بلاگ

خانهشومینهرونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

این روزها خبر داغ ورود کریس رونالدو در ایران برای بازی النصر و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا جنجال بسیاری ایجاد کرده است و سبب تیتر اول روزنامه ها و خبرگزاری ها گردیده است.

زمان ورود رونالدود و تیم النصر به ایران

زمان ورود رونالدو و کاروان النصر به ایران 26شهریور سال 1402 اعلام گردید و تیم فوتبال ظهر همان روز وارد تهران گردیده و با اتوبوس به محل اقامت برنامه ریزی شده هتل اسپیناس حرکت کردند.

در زمان ورود رونالدو به ایران ازدحام بسیاری از طرفداران ایشان در مسیر هتل همراه اتوبوس و کنار هتل دیده میشد که سبب خبرهای بسیاری گردید و حتی خبرگزاری عربستان ملاقات مردم ایران را با ملاقات سایر کشورها مقایسه کرد.

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

محل اقامت رونالدو و تیم النصر در ایران

محل اقامت تیم فوتبال النصردر ایران در دو طبقه مخصوص سفارت عربستان در هتل اسپیناس در نظر گرفته شد، که در این طبقه ورود افراد متفرقه ممنوع بوده و  محل اقامت رونالدو سوئیت 250 متری طبقه آخر هتل اسپیناس که دارای یک اتاق خواب و اتاق کار و سالن و یک جکوزی داخل اتاق میباشد.

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس شومینه لوکس ایران

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس محل اقامت رونالدو

در زمان اقامت رونالدوم و تیم فوتبال النصر در هتل اسپیناس خبرها حاکی بر این بود که قیمت اقامت در این روزها به شبی 90 میلیون رسیده است.

زمان بازی پرسپولیس و النصر عربستان

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا روزسه شنبه مورخ 19 سپتامبر 28 شهریور ساعت 21:30 میباشد.

نتیجه بازی پرسپولیس و النصر

نتیجه بازی پرسپولیس و النصر در روز سه شنبه مورخ 28/06/1402 به شرح زیر میباشد:

دقیقه ۶۲ (گل اول النصر): بروزوویچ با نفوذ از جناح چپ، پاس کات بکی داد که این توپ به غریب رسید و او به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد. با این که شوت غریب کیفیت لازم را نداشت اما پس از دفع علی نعمتی، توپ به اسماعیلی‌فرد برخورد کرد تا با بدشانسی محض دروازه بیرانوند باز شود.

دقیقه ۷۲ (گل دوم النصر): نفوذ محمد قاسم به داخل محوطه جریمه پرسپولیس با شوت سرکش او از زاویه بسته همراه شد که این ضربه به طاق دروازه بیرانوند چسبید.

نتیجه گیری واقعی به این صورت هستش:

قهرمان واقعی انسانی هستش که مردم کشورش براش اهمیت داشته باشه و کشورش براش عزیز باشه و بعد بزرگترین فوتبالیست باشه ما در کشور ایران قهرمان واقعی داریم که هیچ جای دنیا همانند ندارد جناب آقای علی دایی اسطوره ایران در فوتبال، اخلاق، معرفت و انسان دوستی میباشد و متوانست خارج کشورش چون رونالدو به دنبال پول و شهرت اقدام نماید اما ایشان خاک وطنش و هموطنانش را بر پول و معروفیت ترجیح داد. بنابراین آب در کوزه ما گرد جهان میگردیم.

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس علی دایی قهرمان دنیا

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس علی دایی اسطوره جهان

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس

رونالدو در ایران بازی النصر و پرسپولیس علی دایی قلب ایران

لطفا جهت دریافت کاتالوگ واتساپ پیام ارسال نمائید.

جهت دیدن نمونه کارهای اجرا شده یا تصاویر پرفروشترین شومینه برقی بیشتر از اینستاگرام شومینه لوکس ایران دیدن فرمائید.

برای خرید شومینه در مدل های مختلف شومینه برقی، شومینه گازی، شومینه اتانولی میتوانید از فروشگاه شومینه لوکس ایران خرید فرمائید.

جهت دریافت قیمت شومینه با ما شومینه لوکس ایران کلیک در تماس باشید.

جهت خرید شومینه به فروشگاه شومینه شومینه لوکس ایران کلیک مراجعه فرمائید.

آیا به یک مرکز خریدهیزم فکر می‌کنید؟ لطفا به لینک فوق کلیک فرمائید.

آیا به یک تیم حرفه ای جهت بازسازی ساختمان یا تعمیرات ساختمان خود فکر می‌کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

جهت اجرا دیوار کاذب شومینه یا کناف برای باکس هیزم شومینه الوار تزئینی و اجرای صفر تا صد تیم حرفه ای گروه صنعتی شومینه لوکس ایران در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. فقط کافیه با ما در تماس باشید.

همچنین می توانید انواع شومینه برقی و شومینه گازی و شومینه اتانولی و شومینه کلاسیک و شومینه نئو کلاسیک و شومینه برقی چهارفصل شومینه لوکس ایران در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.


جهت دریافت مشاوره یا قیمت شومینه و کاتالوگ شومینه یا کاتالوگ تولیدات شومینه شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای شهاب خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: plfirepaces.com

نویسنده:شهاب خانلو
پاییز 1402

قدیمی تر

پرفروشترین شومینه برقی

جدیدتر

شب یلدا یا شب چله آخرین شب پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری