بلاگ

خانهشومینهنحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

نحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

نحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

گاها با اتفاقاتی مواجه می‌شویم که سبب سوءتفاهم در خرید شده است و سبب دلخوری شما عزیزان و مجموعه شومینه لوکس ایران می‌شود بنابراین با توجه به اهمیت مدیریت شومینه لوکس ایران به مشتری مداری و خدمات پس از فروش تصمیم گرفتیم مقاله ای از نحوه سفارش و ارسال کالا در شومینه لوکس ایران برای شما عزیزان تهیه کنیم. تا همه چی به صورت شفاف در اختیار خریداران محترم قرار گرفته تا از خرید خود حال خوب و لبخند رضایت از گروه صنعتی شومینه لوکس ایران داشته باشند. هدف ما رضایت شما می‌باشد بیاید در لبخند هم سهیم باشیم.

نحوه سفارش و ارسال شومینه در شومینه لوکس ایران

نحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

نحوه سفارش

در ابتدا خواهش میکنیم در ثبت سفارش خود بسیار دقت داشته باشین چون محصولات با توجه به سفارشتان برای فاکتور شما تولید می‌شود. و پس از تولید قابل تغییر نمی‌باشد. به عبارتی تمام قطعات بر اساس فاکتور شما برش و مونتاژ می‌شود.

سفارش در شومینه لوکس ایران به چندین روش امکان پذیر می‌باشد که بهترین روش برقرای ارتباط با کارشناسان مجموعه می‌باشد.که مشاور و راهنمای شما می‌باشند.

نحوه سفارش و ارسال شومینه در شومینه لوکس ایران

نحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

تماس با کارشناسان شومینه لوکس ایران و دفتر کارخانه

02177040792

09126876184

09201282188

برای سفارش شومینه در شومینه لوکس ایران میتوان وارد سایت شومینه لوکس ایران https://www.plfireplaces.com  شد، محصولات و تنوع آنهارا بررسی کرد یا در اینستاگرام مورد بررسی قرار داد https://www.instagram.com/plfireplaces یا با کارشناسان شومینه لوکس ایران تماس گرفته و مشاوره تلفنی انجام گیرد و سپس در واتساپ کاتالوگ و مدل‌های تولیدی ارائه و پرزنت می‌شود. با توجه به بررسی و مطالعه دقیق مدل‌های تولیدی شومینه لوکس ایران و موقعیت دیوار محل نصب شومینه کالا مورد نظر خود را انتخاب کرده و توسط کارشناسان ما ثبت نهایی سفارش انجام می‌گیرد.

جهت انجام فاکتور نیاز به مشخصات فردی خریدار و ابعاد و همینطور آدرس نیاز می‌باشد.

پس از ثبت سفارش در واتساپ

در صورت موجود بودن کالا پس از تسویه کردن فاکتور دربازه زمانی حداکثر سه روزکاری به آدرسی که خریدار در فاکتور اعلام کرده است ارسال می‌گردد.

توجه داشته باشید برای سفارش شومینه در صورت داشتن باکس حتما ابعاد داخل باکس و عکس آن را به کارشناسان گروه شومینه لوکس ایران جهت بررسی دقیق و راهنمایی واتساپ ارسال نمائید. و پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط مشاور شما فاکتور ثبت و ارسال می‌گردد.

در صورت عدم موجود شومینه و یا سفارشی بودن آن در صف تولید قرار گرفته و پس از آماده شدن، فاکتور تسویه و کالا به آدرسی که خریدار در فاکتور اعلام کرده است ارسال می‌گردد.

هزینه ارسال بر عهده مشتری و با درخواست ایشان انجام می‌گردد.

نحوه ارسال شومینهظ

تحویل شومینه درب انبار کارخانه سالم و قابل چک بر عهده گروه شومینه لوکس ایران می‌باشد.

نحوه سفارش و ارسال شومینه در شومینه لوکس ایران

نحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

بسته بندی محصولات شومینه لوکس ایران بسیار محکم و قوی می‌باشد از کارتن 5لایه و فوم‌های ضربه گیر در چهارگوشه و روبروی شومینه داخل کارتن تعبیه شده است. با توجه به عدم رعایت باربری‌ها در جابجایی بار و عدم تعهد و مسئولیت پذیری شان ارسال آن فقط به درخواست مشتری به هر روشی که اعلام گردد با باربری چاپار یا تیپاکس و اتوبوس یا سواری یا راننده شخصی خریدار با مسئولیت خود و حمل کننده ارسال می‌شود. بنابرین در زمان دریافت کالا توسط حمل کننده باربری یا … حتما شومینه را چک کرده و در صورت آسیب هزینه خسارت را از مسئول حمل دریافت نمایند.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه 09126876184 آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

نحوه نصب شومینه معلق 2022

جدیدتر

شومینه برقی لوکس 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری