بلاگ

خانهشومینه لوکس ایراننحوه نصب شومینه معلق 2022

نحوه نصب شومینه معلق 2022

برای نصب شومینه معلق 2022 شومینه لوکس ایران در ابتدا توصیه می‌کنیم شومینه معلق شومینه لوکس ایران خریداری شده از نصاب حرفه‌ای مجموعه استفاده کنید که مهارت کامل انجام کارهای لوله کشی خدمات نصب را دارد. فقط افرادی که در خدمات جوشکاری و لوله کشی و عایق‌بندی دانش شومینه‌های شومینه لوکس ایران را دارند مجاز به نصب شومینه هستند.

نحوه نصب شومینه معلق شومینه لوکس ایران

نحوه نصب شومینه معلق 2022

از آنجایی که هر نصب متفاوت خواهد بود، و بستگی به محل نصب شومینه دارد بهتر است با کارشناسان شومینه لوکس ایران تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات زیر مختص نصب شومینه معلق 2022 شومینه لوکس ایران است.

مهـم لطفاً بخش شومینه (جعبه آتش) خود را قبل از محکم کردن آن در قسمت پایینی دودکش کاملاً باز نکنید. این کار از هرگونه خراش تصادفی روی سطح جعبه آتش در حین نصب جلوگیری می‌کند. رنگ هنوز نرم است و کاملاً خشک نشده است. درمان پس از اولین روش سوختگی رخ می دهد. پس از ایمن شدن میتوانید تمام بسته بندی ها را بردارید.

فلنج سقفی شومینه معلق باید دارای یک تیر فولادی یا براکت نگهدارنده آهنی زاویه دار باشد که برای بالای سقف در حفره سقف ساخته شده است. سپس فلنج سقفی به براکت ثابت می شود. این براکت همراه با شومینه عرضه نمی شود زیرا باید برای طراحی سقف و سقف مهندسی خاص شما ساخته شود.

براکت زاویه فولادی را می توان به تیرچه یا تیرهای سقف چوبی محکم کرد. فلنج سقفی را نمی توان مستقیماً به تیرچه های چوبی قابل احتراق ثابت کرد.

توصیه می شود شومینه معلق شومینه لوکس ایران در صورت نصب در کنار دیوار قابل احتراق (گچ تخته، چوب) یا مواد قابل احتراق با فاصله 102.5 سانتیمتر از کنار و پشت نصب شود. اگر دیوارهای اطراف غیر قابل احتراق مانند آجر، بتن، کاشی، سنگ، فلز یا فولاد هستند، ترخیص به صلاحدید نصاب/مالک است.

شومینه را می توان در نزدیکی شیشه در یک قاب آلومینیومی یا فولادی در فاصله 50 سانتی متر قرار داد. اگر قاب چوبی است، فاصله قابل احتراق فوق باید حفظ شود.

تـوجــه اگر قرار است شومینه در نزدیکی شیشه قرار گیرد، مسئولیتی در قبال تغییر رنگ شیشه، شکستگی یا آسیب به سیستم پنجره که ممکن است به دلیل افزایش دمای تابش شده از شومینه رخ دهد، نداریم. شیشه ایمنی مقاوم در این کاربرد ترجیح داده می شود که می تواند در برابر اختلاف دمای 250 درجه مقاومت کند و توصیه نمی شود در معرض حرارت بیش از 270 درجه سانتیگراد قرار گیرد. لطفاً با سازنده/نصب کننده پنجره خود تماس بگیرید.

در هر نصب باید 135 سانتی متر از دهانه جلویی شومینه و 50 سانتیمتر از سطح کف تمام شده فاصله وجود داشته باشد.

هنگام نصب شومینه معلق در بالای کفپوش های قابل احتراق مانند الوار، لمینت باید از حداقل 139 سانتی متر

محافظ کف باید 30 سانتی متر در جلوی درب شومینه معلق امتداد داشته باشد و به صورت مرکزی در عرض 139 سانتی متر قرار گیرد. مقاومت حرارتی محافظ کف برای ورق های 50 میلی متری ضخامت 0.06m².K/W است.

اگر کف غیر قابل احتراق، کاشی، بتن یا سنگ باشد، هیچ محافظی لازم نیست.

شومینه معلق می تواند 360 درجه بر روی میخ خود بچرخد. بنابراین، اگر قصد دارید شومینه را 360 درجه بچرخانید، فاصله 135 سانتی متری در اطراف شومینه از دیوارها یا مواد قابل احتراق باید حفظ شود.

توصیه می کنیم از یک نصب کننده حرفه‌ای و دارای تجربه که در اینجا در وب سایت ما یا در وب سایت انجمن گرمایش خانه استرالیا یافت می شود استفاده کنید.

نحوه نصب شومینه معلق شومینه لوکس ایران

نحوه نصب شومینه معلق 2022

دودکش

برای رعایت استاندارد 4.6 متر حداقل ارتفاع کلی دودکش. با یک کیت استاندارد دودکش تک جداره 350 سانتیمتری شامل پوشش دو جداره و کلاه بارانی فولادی ضد زنگ برای نفوذ سقف فوق عرضه می شود.

این به برنامه های کاربردی بین پارامترهای زیر اجازه می دهد

طول دودکش 140 سانتی متر زیر سقف (210 سانتی متر بالاتر از سقف) طول دودکش (سقف 2.4 متر) تا 210 سانتی متر زیر سقف (140 سانتی متر بالای سقف) طول دودکش (سقف 3.1 متر)، بسته به ارتفاع حفره سقف و الزامات فاصله نفوذ سقف شما.

 

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه 09126876184 آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

انواع مختلف شومینه معلق 2022

جدیدتر

نحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری