بلاگ

خانهشومینهآیا باید شومینه را در تابستان خاموش کنم

آیا باید شومینه را در تابستان خاموش کنم

مزایا و معایب که نمی دانستید به آنها نیاز دارید

آیا باید شومینه را در تابستان خاموش کنم؟ آیا روشن کردن شومینه گازی در تابستان مزایایی دارد یا خاموش کردن آن سودمندتر است؟ اگر تابستان به سمت شما پیش می رود، ممکن است از خود بپرسید که آیا شومینه شما باید خاموش شود تا زمستان دوباره بیاید. آیا اگر شومینه خود را روشن بگذارید فرقی می کند؟

آیا باید شومینه را در تابستان خاموش کنم / شومینه لوکس ایران/ انواع شومینه ها

آیا باید شومینه را در تابستان خاموش کنم

برای اینکه بدانید آیا باید شومینه خود را در تابستان خاموش کنید یا خیر، ادامه مطلب را بخوانید.

آیا باید شومینه گازی خود را در تابستان خاموش کنید؟

پاسخ به اینکه آیا باید شومینه خود را در تابستان خاموش کنید، بله است. بله، وقتی هوا گرم شد باید شومینه خود را خاموش کنید. یک شومینه در یک منطقه گرم باید در تابستان خاموش شود، زمانی که دیگر قصد استفاده از آن را ندارید.

این کار بی خطری است که باید انجام دهید زیرا دیگر لازم نیست تا زمانی که آن را دوباره در پاییز روشن کنید نگران آن باشید. روشن گذاشتن شومینه گازی خود در تابستان باعث می شود که گاز سوزی ادامه یابد.

این می تواند همچنان به خانه شما گرما اضافه کند و در برخی شرایط می تواند یک خطر باشد.

مزایای روشن ماندن شومینه در تابستان

اگرچه در نظر گرفته می شود که بهترین کار خاموش کردن شومینه در تابستان است، اما روشن ماندن آن مزایایی دارد. اینها مواردی هستند که ممکن است بخواهید قبل از خاموش کردن شومینه خود برای تابستان در نظر بگیرید.

شب های سرد تابستان
حتی در تابستان، شب های سردی وجود دارد که ممکن است بخواهید تنظیمات شومینه خود را روشن کنید. روشن گذاشتن شومینه به شما این امکان را می دهد که در طول این نوسانات دما همچنان خانه خود را گرم کنید.
این می تواند در ابتدای تابستان که عصرها هنوز سرد هستند مفید باشد.

بدون اشکالات ناخواسته

روشن گذاشتن شومینه های گازی راه خوبی برای جلوگیری از ورود حشرات ناخواسته به خانه شما است. این به جلوگیری از ورود آنها از شومینه و ورود به خانه شما کمک می کند. این امر به ویژه مفید است زیرا تابستان بدترین زمان برای انواع آفات است. دور نگه داشتن اشکالات یکی از مزایای این گزینه شومینه است.

شومینه لوکس ایران/ شومینه اتانولی/ شومینه گازی/ شومینه هیزمی/ شومینه تبخیری / آتشدان

شومینه لوکس ایران

مزایای خاموش کردن آن

اگرچه روشن نگه داشتن شومینه در تابستان مزایای کمی دارد. هنوز خیلی بهتر است فقط آن را خاموش کنید. اگر در تابستان نیازی به استفاده از شومینه خود ندارید، برای صرفه جویی در مصرف انرژی و ایمن بودن باید آن را خاموش کنید.
بهتر است زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید تا اینکه اجازه دهید بدون هدف به کار خود ادامه دهد. همچنین خاموش کردن وسایلی مانند شومینه های گازی در صورتی که به درستی نیازی به آنها نباشد، ایمن تر است. این محصولات در صورت عدم استفاده صحیح می توانند خطرناک باشند و نباید به طور نامحدود روی آنها باقی بمانند.
به خواندن ادامه دهید تا بدانید خاموش کردن شومینه ها در ماه های تابستان چه مزایایی دارد.
بدون گرمای هدر رفته
با خاموش کردن شومینه گازی خود در تابستان، در گرمایش خود صرفه جویی می کنید. اگر بخواهید آن را روشن بگذارید، همچنان گاز می سوزاند و خانه شما را تا حدی گرم می کند. این نوع شومینه ها حتی اگر به طور فعال از آنها استفاده نمی کنید، مقداری گرما از خود ساطع می کنند. این منجر به هدر رفتن گرما در ماه‌هایی می‌شود که خانه شما به اندازه کافی گرم است.
شومینه لوکس ایران / شومینه گازی

شومینه لوکس ایران / شومینه گازی

گرمای کمتر در خانه
هنگامی که شومینه خود را خاموش می کنید، به کاهش دمای کلی خانه کمک می کنید. شما نمی خواهید چیزی را روی آن بگذارید که بتواند گرما را در طول ماه های گرم تابستان از بین ببرد.
حتی وقتی خاموش است، شومینه گازی گرما را از بین می برد و منابع را هدر می دهد. این ممکن است بسیار کم باشد، اما هر گرمایی می تواند خانه را در تابستان گرم کند. بهتر است تنظیمات شومینه گازی را زمانی که قصد استفاده از آنها را ندارید خاموش کنید. این نه تنها ایمن تر است، بلکه گرمای خانه شما را کاهش می دهد و کنترل بیشتری بر دما به شما می دهد.
صرفه جویی در خدمات
شومینه گازی شما حتی اگر به طور فعال گرما را خاموش نمی کند یا استفاده نمی شود، گاز می سوزاند. این نوع شومینه ها چه از آنها برای گرما استفاده کنید یا نه، اینگونه عمل می کنند. این یکی از دلایلی است که اگر به آن گرما نیاز ندارید، بهتر است شومینه را در تابستان خاموش کنید. فقط کمی گرمای اضافی می تواند کار را برای واحد AC شما سخت تر کند تا خانه شما را راحت نگه دارد.
این کار هزینه‌های آب و برق شما را افزایش می‌دهد زیرا گاز شما هنوز در حال سوختن است و AC شما در تلاش است تا آسیب را جبران کند. این می تواند به سرعت اضافه شود و هر ماه هزینه بیشتری برای شما داشته باشد بدون هیچ دلیلی.
واحدهای AC در حال حاضر برای خنک نگه داشتن خانه ها در تابستان تلاش می کنند، شما نمی خواهید چیز دیگری در خانه داشته باشید که کار را سخت تر کند.

چکاپ های منظم را فراموش نکنید

مهم است که به یاد داشته باشید که هر سال قبل از شروع هوای سرد، یک معاینه شومینه گازی خود را برنامه ریزی کنید. این زمان عالی برای بررسی همه چیز است تا مطمئن شوید که درست کار می کند. این بسیار مهم است، زیرا هر وسیله گازسوز باید سالیانه بررسی شود تا مطمئن شود که در حالت بالایی قرار دارد. به این ترتیب، می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که همه چیز همانطور که باید کار می کند.
معاینات منظم را با استفاده مناسب همراه کنید، و می توانید با خیال راحت و موثر از شومینه گازی خود استفاده کنید. زیرا در پاییز و زمستان از آن استفاده می‌کنید، خطر اشتباه یا درست کار نکردن را کاهش می‌دهد.
داشتن یک شومینه گازی مسئولیت بزرگی است و هر کسی که دارد باید با دقت از آن استفاده کند. این شامل اطمینان از خاموش شدن آن در زمانی است که قصد استفاده از آن را ندارید. این کاری است که همه باید در تابستان انجام دهند اگر شومینه گازی دارند.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع:burning log

 

قدیمی تر

دلایل اضافه کردن شومینه در فضای باز

جدیدتر

مزایای نصب شومینه گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری