بلاگ

خانهدکوراسیونشومینه معلق در دکوراسیون مدرن

شومینه معلق در دکوراسیون مدرن

می خواهیم شومینه معلق در دکوراسیون مدرن در یکسری از خانه های معروف به کار برده شده را معرفی کنیم. اولین شومینه معلق با چرخش 360 درجه در سال 1968 ساخته شد. این مصادف با بازسازی یک خانه مزرعه در روستای Viols-le-Fort در جنوب فرانسه بود. دومینیک ایمبرت، استاد سابق علوم انسانی، علاقه زیادی به فلزکاری داشت و شومینه‌ای ساخت که از سقف آویزان بود.

این طرح در موزه هنر معاصر بوردو، مرکز ملی هنرهای معاصر در گرنوبل و در موزه گوگنهایم نیویورک به نمایش گذاشته شده است. همچنین جایزه اول مسابقه طراحی Pulchra ایتالیا در سال 2009 را به دست آورد که توسط 74425 رای دهنده آنلاین بین المللی به عنوان “زیباترین شی جهان” از 100 طرح انتخاب شد.
این طراحی خیره‌کننده اکنون خانه‌های زیادی را در مجموعه‌ای از سبک‌ها، از کابین‌های روستایی گرفته تا خانه‌های مدرن مینیمالیستی، زیبا می‌کند. در اینجا 20 شومینه معلق در مدل های متفاوت توسط طراحان معروف برای دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار گرفته که با هم بررسی می کنیم.
شومینه لوکس ایران/انواع شویمنه/ باربیکیو/ آتشدان

شومینه معلق در دکوراسیون مدرن

لیندا تالمن و آلن کخ در پارک ملی درخت جاشوا خانه ای ساختند که دمای آن از 32 درجه تا بیش از 100 درجه می باشد. این دو محفظه شیشه ای با سبک صنعتی خام و طراحی سبز را انتخاب کردند که به آنها اجازه می داد تا به راحتی در زمین زندگی کنند. خانه آی تی دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف برای تماشای منظره، یک شومینه معلق برای شب‌های سرد، و فضاهای فراوانی است که به بیرون باز می‌شوند.

تله اسکی توسط مایکل جانسون

هنرمند و متخصص تمرینات اصلاحی، روث هیلر، از نیویورک به وینتر پارک، کلرادو نقل مکان کرد، زیرا می دانست که خانه اش شیشه و فولاد با پنجره های پیچیده است. او با معمار مایکل جانسون تلفن زد، او طرح را کشید و تصمیم گیری در مورد طرح فقط پنج دقیقه طول کشید.

مناطق مشترک بر روی دره حیاط خلوت به حالت تعلیق درآمده اند و مناظری از نهر کوهستانی پیچ در پیچ را ارائه می دهند و در عین حال مساحت مربع را نیز دو برابر می کنند.شومینه معلق از Focus Creations، خانه مدرن را گرم می کند.

خانه ای زیبا و مردن در ایالت نیویورک توسط سندی چیلویچ و معمار جو سلطان

سندی چیلویچ و معمار جو سلطان، صاحبان شرکت منسوجات Chilewich | Sultan خانه تعطیلات خود را با هم در شهرستان کلمبیا، در شمال ایالت نیویورک طراحی کردند. آن‌ها در یک زمین جنگلی ساده، خانه‌ای مدرن به سبک زیر شیروانی با وسایلی از B&B Italia، صندلی‌های کناری Feel Good توسط Flex form و یک شومینه معلق و امروزی Ergo focus از Focus ایجاد کردند.

خانه چهار خانه توسط معمار PROD + طراحی

PROD Architecture + Design خانه‌ای در پنافیل، کشور پرتغال ایجاد کرد تا زیبایی خانه‌های سنتی منطقه را با پنجره‌های معاصر از کف تا سقف که به محیط پاسخ می‌دهند، ترکیب کند. این خانه که از چهار ساختار مجزا تشکیل شده است، شکل یک ساختار سقف شیروانی موجود در سایت را به خود می گیرد. برای تکمیل ساختمان سنگی، خانه از یک سری مواد از جمله گرانیت برای پایه، فلز روی برای سقف و چوب کاج اسکاندیناوی برای روکش استفاده می کند.

کارخانه تبدیل به خانه توسط پائولا ناونه

پائولا ناونه یک کارخانه 200 ساله در اومبریا را به خانه تبدیل می کند. او که به دلیل ترکیب طراحی مدرن با تکنیک ها و کالاهای سنتی صنایع دستی شناخته شده است، مجموعه گسترده ای از محصولات و همچنین طراحی داخلی برای مغازه ها، هتل ها و رستوران ها را توسعه داده است. با این حال، خانه ها به ندرت یک گونه شناسی است که او به آن می پردازد. وقتی او فضا را دید یک اتاق به مساحت 5300 فوت مربع با سقفی 30 فوتی که باید تمام عملکردهای یک خانه را در آن گنجانده باشد بلافاصله موافقت کرد.

خانه حصیری اثر فلیکس اورشلیم

این خانه که در اشنز، روستایی در شمال سوئیس در کنار رودخانه راین و دریاچه Untersee واقع شده است، دارای آثار باستانی رومی است که در خاک مرطوب ملک مدفون شده‌اند. هنگام ساختن فضا، او خانه را مدرن و سبز تصور می کرد.

او ساختاری ایجاد کرد که در اطراف زمین اشباع شده و شناور است و به غیر از هسته بتنی آن، به طور کامل از اسلب های پیش ساخته ساخته شده است، کاه فشرده بدون فرمالدئید.

پلکانی به بهشت توسط معماری چوب + طراحی

معماری چوب + طراحی با استفاده از کاج و آجرهای عملیات حرارتی، یک خلوتگاه خانوادگی معمولی را در یک مجتمع خانوادگی در هلرود، یکی از بخش‌های اسلو، نروژ ساخت. این خانه که در یک شیب طبیعی قرار دارد، به دو سطح تقسیم شده است. نمای بیرونی در کنار آجرهای زغالی پوشیده از درخت کاج حرارت دیده است که به رنگ خاکستری نرم کهنه شده است. شومینه معلق چرخان و روباز اینجا مدل Ergofocus از شرکت فرانسوی Focus است.

خانه فولادی و شیشه ای توسط دونالد وکسلر

این خانه فولادی ساخته شده در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا – که در سال 2018 تکمیل شد. آخرین طرح دونالد وکسلر است. این خانه 2780 فوت مربعی که طراحی مدرن اواسط قرن را به تصویر می کشد، دارای پنجره های کف تا سقف، چیدمان داخلی باز، فضاهای داخلی است که در خارج از خانه گسترش می یابد و ویژگی های طراحی هوشمند.

کوپراژ ویکتوریایی تبدیل شده توسط معماران کریس دایسون


زمانی بشکه‌ها در اینجا برای آبجوسازی لندن تولید می‌شدند. اکنون یک خانه روشن و مدرن وجود دارد که توسط معماران کریس دایسون تغییر شکل داده است. زیرزمین گسترش یافت و نیم طبقه برداشته شد تا فضای نشیمن با ارتفاع سه گانه ایجاد شود. یک دیوار نشیمن طراحی شده توسط Scotscape در منطقه غذاخوری، تراس پشت بام، و دوش در فضای باز مهمان را به فضای باز متصل می کند.

Morro Bay Home اثر جیمز اچ مول

معمار James H. Maul این خانه را برای خانواده خود در سال 1971 طراحی کرد. تنها چند قدم دورتر از ساحل، او فضایی را برای اتصال به فضای باز با ساخت و ساز چوبی و پنجره های کف تا سقف ایجاد کرده است. این فضا دارای عناصر زیبایی شناسی مدرن میانه قرن است که با کابین کنار ساحل ترکیب شده است.

کازا لوم توسط پدرو دومینگوس

این اقامتگاه چهار خوابه در پرتغال که توسط معمار محلی پدرو دومینگوس طراحی شده است، با دیوارهای بتونی سفیدکاری شده و اشکال هندسی باز می شود. این فضا در میان صدها درخت زیتون، بادام و چوب پنبه در مکانی که زمانی ویرانه‌های باستانی را در خود جای داده بود، با مجموعه‌ای از پاسیو، تراس‌های روی پشت‌بام، و حیاط مرکزی بزرگ با استخر رو به چشم‌انداز باز می‌شود.
شومینه ای که در اینجا دیده می شود در سال 1965 توسط معماران اسپانیایی آلفونسو میلا و فدریکو کوریا طراحی شده است.

ضمیمه آنکرسوینگن توسط SAAHA

معمار Thor Olav Solbjør از SAAHA از چوب برای برقراری ارتباط با محیط اطراف استفاده می کند. هنگام ساخت خانه ای روستایی به مساحت 750 فوت مربع در جار، نروژ، در میان جنگل های کاج تیم او از سدر زغالی، یک مصالح ساختمانی سنتی ژاپنی که با زغال چوب ساخته شده است، استفاده کرد تا یک جعبه سیاه ساده ایجاد کند که بدون از بین بردن محیط اطراف، فضا را اضافه می کند.

ویلا آما توسط SAFA Pekka Mäki

این اقامتگاه در جنوب غربی فنلاند از طراحی مینیمالیستی با دیوارهای بتنی خالی در داخل و خارج بهره می برد. در داخل، کف‌های بلوط روستایی و ارتفاع کم اتاق، فراری دنج ایجاد می‌کند، در حالی که پنجره‌های بزرگ و پاسیوهای متعدد در زمین صخره‌ای مناظر زیبایی را ارائه می‌دهند.

خانه مزرعه به روز شده توسط CAFElab

یک خانه مزرعه سنتی رومی به خانه ای معاصر تبدیل شده است که میراث و اشکال مدرن را متعادل می کند. استودیوی ایتالیایی CAFElab از ساخت‌وساز سنتی شامل دیوارهای گچ‌کاری‌شده، آجری و دهانه‌های باریک استفاده می‌کند، در حالی که فضای داخلی با کف چوبی سخت، لهجه‌های جوهری و لوازم فولادی ضد زنگ مدرن‌تر است.

خانه هری توسط معماران سفارشی

در هایتون استرالیا، این خانه روشن، سبک کلاسیک معاصر را در خود دارد. هر فضا که به دو سطح تقسیم می‌شود، برای بسیاری از جنبه‌های زندگی خانوادگی با یک اتاق ورودی و رومپوس، قسمت نشیمن، عرشه و فضای خواب طراحی شده است.

دریاچه جنوبی یونیون لفت توسط J+STUDIO

در وسط شهر سیاتل، اتاق زیر شیروانی بازطراحی شده است که مینیمالیسم را با عناصر صنعتی مانند کف‌های بتنی و پله‌های فلزی ترکیب می‌کند که یادآور فضای هنرمند است. عناصر معلق مانند شومینه و credenza اجازه می دهد تا فضا جریان یابد.

راث رزیدنس اثر Buff & Hensman

راث رزیدنس که در سال 1963 توسط معماران Buff & Hensman ساخته شد، در اصل توسط پدربزرگ و مادربزرگ لس آنجلس ساخته شد. در سال 2006، خانه با ساخت و ساز پس از تیر و پرتو، دیوارهای شیشه ای گسترده، استعداد میانه قرن، و مناطق نشیمن سرپوشیده/خارج بازسازی و گسترش یافت.

خانه خم شده/قطع شده توسط هافت

این خانه که هنر اوریگامی را هدایت می کند، مانند یک ورق کاغذ با دقت ساخته شده از یک مکان شیب دار آشکار می شود. در فضاهای منفی بین هر چین، منافذی وجود دارد که نور طبیعی و تهویه را میسر می‌سازد.

تلاقی کردن خیابان Beaver توسط کریگ استیلی معماری

این اقامتگاه مدرن که در سانفرانسیسکو قرار دارد، مجموعه‌ای از عناصر طراحی معاصر از جمله کابینت‌های شورون، پنجره‌های وسیع، و یک عرشه جارو با شومینه جوهردار است.

پنت هاوس پارک آبی توسط Matarozzi Pelsinger Builders

پنت هاوسی با پلان طبقه باز و مناظر وسیع در بالای یک برج بتنی قرار دارد. فضای داخلی شامل تعدادی عناصر گرم با خصوصیات متمایز از جمله کابینت چوبی مطابق با کتاب، میزهای چوبی گردویی لبه زنده، قفسه کتاب های فولادی و گردویی، و دیوار کاشی کاری شده با موزاییک دست ساز است.

می تونید برای دیزاین بهتر خونه خود از شومینه های معلق شومینه لوکس ایران با بهترین کیفیت و همراه با ضمانت استفاده کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع : dwell

قدیمی تر

شومینه تبخیری

جدیدتر

باربیکیو و گریل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری