بلاگ

خانهشومینهایده های شومینه در فضای باز

ایده های شومینه در فضای باز

ایده های شومینه در فضای باز: محبوبیت فضاهای زندگی در فضای باز همچنان رو به افزایش است

در این مقاله ما برخی از عوامل فرهنگی که منجر به رونق فضاهای زندگی در فضای باز در سراسر کشور شده است را بیان می کنیم و همچنین با تعدادی ایده شومینه در فضای باز آشنا می شویم تا به شما کمک کند برای پروژه فضای زندگی در فضای باز خود الهام بگیرید.

در این دوره زندگی با توجه به امکاناتی مانند اینترنت و همچنین ترافیک بیرون، اکثر مردم با توجه به گزارشات به دست آمده بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند.

ایده های شومینه در فضای باز / شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

شومینه فضای باز /شومینه لوکس ایران

آیا به یک شومینه در فضای باز برای پاسیو خود فکر می کنید؟

آیا جای تعجب است که یکی از روند بازسازی ساختمان و بازسازی که نشانی از کاهش سرعت ندارد، محبوبیت فضاهای زندگی در فضای باز است؟
پیاده‌روی از اتاق نشیمن به یک آشپزخانه در هوای آزاد متصل یا قسمت نشیمن با شومینه گازی مانند پیاده‌روی در مسیر رویایی نیست، اما باعث می‌شود افراد به بیرون و (احتمالا) از وسایلشان دور شوند.

این روند زندگی در فضای باز به آرامی از غرب به شرق در سراسر کشور دنبال کرده است، در مناطقی با آب و هوای گرمتر ریشه می گیرد و در نهایت راه خود را به مناطق آب و هوایی سردتر  باز می کند.

آمار اشاره می کند که اضافه شدن فضای زندگی در فضای باز به پروژه های ساخت خانه های جدید از سال 2010 تا 2017 به شدت افزایش یافته است. به عنوان مثال، پاسیوها در آن دوره 112 درصد افزایش داشتند. عرشه ها و ایوان ها به ترتیب 40 درصد و 28 درصد.

شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران / انواع شومینه

درون را به بیرون و بیرون را به درون بیاورید

روزگار پاسیوهای آفتاب‌زده، صندلی‌های رنگ و رو رفته، و کباب‌های زنگ‌زده وبر به خاطره‌های گذشته است. در عوض، ما اتاق‌هایی را می‌بینیم که از داخل به بیرون تغییر می‌کنند، با مبلمان داخلی و خارجی همسان هستند.

یا کاشی‌های کف که از داخل به بیرون ادامه می‌یابند تنها با تغییر در پرداخت به دلیل آب و هوا ادامه می‌یابند.

شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

ما پنجره‌ها یا پنجره‌ها و درهای مدرن بزرگ‌تری را با مسیرهای بدون درز می‌بینیم که به فضاها اجازه می‌دهد به صورت پیوسته در کنار هم جریان داشته باشند.
ما می بینیم که مواد بیرونی مانند گچ، سنگ و چوب به نقاط کانونی داخلی تبدیل می شوند، در حالی که پالت های رنگ داخلی به سمت خاکستری های خنثی، کرم و قهوه ای تغییر می کنند تا تمرکز بر نمای بیرونی قابل دسترس باشد.

ایده شومینه فضای باز / شومینه لوکس ایران

همراه با این جعبه ابزار طراحی خیره کننده، ما فضاهایی را می بینیم که به همان اندازه که شکل می گیرند عملکردی را ارائه می دهند. مردم این روزها راضی نیستند روی یک صندلی برزنتی با جا لیوانی بنشینند و به ستاره ها خیره شوند.
آنها می خواهند سرگرم شوند، غذا بخورند، بازی کنند و استراحت کنند. اکنون زمان آشپزخانه های کامل در فضای باز، مراکز سرگرمی، شومینه های گازی یا چوبی در فضای باز، سینماهای خانگی، جکوزی ها و موارد دیگر است.

برای طراحی شومینه در فضای باز کمکی می خواهید؟

همانطور که اغلب در داخل خانه هستند، نقطه کانونی بسیاری از فضاهای زندگی در فضای باز شومینه است. در واقع، فریب آتش، چه آتش چوبی یا یک شومینه گازی سرپوشیده، وقتی شعله‌ها زیر سایه‌بانی از ستاره‌های شب می‌رقصند، حتی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. با بی‌شمار گزینه‌های طراحی موجود، تعداد ایده‌های شومینه در فضای باز به اندازه صورت‌های فلکی بالا است.
تولیدکنندگان شومینه فضای باز مانند plfireplaces، همراه با مبلمان فضای باز، تولیدکنندگان کباب پز و دیگران در حال گسترش خطوط تولید خود برای بازار مبلمان و لوازم جانبی فضای باز هستند.
این محو شدن خطوط بین فضای داخلی و خارجی خانه مسکونی، صنعت کلبه بزرگی را ایجاد کرده است.
شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران
جستجوی Google برای “مناطق زندگی در فضای باز” صفحه به صفحه گالری های عکس خیره کننده، پیوندهایی به مبلمان، کوره، شومینه، آتشدان، چتر، دکور، آلاچیق و هزاران وب سایت سازنده دیگر را ایجاد می کند.

بیایید همه افراد حرفه ای را فراموش نکنیم، از جمله معماران مسکونی، معماران منظر، طراحان داخلی، پیمانکاران و موارد مشابه. به طور خلاصه، این اشتیاق برای باز کردن درها و خروج از خانه، دارای یک سود مالی بزرگ است.

این واقعیت که مردم بیشتر از خانه کار می کنند، آنلاین خرید می کنند وبه صورت آنلاین فیلم تماشا می کنند عوامل قابل توجهی هستند. همچنین ممکن است آن‌ها فضای زندگی خود را در بیرون گسترش داده‌اند و احساس می‌کنند که بهترین‌های هر دو دنیا را دارند، همه زیر یک سقف.

در اینجا چندین نمونه از شومینه های فضای باز آورده شده است:
شومینه لوکس ایران / شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

شومینه لوکس ایران / شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

شومینه لوکس ایران / شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

شومینه لوکس ایران / شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

شومینه لوکس ایران / شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

شومینه لوکس ایران / شومینه فضای باز شومینه لوکس ایران

آیا به یک شومینه در فضای باز برای پاسیو خود فکر می کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

همچنین می توانیدانواع شومینه های برقی در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: europeanhome

قدیمی تر

5 نوع شومینه بدون دودکش

جدیدتر

دیزاین کریسمس با شومینه در 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری