بلاگ

خانهشومینهمعرفی وسایل کمپینگ

معرفی وسایل کمپینگ

امروز به ادامه معرفی وسایل کمپینگ می پردازیم. الان بهترین فصل برای دورهمی در طبیعت است . پس چه بهتر اینکه آشنایی با وسایل کمپ هم داشته باشیم  با ما همراه باشید تا به معرفی بقیه وسایل کمپینگ بپردازیم:

لیوان عایق مخصوص کوله پشتی 

معرفی وسایل کمپینگ / شومینه لوکس ایران

معرفی وسایل کمپینگ / لیوان عایق

با این لیوان درب دار و قابل مهر و موم، موجودات و اشیاء موجود در هوا را از قهوه یا چای چاشنی  خود دور نگه دارید. سبک وزن، عایق، فاقد BPA است و دسته تاشو فضای زیادی را اشغال نمی کند.

اجاق های کوله پشتی

Product Image of color Fractile

دریچه را باز کنید، جرقه زن را فشار دهید و  2 فنجان آب فقط در چند دقیقه برای قهوه داغ، سیب داغ، سوپ سبزیجات بوداده و غذاهای خشک شده منجمد می جوشد. کل کیت در دیگ 1 لیتری بسته بندی می شود تا بتوانید آن را در کوله پشتی خود قرار دهید و به دنبال آن بریزید و به شکل لیکی تقسیم شود.  اجاق های زیاد و متنوعی در بازرار موجود است. و می توانید به راحتی تهیه کنید.

بطری آب کوله پشتی

بطری آب فیلتر دار شومینه لوکس ایران

بطری آب فیلتر دار

بطری آب های متفاوت در رنگ و سایز و انواع مختلف وجود داد که شما می توانید تهیه کنید. نمونه ای که مشاهده می کنید بطری آب فیلتر دار است. همچنین می توانید به جای بطری آب از کیسه آب مخصوص کوله پشتی تهیه کنید که بیشتر کوهنوردان از این کیسه های آب استفاده می کنند.

کیسه آب کوله پشتی -شومینه لوکس ایران

کیسه آب کوله پشتی

 

 

کیسه زباله

قطعا همه ما عاشق جاهای بکر و تمیز و خوش آب و هوا هستیم . بنابراین بهر است وقتی خودمان در این مکان ها کمپ زده ایم بهداشت محیط را رعایت کنیم و زباله های خود را درون کیسه های مخصوص زباله جمع آوری کرده  و هنگام ترک کمپ کیسه های خود را به همراه خود ببریم .

کیسه های زباله با بند کشی مناسب برای آویزان کردن زباله های شما از درخت هستند. مواد قابل بازیافت را روی یک درخت و زباله ها را روی درخت دیگر نگه دارید.

کیسه بسته بندی ضد آب 

سازماندهی و خشک نگه داشتن غذا و وسایل خود هنگام زندگی در فضای باز یک ضرورت مطلق است. یکی از این مکعب های بسته بندی را با تنقلات و وسایل آشپزی پر کنید، سپس یکی دیگر را با لباس های تمیز پر کنید.

شکل هلالی دارد که فضای هدر رفته در کوله پشتی شما را از بین می برد، ساختاری بادوام که در برابر اشک شدن مقاومت می کند، و طراحی ضد آب که از خیس شدن تنقلات و کشوهای شما جلوگیری می کند.

کوله پشتی های مخصوص

برای سفرهای آخر هفته کوله پشتی و حمل لوازم کمپینگ خود، کیف 50 لیتری کافی است. هر چیزی بیشتر از اینها بسته بندی بیش از حد است – به خصوص به این دلیل که اکثر بسته ها دارای تسمه هایی برای حمل وسایل اضافی مانند پد خواب یا چادر شما در خارج هستند.

این کوله ها سبک هستند و دارای ویژگی هایی مانند تسمه های فشرده سازی، جیب های با دسترسی آسان، سیستم تعلیق ضد جاذبه است که وزن را به طور مساوی در بدن شما (نه شانه ها و پشت شما) پخش می کند.

پانچو ضد آب

گاهی باران می بارد. با یک پانچو جادار که می توانید هنگام کمپینگ، شکار یا ماهیگیری روی کت بیندازید، برای هر نوع آب و هوایی آماده باشید. بدیهی است که ضد آب است، اما به نوعی قابل تنفس است!

صابون غلیظ در فضای باز

با این صابون زیست تخریب پذیر بدون انتشار مواد شیمیایی خشن در محیط تمیز نگه دارید. ترکیبات کاملا طبیعی آن روی قابلمه ها و تابه ها سخت است، اما همچنان برای صورت، دست ها و مهمتر از همه محیط زیست بی خطر است. فقط چند قطره راه طولانی را می دهد.

رول ابزار 

همیشه داشتن چند ابزار در اطراف کمپ ایده خوبی است، زیرا هرگز نمی دانید که چه زمانی نیاز به تعمیر چادر، میز یا وسیله نقلیه خود دارید. این سازمان‌دهنده ابزار را با حداکثر 19 پیچ‌گوشتی، آچار، و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید، پر کنید.

سیستم ارتباط گروهی (بسیم)

وقتی کیلومترها از نزدیکترین برج سلولی دور هستید، به راهی برای برقراری ارتباط با بقیه اعضای گروه خود نیاز دارید. این دستگاه ها وسیله مناسبی برای کمپ ، اسکی و کوهنوردی است.

 

بیشتر بخوانید: “معرفی وسایل کمپ 1

همچنین می توانید انواع آتشدان  را در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

معرفی وسایل کمپینگ

جدیدتر

5 نوع شومینه بدون دودکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری