بلاگ

خانهآتشدانابزار و نگهداری شومینه

ابزار و نگهداری شومینه

نکاتی برای حفظ یک شومینه ایمن و کارآمد

ابزار و نگهداری شومینه

با نزدیک شدن به پاییز، بدون شک مشتاق استفاده مجدد از شومینه خود هستید، به خصوص که هوای سردتر شروع می شود و ما به زمستان نزدیک تر و نزدیک تر می شویم. در اینجا راجب ابزار و نگهداری شومینه نکاتی را برای شما گردآوری کرده ایم.
ابزار و نگهداری شومینه / شومینه لوکس ایران
نگهداری شومینه و ابزار شومینه در شرایط خوب به کارآمدتر، ایمن‌تر و به لذت‌بخش‌تر شدن آتش‌سوزی شما کمک می‌کند. در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه شومینه و ابزار شومینه شما پس از رسیدن هوای سردتر آماده استفاده هستند آورده شده است:

درب شومینه

درهای شومینه اخگرهای آتش را نگه می دارند و از خروج هوای گرم خانه شما از دودکش جلوگیری می کنند. قبل از اینکه دوباره شروع به استفاده از شومینه خود کنید، درها را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. در صورت وجود ترک بر روی درب ها دیگر ایمن و کارآمد نیستند و باید تعویض شوند.
درب شومینه / ابزار و نگهداری شومینه / شومینه لوکس ایران

درب شومینه

پرده های شومینه

صفحه های شومینه همچنین از پرواز اخگرها به بیرون از شومینه جلوگیری می کند و کودکان و حیوانات خانگی را از آتش در امان نگه می دارد. با استفاده و زمان، صفحه نمایش ها می توانند ضعیف، پیچ خورده و کمتر پایدار شوند.
ابزار و نگهداری از شومینه / پرده هاتی شومینه / شومینه لوکس ایران

شومینه لوکس ایران

اگر صفحه نمایش شما می لرزد و دیگر به طور ایمن در مقابل شومینه قرار نمی گیرد، وقت آن است که یک شومینه جدید داشته باشید.
درب شومینه / شومینه لوکس ایران

مجموعه ابزار شومینه

مجموعه ابزار شومینه دارای پایه ای برای نگهداری ابزارهای زیر است:
  1. پوکر
  2. برس
  3. بیل
  4. انبر
  5. دم

پایه باید محکم باشد و ابزار را محکم نگه دارد. اگر ابزار زنگ زده، تاب خورده یا دارای دسته شل باشد، دیگر به طور ایمن و کارآمد برای حفظ آتش و شومینه شما کار نخواهند کرد. اگر نیاز به تعویض مجموعه ابزار شومینه خود دارید، ابزارهای محکم با دستگیره های خوب و بیل های عمیق برای تمیز کردن سریع شومینه در نظر بگیرید.

شومینه لوکس ایران / ابزار و نگهداری شومینه
تعمیر و نگهداری شومینه
قبل از اینکه دوباره شروع به استفاده منظم از شومینه خود کنید، آن را تست کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. می توانید این کار را با روشن کردن چند تکه چوب کوچک (از بالا به پایین) در شومینه خود انجام دهید.

اگر دود از طریق دودکش خارج شود، به خوبی کار می کند. اگر از جلوی شومینه شما به خانه شما خارج شود، احتمالاً دودکش توسط خاک، رسوب یا زباله مسدود شده است و دودکش شما باید تمیز شود.

مطمئن شوید که خاکستر را از روی شومینه خود تمیز کنید، زمانی که تا ته رنده جمع شد. این جریان هوای مناسب را برای آتش بهتر تضمین می کند. با این حال، می توانید یک لایه خاکستر به ضخامت اینچ را در شومینه بگذارید تا به حفظ آتش کمک کند.

برای اقدامات احتیاطی، همیشه مطمئن شوید که آلارم های دود و مونوکسید کربن به درستی کار می کنند و هنگام استفاده از شومینه، هرگونه مواد قابل احتراق را از آن دور نگه دارید.
در مقاله ای قبل  شما را با ابزارهای شومینه و کاربرد آن ها آشنا کردایم.

“بیشتر بخوانید: راهنمای شما برای ابزار شومینه

همچنین می توانید انواع ابزارها و لوازم شومینه و اکسسوری های شومینه را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید. همچنین می توانید با راهنمایی افراد با تجربه شومینه لوکس ایران با توجه به مسافت منزل، ویلا و هر مکان مد نظر شما انواع شومینه های با کیفیت (شومینه های برقی، شومینه گازی، شومینه اتانولی، شومینه تبخیری، شومینه های معلق، شومینه هیزمی و شومینه برای فضای باز ) را سفارش دهید همچنین می توانید شومینه سفارشی با گروه تولیدی شومینه لوکس ایران سفارش دهید و با تضمین سفارش مدنظر خود را تحویل بگیرید.

نیز انواع آتشدان ها  و باربیکیو در این فروشگاه موجود است و می توانید سفارش دهید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع : burninglog

قدیمی تر

راهنمای شما برای ابزار شومینه

جدیدتر

شومینه های برقی سازگارتر با محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری