بلاگ

خانهشومینه برقیشومینه برقی لوکس 2022

شومینه برقی لوکس 2022

شومینه برقی لوکس 2022

شومینه برقی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه شما به خصوص در ماه‌های سرد سال است. شومینه برقی یک محصول مدرن که از عناصر اصلی دیزاین محسوب می‌شود و در عین حال که شما را گرم و دنج نگه می دارد، به فضای شما گرما و زیبایی می‌بخشد.

درباره شومینه برقی لوکس 2022 شومینه لوکس ایران

شومینه برقی لوکس 2022

آیا آتش الکتریکی اتاق را گرم می‌کند؟

شومینه برقی روشی مقرون به صرفه، ایمن و کارآمد برای گرم کردن خانه شما است. همچنین این قابلیت را دارد که اتاق را سریعتر از شومینه‌های سنتی گرم کند. با یک شومینه برقی، گرما به راحتی در اتاق پخش می‌شود. این بدان معنی است که شما لازم نیست نگران از دست دادن گرما از طریق سایر گزینه‌های تهویه یا دودکش‌های مورد نیاز برای شومینه های‌دیگر باشید.

 

آیا در آتش سوزی‌های الکتریکی مقدار زیادی برق مصرف می‌شود؟

شومینه‌های برقی شومینه لوکس ایران می‌تواند یکی از پر انرژی ترین وسایل خانه باشند، به خصوص اگر از آنها در بالاترین ظرفیت خود و برای ساعات زیادی در روز استفاده کنید. در مقایسه با سایر وسایل بزرگ مانند واحدهای AC، اجاق گاز یا اجاق گازها – یک شومینه برقی متوسط می‌تواند تنها در یک ساعت به اندازه آنها برق مصرف کند.

تفاوت اصلی بین شومینه برقی و اجاق گاز، اجاق گاز یا سایر قسمت های خانه در این است که ممکن است ساعت های زیادی در روز آتش را روشن کنید. این بدان معناست که در این مدت انرژی بسیار بیشتری نسبت به یک دستگاه مصرف می‌کند. اما این بدان معنا نیست که استفاده از آنها بد است – آنها می‌توانند در مصرف برق و هزینه صرفه جویی کنند.

 

شومینه لوکس ایران مدرن‌ترین برند تولید شومینه برقی که همانطور از نامش پیداست

در لوکس بودن و کیفیت بالای ارائه شده توسط آن تردیدی وجود ندارد. محصولات به خوبی ساخته شده اند و شیک و زیبا ارائه می‌شوند.

 

آیا آتش های برقی ارزان تر از آتش سوزی های گازی هستند؟

شومینه های برقی 100% کارآمد هستند زیرا به تهویه نیاز دارند بنابراین هیچ گرمایی از دودکش هدر نمی رود. ما می دانیم که قیمت گاز ارزان تر از برق است، اما تمام انرژی مصرف شده صرف گرم کردن اتاق شما می‌شود. علاوه بر هزینه نصب معمولاً پایین تر از آتش سوزی گاز، می توانیم ببینیم که در مقایسه با آتش سوزی گاز چگونه از نظر هزینه‌های طولانی مدت یکسان می شود.

درباره شومینه برقی لوکس 2022 شومینه لوکس ایران

شومینه برقی لوکس 2022

هنگام خرید شومینه برقی به چه نکاتی توجه کنیم؟

چهار چیز وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید که عبارتند از:

مدل

شومینه برقی شومینه لوکس ایران در چهار مدل اصلی و چند مدل مختلف و یک مدل سفارشی تولید می‌شود، که هر کدام مزایا و امکانات متنوعی نسبت به آن مدل داشته و بنا به خواسته خریدار تولید می‌شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

در زمان خرید حتما دقت داشته باشین شومینه حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

مصرف برق

شومینه‌های برقی در ظاهر یکسان می‌باشند اما بردهای آن‌ها میبایست به نحوی تعبیه شده باشند که توان خروجی گرمایش بالا با مصرف پایین داشته باشد.

فناوری شعله

چندین فناوری شعله برقی در بازار وجود دارد و یکی از آنها را انتخاب می‌کنید بر اساس بودجه شما و اثری که می‌خواهید خواهد بود.

نصب بسیار آسان

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنیم نصب بسیار آسان شومینه است که بدون نیاز به نصاب امکان نصب توسط خریدار وجود داشته باشد.

دارای براکت

یکی دیگر از مواردی که باید توجه کرد داشتن براکت دیواری شومینه جهت نصب به صورت دیواری می‌باشد که بتوان شومینه را با یک براکت با پیچ و رولپلاک به راحتی نصب کرد.

بسته بندی مناسب

شومینه‌های برقی از شیشه و تجهیزات برقی تشکیل شده و باتوجه به عدم دقت در جابجایی محصول در باربری‌ها میبایست حتما شامل کارتن باشد.

درباره شومینه برقی لوکس 2022 شومینه لوکس ایران

شومینه برقی لوکس 2022

زمان گرمایش شومینه برقی لوکس 2022

شومینه های برقی یک اتاق را از طریق یک کویل گرمایشی و فن گرم می کنند. به همین دلیل، حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشد تا یک اتاق 37 متر مربعی به طور کامل گرم شود. اگرچه باید چند دقیقه صبر کنید، اما گرما برای مدت طولانی باقی می ماند. اگر دستگاه را خاموش کنید، حدود یک ساعت طول می کشد تا هوای گرم پخش شود.

شومینه برقی شیشه ای وسیله ای عالی برای گرم کردن یک اتاق متوسط است. اما، باید بدانید که چگونه از آن برای کشف پتانسیل کامل آن استفاده می شود.

پنجره ها و درها را بسته نگه دارید

اگر پنجره یا در همیشه باز باشد، حتی آتش‌های بزرگ برقی نیز برای گرم کردن اتاق مشکل خواهند داشت. از نظر گرمایش به خوبی شومینه های سنتی نیستند.

پنجره ها و درهای خانه شما باید همیشه بسته باشند. هوای سرد بیرون می تواند از شکاف ها و منافذ نفوذ کند. به نوبه خود، شومینه شما انرژی بیشتری مصرف می کند تا اتاق را در دمای راحت نگه دارد. شما باید ویژگی های عایق اتاق را نیز بررسی کنید.

نمایش آتش شومینه برقی

پس از دانستن اینکه چگونه آتش الکتریکی گرما تولید می کند، احتمالاً از خود می پرسید که چگونه این واحدها ظاهر یک شومینه سنتی را تقلید می کنند.

شعله جدا از المنت گرمایشی است. یعنی حتی بدون روشن کردن بخاری هم می توانید شعله را روشن کنید. شومینه برقی شناور معمولا دارای چراغ LED است. سپس نور به شکلی شکسته می شود که یک نمایشگر شعله جعلی ایجاد می کند.

هیچ شعله واقعی تولید نمی شود بنابراین در مقایسه با یک شومینه سنتی هیچ گاز یا دودی وجود ندارد. شما نیازی به نصب دریچه یا دودکش در داخل خانه خود ندارید.

 

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه 09126876184 آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

نحوه سفارش و ارسال در شومینه لوکس ایران

جدیدتر

ایده های ساده تزئین شومینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری