بلاگ

خانهشومینهدیزاین کریسمس با شومینه در 2022

دیزاین کریسمس با شومینه در 2022

یکی از زیباترین دیزاین ها در منزل دیزاین کریسمس می‌باشد که در آن عناصر بسیاری نقش دارند که در اینجا به بعضی از آن ها ‌می‌پردازیم.

ایده مینیمالیستی شومینه کریسمس با حلقه گل توسط شومینه لوکس ایران

دیزاین کریسمس با شومینه در 2022 شومینه لوکس ایران

دیزاین کریسمس با شومینه در 2022

این فضاهای کنار شومینه برای پوشاندن همیشه سبز، پوشاندن نورهای چشمک زن و تزیین با زیور آلات ساخته شده بودند. ایده های تزئین شومینه کریسمس از ساده ترین، موثرترین و لذت بخش ترین آنها نیز هستند. بدون نیاز به پخش یکنواخت ریسه های کاج در اطراف درخت و قرار گرفتن هر گلدان در محل مناسب، زیباترین ظاهر را ایجاد کنید.

اگر شما یک سنت‌گرا هستید، ما ظاهرهای دوست‌داشتنی زیادی داریم که همه چیز در مورد آن همیشه سبز است، اما ایده‌های غیرمعمول تری برای تزئین کریسمس معاصر پیدا کرده‌ایم که اگر در کریسمس ماکسیمالیستی باشید عالی هستند. و برای مینیمالیست ها، ما شاهد یک روند بزرگ برای ظاهری ساده و نامتقارن هستیم که کاملاً با زیبایی شناسی بدون درهم و برهمی مطابقت دارد.

دیزاین کریسمس با شومینه در 2022 شومینه لوکس ایران

دیزاین درخت کریسمس

ایده های شیک دکور شومینه کریسمس برای هر سبکی نیاز دارید؟

چه بخواهید از سنت شکنی الهام بگیرید یا فقط به دنبال راه هایی برای زیباتر کردن طرح های آزمایش شده خود باشید، ما تمام ظاهر های مورد علاقه خود را گرد هم آورده ایم تا به شما کمک کنیم در مورد تم ها، طرح های رنگی و موارد دیگر تصمیم بگیرید…

  • رنگ‌های غیرمنتظره را در میان رنگ‌های سبز اضافه کنید.
دیزاین کریسمس با شومینه در 2022 شومینه لوکس ایران

شومینه کلاسیک گازی با فریم چوب روشن

همه چیز در مورد این شومینه گویای شیک و سنتی است، دیوارهای خاکستری عمیق، چوب سفید اصلی آثار هنری عتیقه ای را احاطه کرده است که روی مانتو قرار گرفته است. بنابراین وقتی دکور آنقدر جسور، مدرن و رنگارنگ است، چنان کنتراست بازیگوش و عجیبی ایجاد می‌کند که نمی‌توانید از شیفته شدنتان خودداری کنید.

پایه دکور در واقع کاملاً کلاسیک است، ترکیبی از برگ‌های همیشه سبز و علف‌های ظریف، اما پس از آن انفجاری از چمن‌های رنگارنگ پامپا در بالای آن قرار دارد که واقعاً در برابر دیوارهای تیره‌تر خودنمایی می‌کند. و آن بنر حلبی؟ این بسیار زیبا است و ما آن را دوست داریم.

پس چرا امسال دکوراسیون کلاسیک همیشه سبز خود را به روزی رنگارنگ و پاپ رنگ معرفی نکنید؟ چمن‌های رنگ‌شده به خوبی کار می‌کنند، زیرا شما هنوز هم آن بافت‌های طبیعی را دارید و به‌راحتی به‌صورت آنلاین و در گل‌فروشی‌ها در دسترس هستند، به‌علاوه برای افزایش ارتفاع به دکور مانتل نیز عالی هستند.

  • به دکور شومینه خود ارتفاع زیادی بدهید.
دیزاین کریسمس با شومینه در 2022 شومینه لوکس ایران

شومینه کلاسیک شومینه لوکس ایران

وقتی صحبت از ارتفاع شد، هنگام تزئین، مطمئن شوید که فقط افقی فکر نمی کنید، موثرترین نمایشگرها نیز ارتفاع دارند. تمام کارهای معمول را در امتداد انجام دهید، رشته‌هایی از پیچک که بدون زحمت از کناره‌ها جدا می‌شوند، اما پیچک‌ها را نیز در گلدان‌ها قرار دهید و آن‌ها را در هر انتهای طاقچه قرار دهید. شاخ و برگ های متراکم تری مانند صنوبر و هالی را نیز اضافه کنید و شاخه های بزرگتر را با تزئینات کوچک تزئین کنید تا کمی رنگ یا درخشش جشن به آن اضافه شود.

 

برای داشتن ظاهری کاملاً طبیعی، این ظاهر را کپی کنید، یک گلدان ساده را انتخاب کنید که تقریباً در پس‌زمینه محو می‌شود و رنگ سبز همچنان در کانون توجه باقی می‌ماند، اما اگر می‌خواهید رنگ‌ها و چاپ‌های بیشتری اضافه کنید، الگوی قدیمی با این ظاهر زیبا به نظر می‌رسد.

 

چیزی که می توان از این ایده دکوراسیون شومینه نیز گرفت این است که در هنگام تزئین رنگ دیوار خود را نیز در نظر بگیرید، سایه هایی را انتخاب کنید که در پس زمینه ظاهر شوند. پاتریک اودانل از Farrow & Ball می‌گوید: «سایه‌های غنی و ظریف آبی تیره یا شرابی باعث می‌شود که دکوراسیون همیشه جذاب باشد. برای داشتن پس‌زمینه‌ای جسورانه برای لوازم جانبی جشن، آبی چینی را از مجموعه آرشیو ما امتحان کنید. و برای برجسته کردن ارتفاع اتاق خود با استفاده از همان رنگ دیوار در تمام طول دامن، بیشتر بروید.

  • آن را با شاخ و برگ علوفه ساده نگه دارید.
دیزاین کریسمس با شومینه در 2022 شومینه لوکس ایران

دیزاین شومینه کلاسیک گازی زیبا در کریسمس

اغلب ساده ترین شومینه های جشن تزئین شده زیباترین هستند، به خصوص زمانی که اطراف آن بسیار آراسته باشد. به خصوص در کریسمس، شومینه ها واقعاً یک اتاق را به خود می آورند. به طور کلی، مبلمان معماری مانند این به عنوان یک نقطه کانونی در اتاق عمل می کند، بنابراین مهم است که دکوراسیون را به درستی انجام دهید. اوون پیسی، بنیانگذار رنسانس لندن می گوید (در برگه جدید باز می شود).

برای شومینه‌های پرآذین، تزیینات حداقلی که اجازه می‌دهد مجسمه‌های شومینه آواز بخواند بهترین است، در حالی که مدل‌های پشتی از جهتی خلاقانه‌تر بهره می‌برند. به شاخه‌های هولی و کاج، چند شمع در شمعدان‌های قدیمی و البته یک یا دو جوراب ساق بلند فکر کنید.

بنابراین وارد باغ شوید و بهترین گیاه همیشه سبزی را که می توانید پیدا کنید جستجو کنید و فقط آن را در امتداد گوشته خود دنبال کنید. هر شکافی را با شمع‌های مخروطی در ارتفاع‌های مختلف پر کنید – ما در حال حاضر تمایل به شمع‌های غیرمعمول‌تری مانند طرح‌های پیچ خورده یا الگوهای رنگارنگ را دوست داریم. برای تغییر در روش سنتی، چیزی غیرمنتظره مانند این گیاه خانگی گلدانی بزرگ را داخل آن بیاندازید. این می افزاید که ارتفاع بسیار مهم است و تقارن را نیز کاهش می دهد تا به این ظاهر کلاسیک حس معاصرتری بدهد.

  • یک طرح نامتقارن ایجاد کنید.
دیزاین کریسمس با شومینه در 2022 شومینه لوکس ایران

شومینه کلاسیک گازی سفارشی در دیزاین کریسمس

روند دیگری که در این کریسمس بسیار زیاد است، تزئینات نامتقارن است. نیم اکلیل ها در چند سال اخیر بزرگ بوده اند و این ظاهر تقریباً ناتمام در ایده های دکوراسیون مانتل نیز نفوذ می کند. به جای شلوغ کردن کل مانتو با تزئینات، روی یک طرف تمرکز کنید تا ظاهری کاملاً نامرغوب به نظر برسد، مانند فضای سبز در حال رشد از شومینه.

از چیزی مرکزی برای تثبیت طرح استفاده کنید، مانند قاب طلایی استفاده شده در اینجا یا چاپ یا آینه، و سبزی را نیز به آن اضافه کنید تا بخشی از دکور شود. با اضافه کردن چیزی ساده به قسمت خالی مانتو، ظاهر را متعادل کنید، شمع ها انتخاب واضحی برای افزودن ظرافت به این سبک بسیار روستایی و طبیعی هستند.

 

آیا به یک شومینه برای دیزاین کریسمس خود فکر می کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

بیشتر بخوانید:ابزار و نگهداری شومینه

همچنین می توانیدانواع شومینه های برقی در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: livingetc

قدیمی تر

ایده های شومینه در فضای باز

جدیدتر

تاریخچه درخت کریسمس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری