بلاگ

خانهشومینههزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

امروزه هزینه برق شومینه برقی یا مصرف برق شومینه برقی با توجه به گرانی برق در کشور بیشتر خریدارهای شومینه برقی سوال براشون پیش میاد که مصرف برق شومینه برقی چقدر بود و هزینه آن چه مقدار میباشد.

هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

هزینه برق شومینه برقی و مصرف برق شومینه برقی در شومینه لوکس ایران

شومینه برقی چیست؟

یک وسیله گرمایشی که دارای سیستمی مدرن و بسیار زیبا که با هیزم سه بعدی و نور سه بعدی و گرمایشی مناسب تصویری زیبا از آتش را به رخ میکشد. دارای ریموت کنترل صفحه تاچ لمسی و متور گرمایشی دو زمانه صدای سوختن هیزم در ابعادی استاندارد یا سفارشی تولید می شود. نمای ظاهری شومینه برقی های مدرن به صورت شیشه سکوریت 6 میل شفاف یا برنز بوده بنابراین جهت آشنایی بیشتر با مدل های شومینه برقی به پیج فروشگاه شومینه لوکس ایران مراجعه فرموده و ازمحصولات شومینه لوکس ایران دیدن فرمائید.

هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه برقی در شومینه لوکس

برق شومینه برقی باید قوی باشد؟

همانطور که میدانید سوخت شومینه برقی برق میباشد و نیاز به برق فشار قوی سه فاز یا غیره ندارد بلکه همان برق داخل ساختمان برای روشن شدن شومینه برقی دکوراتیو یا شومینه برقی گرمایشی جهت گرمایش یا دیزاین آن کافی میباشد.

برق مورد نیاز شومینه برقی چطور تأمین میشود؟

برق شومینه برقی برای عزیزانی که به سلیقه و دیزاین منزل یا مهندس طراح باکس ایجاد کردند توسط یک پریز برق از همان سیم کشی داخل ساختمان در داخل باکس دیوار سمت راست بالا تعبیه و تأمین میگردد.

برای سیم کشی شومینه برقی از سیمی استفاده کنیم؟

در هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

نکته بسیار مهمی در خصوص سیم کشی ساختمان و یا سه راهی هایی که در مسیر برق شومینه برقی قرار میگیرد وجود دارد. سیم کشی شومینه برقی باید سیم 2.5 سا 3 باشد چون جریان برق قوی شومینه سبب آب شدن سیم میگردد بنابر این در مسیر برق میبایست از محافط برق با سیم 2.5 استفاده کرد تا سبب آب شده محافظ برق یا اتصالی در شومینه برقی نگردد.

از چه محافظی برای شومینه برقی استفاده کنیم؟

آیا شومینه برقی نیاز به محافظ دارد؟

با توجه به اینکه مصرف شومینه برقی برق بوده و دارای گرمایش قوی میباشد مبایست برای عمر بالا دستگاه و محافظت دستگاه

در برابر نوسانات برق که سبب آسیب به برد شومینه برقی میگردد. در مسیر آن از محافظ های استاندارد با سیم قوی سیم 2.5 استفاده کرد که برد شومینه برقی نیم سوز نگردد.

مصرف برق شومینه برقی چند وات میباشد؟

در هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

سوال بسیاری از عزیزان این هستش که مصرف برق شومینه برقی چقدر است؟ باید خدمت عزیزان اعلام کنم مصرف برق شومینه برقی شومینه لوکس ایران در حالت دکورتیو 8 وات یعنی شومینه برقی دکوراتیو بدون گرما 8 وات مصرف برق دارد مصرف برقی آن از یک لامپ مهتابی کمتر میباشد.

شومینه برقی گرمایشی یعنی در زمان استفاده شومینه برقی از حداکثر توان گرمایش مصرف آن 800 وات میباشد خیلی ساده خدمتتون عرض کنم به اندازه 8 عدد لامپ 100 میباشد.

مصرف شومینه برقی چند آمپر میباشد؟

باتوجه به اینکه سوالات زیباد در مدل های مختلف توسط شما خریدارهای عزیزمون مطرح میگردد به حضورتان اعلام میگردد برای تبدیل وات به آمپر باید توان مصرفی را بر ولتاژ مورد نظر تقسیم کرد. برای مثال  مصرف برق شومینه برقی 8 وات در حالت دکوراتیو در زمان استفاده شعله ها برای 220 ولت یعنی جریان مصرف برق شومینه برقی 0.036آمپر کمتر از یک آمپر میباشد.

مصرف برق شومینه برقی 800 وات یعنی جریان مصرف برقی شومینه برقی در حداکثر گرمایش 3.63 آمپر خواهد بود.

هزینه برق شومینه برقی چقدر می باشد؟

با توجهب اینکه جریان مصرف برق شومینه برقی دکوراتیو بدون گرمایش کمتر از یک آمپر و مصرف برق شومینه برقی گرمایشی در اوج گرمایش 3.63 آمپر به حضور شما بزرگواران اعلام گردید با ضرب این مقادیر با توجه به مصرفتان در مقدار هزیه هر آمپر در فیش برق هزینه مصرف برق شومینه شما عزیزان مشخص میگردد.

هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه

هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه برقی در شومینه لوکس

لطفا جهت مشاوره رایگان در خصوص هزینه برق شومینه برقی مصرف برق شومینه یا ثبت سفارش تماس یا واتساپ پیام ارسال فرمائید.
با تشکر

84 61 687 – 0912 خانلـو

کارشناسان فروش:

88 21 128 – 0920

52 79 143 – 0921

جهت دریافت قیمت شومینه با ما شومینه  شومینه لوکس ایران کلیک در تماس باشید.

آیا به یک مرکز خریدهیزم فکر می‌کنید؟ لطفا به لینک فوق کلیک فرمائید.

آیا به یک تیم حرفه ای جهت بازسازی ساختمان یا تعمیرات ساختمان خود فکر می‌کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

جهت اجرا دیوار کاذب شومینه یا کناف برای باکس هیزم شومینه الوار تزئینی و اجرای صفر تا صد تیم حرفه ای گروه صنعتی شومینه لوکس ایران در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. فقط کافیه با ما در تماس باشید.

همچنین می توانید انواع شومینه برقی و شومینه گازی و شومینه اتانولی و شومینه کلاسیک و شومینه نئو کلاسیک و شومینه برقی چهارفصل شومینه لوکس ایران در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.


جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای شهاب خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: plfirepaces.com

نویسنده: شهاب خانلو
پاییز 1402

قدیمی تر

معایب شومینه

جدیدتر

روش های روشن کردن آتش بدون کبریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری