومینه-لوکس-ایران

باربیکیو و گریل

در اینجا میخواهیم شما را با مفهوم درست باربیکیو و گریل آشنا کنیم. در ابتدا با هم به تعریف اصلی باربیکیو میپردازیم. آیا تفاوت بین باربیکیو و گریل کردن را می دانید؟ هر دو روش غذای شگفت انگیزی می سازند، اما یک تفاوت بسیار مهم بین آنها وجود دارد.

در تابستان همه دوست داریم در فضای باز  توسط باربیکیو یا کبابی درست کنیم یا توسط گریل کردن. به نظر می رسد، حتی اگر ما تمایل داریم از کلمات “باربیکیو” و “گریل” به جای یکدیگر استفاده کنیم، بین کباب کردن و برشته کردن وپختن تفاوت وجود دارد.

باربیکیو

انواع باربیکیو ها در شومینه لوکس ایران

باربیکیو و گریل

کباب، یک وعده غذایی در فضای باز، معمولاً نوعی سرگرمی اجتماعی است که در آن گوشت، ماهی یا مرغ، همراه با سبزیجات، روی آتش چوب یا زغال برشته می‌شوند. این اصطلاح همچنین به گریل یا گودال سنگی برای پختن چنین وعده غذایی یا خود غذا، به ویژه نوارهای گوشت اشاره می کند.

کلمه باربیکیو از طریق اسپانیایی ها به انگلیسی وارد شد، که این اصطلاح را از سرخ پوستان آراواک کارائیب پذیرفتند، که برای آنها بارباکوآ رنده ای از چوب سبز بود که روی آن نوارهایی از گوشت گذاشته می شد تا بپزند یا روی آتش آهسته خشک شوند.
باربیکیو و گریل شومینه لوکس ایران

باربیکیو و گریل

باربیکیو یعنی پختن غذاها  به صورت آهسته. که معمولاً برای برش های گوشت مانند دنده، شانه خوک، سینه گوشت گاو یا مرغ کامل یا بوقلمون استفاده می شود. این نوع گوشت ها سفت تر هستند و برای اینکه خوب و لطیف شوند به حرارت کم و آهسته یک باربیکیو (یا آرام پز) نیاز دارند.

غذای کبابی روی حرارت بسیار کم (معمولاً 225 درجه فارنهایت یا کمتر) برای مدت بسیار طولانی (ساعت ها یا حتی در تمام طول روز) پخته می شود. کباب کردن اغلب با گرمای غیرمستقیم انجام می‌شود، جایی که منبع گرما به محفظه‌ای که گوشت در آن نگهداری می‌شود وصل می‌شود، اما گوشت مستقیماً روی شعله آتش مانند کباب‌پز نیست. معمولاً از زغال چوب یا چوب به عنوان منبع گرما برای کباب استفاده می شود. انواع مختلف چوب طعم‌های دودی متفاوتی تولید می‌کنند که گوشت می‌تواند آن را جذب کند.
بهترین سرآشپزهای کباب به خود می بالند که زمان پخت بسیار طولانی دارند تا لطیف ترین و خوش طعم ترین گوشت را دریافت کنند. کباب کردن در سراسر ایالات متحده رایج است، به ویژه در جنوب، جایی که گوشت خوک گوشت مورد علاقه است، و در جنوب غربی، جایی که گوشت گاو غالب است.
امروز در سرتاسر دنیا همه عاشق کباب کردن هستند و از خوردن گوشت کباب شده لذت می برند.

سایر غذاهای کبابی شامل گوشت بره یا بزغاله، مرغ، سوسیس و کالباس و در امتداد سواحل خلیج فارس و اقیانوس اطلس، غذاهای دریایی است. این کباب ها با انواع سس ها که طعم آن ها برا اساس طعم‌های منطقه‌ای هستند سرو می شوند، با سس‌های مبتنی بر سرکه در کارولینا، بر پایه گوجه‌فرنگی در غرب و غرب میانه، و تندترین انواع در جنوب غربی.

بهترین و با کیفیت ترین باربیکیو را با توجه به منطقه زندگی با راهنمایی ما میتوانید از شومینه لوکس تهیه کنید.

گریل

انواع شومینه /باربیکیو/آتشدان شومینه لوکس ایران

باربیکیو

این کاری است که اکثر مردم در حیاط خانه خود برای شام انجام می دهند. این همان چیزی است که اکثر ما وقتی می گوییم “کباب” .
کباب کردن، پختن غذاها به صورت گرم و سریع (معمولاً 500 تا 550 درجه فارنهایت یا بالاتر) است. معمولاً روی حرارت مستقیم انجام می شود. در حالی که وسایل تجاری بزرگتر بین 700 تا 1000 درجه فارنهایت (371 و 538 درجه سانتیگراد) پخته می شوند.

کباب کردن، پخت و پز با قرار دادن غذا در معرض حرارت مستقیم تابشی، یا روی کباب پز روی زغال سنگ زنده یا زیر مشعل گازی یا سیم پیچ برقی. کباب کردن با کباب پختن تفاوت دارد زیرا غذا در طول فرآیند برگردانده می شود تا یک طرف آن پخته شود.

معمولاً روی حرارت مستقیم انجام می شود. گوشت‌هایی مانند استیک، گوشت خوک، غذاهای دریایی، همبرگر و هات داگ برای کباب کردن عالی هستند. بسیاری از سبزیجات و برخی میوه ها نیز در کباب پخته می شوند.
کباب کردن روی حرارت مستقیم انجام می شود، جایی که شعله (اعم از گاز یا زغال) مستقیماً زیر گوشت است.
ماهی، مرغ و بیشتر گوشت قرمز برای کباب کردن مناسب هستند. استیک‌هایی که معمولاً روی ذغال‌ها پخته می‌شوند را می‌توان در ماهیتابه‌ها یا در اجاقی که روی تخته‌های چوبی چاشنی‌شده قرار داده شده، کباب کرد.
در تهیه خوراکی معروف به کباب لندن یا گریل مخلوط لندنی، استیک های کناری و سایر گوشت ها را قبل از قرار دادن روی توری و پختن در فر با سرکه، روغن و سیر خرد شده تزئین می کنند.

باربیکو و کباب پز شومینه لوکس با ضمانت در اختیارتان قرار میگیرد و با راهنمایی ما میتوانید بهترین را با توجه به مکان و منطقه خود از شومینه لوکس ایران تهیه کنید

سس، ماریناد و ادویه جات ترشی جات

اجازه ندهید نام شما را فریب دهد، سس باربیکیو را می توان با کباب کردن استفاده کرد. مارینادها اغلب برای غذاهایی که کبابی می شوند استفاده می شود. گوشت (یا سبزیجات یا میوه ها) از یک ساعت تا یک شب در ماریناد خیس می شود.
گوشت طعم ها و مقداری از مایع ماریناد را جذب می کند. ماریناد دور ریخته می شود و گوشت (گرم و سریع) روی گریل پخته می شود و در نتیجه یک غذای بسیار آبدار و خوش طعم به دست می آید. ادویه ها را می توان در هر دو روش پخت استفاده کرد.

بسیاری از غذاهای کبابی قبل از پختن با ادویه جات ترشی جات طعم دار می شوند. این روش همچنین می تواند برای کباب کردن استفاده شود، یا به سادگی روی چاشنی های مورد علاقه خود (یا حتی کمی نمک و فلفل) برای طعم بیشتر قبل از قرار دادن گوشت روی کباب، تکان دهید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع:my fearless kitchen

قدیمی تر

شومینه معلق در دکوراسیون مدرن

جدیدتر

همه چیز درباره شومینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری