بلاگ

خانهشومینهشومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

حضور شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

در این مقاله تصمیم گرفتیم از تجربیات حضور شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401 در اختیار شما همران گرامی قرار دهیم. نمایشگاه تجاری روشی سنتی برای بازاریابی محصول، خدمات و تجارت شما هستند. آنها برای چندین سال محبوب بوده اند. با پیشرفت در بازاریابی رسانه های اجتماعی و فناوری اینترنتی، شرکت ها ممکن است احساس کنند که نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری قدیمی شده اند، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد.

شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

حضور آقای مهندس خانلو مدیریت شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

حضور آقای مهندس خانلو مدیریت شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

هر شرکتی که فکر می کند آیا باید در یک نمایشگاه شرکت کند؟

به طور خلاصه، پاسخ مثبت است.

نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری به دلایل زیادی سودمند هستند (زمانی که نمایشگاه های صحیح برای شرکت شما انتخاب می شوند) و کنار گذاشتن آنها از دستور کار شما ممکن است به این معنی باشد که فرصت های بزرگی را برای رشد از دست می دهید.

شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

حضور برادر قرمان کشورمون جناب آقای علی داداشی برادر قهرمان فراموش نشدنی مرحوم روح الله داداشی در غرفه شومینه لوکس ایران

از دلایل حضور شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

  • آگاهی از برند را افزایش دهید:

غرفه نمایشگاهی به شرکت شما کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرد، زیرا این فرصت عالی برای حضور مستقیم در مقابل مخاطبان هدف شما است. شما می توانید دقیقاً آنچه را که برند شما می تواند ارائه دهد نشان دهید و تصویر کسب و کار خود را تقویت کنید، در معرض دید قرار بگیرید و توجه را به خود جلب کنید. اطمینان از داشتن یک دیوار نمایشگاهی برجسته و غرفه نمایشگاهی با طراحی خوب، شرکت کنندگان را به غرفه خود می کشاند و به شما این فرصت را می دهد که با آنها در مورد برند خود صحبت کنید.

زمانی که در حال نمایشگاه هستید، باید به فکر داشتن یک غرفه بروشور نمایشگاهی باشید و هدایای تبلیغاتی رایگان برای افراد به همراه داشته باشند، مانند خودکار، کیف حمل و نقل و غیره، پس از تمام کارهایی که لازم است فراموش نشوید. با موفقیت یک نمایشگاه را برگزار کرد.

  • بازاریابی چهره به چهره:

وقتی صحبت از تأثیرگذاری بر تصمیم شخصی می شود، هیچ چیز نمی تواند با تعامل رو در رو رقابت کند. این نوع ارتباط یکی از قدرتمندترین و موفق ترین ابزارهای بازاریابی است و نمایش تمام آنچه شرکت شما در نمایشگاه ارائه می دهد یکی از تنها پلتفرم هایی است که به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه شخصاً تعامل داشته باشید.

فرقی نمی‌کند که یک خدمات را بازاریابی می‌کنید یا یک محصول جدید می‌فروشید، یک ارائه حضوری و مکالمه کوتاه شخصی مبتنی بر سؤال می‌تواند به شما در تبلیغ برندتان کمک کند و به طور کلی بسیار مؤثرتر از یک کمپین ایمیل استاندارد است. به اشتراک گذاری آخرین تبلیغات

  • فرصت های فروش مستقیم:

شما معمولاً این فرصت را دارید که در طول یک نمایشگاه یا نمایشگاه تجاری به طور مستقیم به بازار هدف خود بفروشید. افرادی که در این نمایش ها شرکت می کنند به دلیل خاصی آنجا هستند و به دنبال سرمایه گذاری هستند. از محاصره شدن در میان افرادی استفاده کنید که از قبل مشتاق هستند پول خود را برای محصولات و خدمات شما جدا کنند و از فرصت های فروش مستقیمی که ممکن است پیش بیاید استفاده کنید. نمی توان انکار کرد که توانایی صحبت با این افراد به صورت حضوری به شما امکان می دهد بر هر گونه اعتراض احتمالی غلبه کنید و می تواند به شما در بستن سریع معامله کمک کند.

  • درباره صنعت خود بیاموزید:

هر صنعتی به دلایل مختلف دائما در حال تغییر است و نمایشگاه ها مکانی عالی برای کشف و توسعه بیشتر آخرین روندهای صنعت شما هستند. در حالی که انجام تحقیقات خود در خارج از آنها نیز بسیار مهم است، فقط بازدید از یک نمایشگاه می تواند فرصتی عالی برای افزایش درک خود از صنعت و جایگاه شرکت در آن به شما بدهد.

نمایشگاه‌ها می‌توانند به کسب‌وکار شما کمک کنند تا به‌عنوان یک رقیب کلیدی در بازار باقی بماند، و به شما این امکان را می‌دهد که از تغییرات فعلی صنعت (با توجه به رقبا و آخرین نسخه‌های آنها) توجه داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که به جای کپی برداری از رقبای خود، که هرگز ایده خوبی نیست، می خواهید در نظر بگیرید که چگونه می توانید روندهای فعلی را بیشتر توسعه دهید و چیزی منحصر به فرد برای تجارت خود ایجاد کنید. آنچه در حال حاضر محبوب است، ممکن است دقیقاً همان چیزی نباشد که چند ماه بعد از آن محبوبیت دارد، اما می توانید از این به عنوان فرصتی برای گسترش بیشتر روندهای فعلی استفاده کنید.

  • رقبای خود را بشناسید:

نه تنها می توانید از افرادی که از غرفه خود بازدید می کنند یاد بگیرید، بلکه می توانید از نمایشگاه برای شناخت رقبای خود نیز استفاده کنید. در دنیای بازاریابی رقابتی امروز، داشتن شناخت از رقبای خود و دانستن اینکه در مقابل چه کسی قرار دارید، ضروری است.

همیشه زمانی را برای پرسه زدن در مرکز نمایشگاه اختصاص دهید، به غرفه داران دیگر نگاه کنید و به استراتژی فروش یا لیست قیمت و/یا پیشنهادات آنها توجه داشته باشید. مواردی را که در مورد نحوه عملکرد رقبایتان برای شما برجسته بود در نظر بگیرید و سپس هر جنبه ای را که به نظر موفقیت آمیز به نظر می رسد بپذیرید و گسترش دهید.

شومینه لوکس ایران در نمایشگاه میدکس 1401

چگونه شومینه لوکس ایران می تواند به شما کمک کند:

تا زمانی که تحقیقات انجام شود تا اطمینان حاصل شود که شما در نمایشگاه مناسب شرکت خود شرکت می کنید، همیشه ایده خوبی است که امکان نمایش محصولات یا خدمات خود را در نمایشگاه آینده بررسی کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تجهیزات صحیح مورد نیاز را دارید تا مطمئن شوید که غرفه نمایشگاهی شما کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد.

نمایش در نمایشگاه مناسب مهم است. نمایشگاه ها یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستند، آنها بستری را برای شما فراهم می کنند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. اگر رویداد به خوبی انجام شود، بازگشت سرمایه ای که نمایشگاه می تواند به همراه داشته باشد می تواند بسیار بالا باشد و پاداش آن را خواهید دید. قبل از اینکه انتخاب کنید در کدام نمایشگاه شرکت کنید، باید مشخص کنید که می خواهید با چه کسانی ارتباط برقرار کنید. شما می توانید در بسیاری از نمایشگاه ها شرکت کنید، اما پس از آن باید مطمئن شوید که از هر رویداد بازده خوبی دریافت می کنید.

آیا می خواهید در خرید شومینه خود صرفه جویی کنید؟ 
اگر می خواهید یک شومینه مناسب برای مطابقت با سبک و نیاز خود پیدا کنید، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

همچنین می توانید انواع شومینه  را در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع:

vkf-renzel

قدیمی تر

قاب شومینه کلاسیک فریم چوب

جدیدتر

اجرای شومینه در گروه شومینه لوکس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری