بلاگ

خانهشومینهشومینه های چند طرفه

شومینه های چند طرفه

شومینه های چند طرفه شومینه های رایج در بین خانواده های امروزی می باشد. در این جا چند دلیل برای انتخاب شومینه های چند طرفه آورده ایم.

شومینه های چند طرفه مد روز  خانه را گرم و شاد نگه می دارد

اضافه شدن یک شومینه می تواند فورا سطح راحتی هر خانه را افزایش دهد. با این حال، برخی از شومینه ها این ویژگی خاص را اضافه می کنند. در حال حاضر یکی از محبوب ترین گرایش های طراحی استفاده از ابعاد به عنوان عنصر طراحی است. هدف این پروژه این است که اجسام مسطح را با افزودن چندین ضلع به آنها و همچنین ارائه تعریف و حجم بیشتر به آنها ابعادی تر و جالب تر نشان دهد.

شومینه های چند طرفه / شومینه های سه بعدی / شومینه های ال/ شومینه لوکس ایران

شومینه های چند طرفه

به عنوان یک نتیجه از این رویکرد  و سبک، بهترین گزینه برای نصب شومینه در خانه است. احتمالاً بیشتر به دیدن شومینه هایی که روی دیوار صاف هستند عادت کرده اید، اما آیا تا به حال شومینه ای را دیده اید که چندین بعد داشته باشد؟

اگر دارید، احتمالاً مسحور شده اید، و اگر نه، به ما اعتماد کنید: ذهن شما منفجر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آینده شومینه ها زیر را بخوانید.

شومینه چند طرفه دقیقا چیست؟

اصطلاح “شومینه چند طرفه” را می توان برای هر شومینه ای که به شدت روی دیوار قرار نمی گیرد به کار برد. اگر یک شومینه مکعبی شکل باشد، دارای آتشی باشد که از جهات مختلف قابل مشاهده باشد، در گوشه ای وجود داشته باشد یا بالا و پایین آن قابل مشاهده باشد، ممکن است به عنوان یک شومینه چند طرفه طبقه بندی شود.
شومینه های چند طرفه / شومینه های سه بعدی / شومینه های ال/ شومینه لوکس ایران

مزایای داشتن یک شومینه چند طرفه

خیره کننده به نظر می رسد

به عنوان یک قطعه بصری، یک شومینه در حال حاضر سطح راحتی خانه ای را که به آن تعلق دارد افزایش می دهد. با این حال، با یک شومینه چند طرفه، هر بار که در اتاق قدم می‌زنید، از بین می‌روید.
لوازم خانگی با این سبک در حال حاضر بسیار محبوب هستند و جای تعجب نیست که چرا. این رویکرد مدرن به شومینه‌ها به دستگاه حیات می‌بخشد.
به ما اعتماد کنید – تعارفات زیادی دریافت خواهید کرد و حتی زمانی که در اتاق تنها هستید با این ارتقاء شگفت زده خواهید شد.

همه خانه ها فضای دیوار مناسبی ندارند

شکی نیست که شومینه های دیواری عالی هستند، اما هر صاحب خانه یا دکوراتور به این دلیل نمی خواهد از فضای دیوار خود استفاده کند. در واقع، برخی حتی فضای دیوار را ندارند! با یک شومینه چند طرفه، گزینه های بیشتری برای قرار دادن وسایل آتشین خود دارید. می توانید از گوشه پیشخوان، وسط اتاق یا هر جایی که می خواهید استفاده کنید.
شومینه های چند طرفه / شومینه های سه بعدی / شومینه های ال/ شومینه لوکس ایران

گرما را پخش می کند

اگر شومینه‌هایی که استفاده کرده‌اید در گذشته شما را ناامید کرده‌اند، ممکن است زمان آن رسیده که به شومینه‌های دو طرفه بروید. با یک شومینه قدیمی، ممکن است متوجه شوید که گرما فقط به ناحیه مستقیمی که شومینه پوشانده است پخش می شود – برای مثال ممکن است این گوشه اتاق باشد.
وقتی شومینه خود را روشن می کنید، احتمالاً امیدوار به یک تجربه ثابت هستید. از آنجایی که شومینه های چند طرفه را می توان در هر مکانی نصب کرد، می توانید از گسترش مناسب آتش اطمینان حاصل کنید.

قیمت فروش مجدد خانه شما را بالا می برد

اگر قصد دارید روزی خانه خود را بفروشید، خبر خوبی است. یک شومینه شیک باعث می شود که قیمت فروش مجدد خانه به سمت بالا افزایش یابد. شما ممکن است به طور خاص به فروش خانه خود فکر نکنید، و این اشکالی ندارد – ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که این کار را انجام می دهید، و این قسط
در مورد دنیای شومینه های چند طرفه کنجکاو هستید؟ ممکن است سوالاتی داشته باشید، و ما پاسخ هایی داریم. در زیر بخوانید تا حقایق را از افسانه ها در مورد این شومینه های چند بعدی حذف کنید.

شومینه های چند طرفه / شومینه های سه بعدی / شومینه های ال/ شومینه لوکس ایران

آیا هزینه شومینه های چند طرفه بیشتر از یک طرفه است؟

اصلا! در واقع شومینه های چند طرفه سطح خاصی از امنیت و ایمنی را ارائه می دهند. با پانل های شیشه ای بیشتر، آتش با ایمنی بیشتری در این وسایل حفظ می شود. به علاوه، اضلاع بیشتر مساوی دید بیشتر است، به این معنی که می توانید مشکلات احتمالی را زودتر تشخیص دهید.

آیا استفاده از شومینه های چند طرفه آسان است؟

بله! شومینه های چند طرفه را می توان مانند شومینه های یک طرفه کار کرد. به‌علاوه، دید اضافی از طرف‌های اضافی، دیدن آنچه در داخل شومینه می‌گذرد را آسان‌تر می‌کند. این به معنای نگهداری آسان تر، نصب آسان تر و تعمیر آسان تر است.

نتیجه

اگر در مورد خرید یک شومینه چند طرفه کنجکاو شده اید، چرا آن را امتحان نکنید؟
انتظار می‌رود این روند برای مدتی ادامه پیدا کند. بالاخره صاحبان خانه‌هایی با شومینه‌های چند طرفه می‌گویند که با این وسیله شیک و گرمابخش احساس آرامش می‌کنند.
برای هرگونه سوال در مورد نصب یا نگهداری شومینه، همین امروز با شومینه لوکس ایران تماس بگیرید.

 شومینه های چند طرفه در مدل و نوع های مختلف در شومینه لوکس ایران موجود است. همچنین شما می توانید شومینه چند طرفه مد نظر خود را به صورت سفارشی از ما درخواست کنید.
جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: burning log

 

قدیمی تر

شومینه من شعله ور نمی شود، مشکل چیه؟

جدیدتر

نوسازی شومینه منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری