بلاگ

خانهشومینهایده های ساده تزئین شومینه
ایده-های-ساده-تزئین-شومینه

ایده های ساده تزئین شومینه

چند نمونه از ایده های ساده تزئین شومینه که در تمام طول سال شیک به نظر می رسند. شومینه ها نه تنها جذابیت های معماری و بصری را ارائه می دهند، بلکه مرکز دنج خانه هستند. چه یک شومینه زیبا داشته باشید که در تمام زمستان در اتاق نشیمن باشد یا یک شومینه تزئینی زیبا اما غیر کاربردی داشته باشید (یا اگر می خواهید یکی از آن را از ابتدا بسازید!) شما در مکان مناسبی برای ایده های تزیین شومینه از ما هستید.

ایده-های-ساده-تزئین-شومینه

ایده های ساده تزئین شومینه

ما چندین ایده آسان برای شومینه گردآوری کردیم که شومینه شما را بدون توجه به فصلی از سال بی انتها و شیک نشان می دهد. این شومینه‌ها از سنگ‌کاری‌های دقیق گرفته تا سنگ‌های مرمری فوق‌العاده و شومینه‌های مدرن، طراحی داخلی هر فضای زندگی را بدون توجه به اینکه بیرون برف می‌بارد یا خیر، هدف قرار می‌دهند.

ایده های ساده تزئین شومینه

1. با رنگ سیاه به آن زندگی دوم بدهید

اگر می‌خواهید دوباره حس جدیدی به یک شومینه آجری بدهید، رنگ تیره می‌تواند بد خلق و غیرمنتظره باشد، مانند این شومینه سیاه جوهری در یک اتاق نشیمن. اما در ظاهر شیک، عالی و تمیز به نظر می رسد (زیرا رنگ سیاه دوده را پنهان می کند!). از همین رویکرد در سراسر اتاق استفاده می شود. با یک آینه قدیمی میتوانیم زیبایی ظاهری را چندین برابر کنیم.

modern fireplace

2. نما را مسدود نکنید

طراحان ماهر اتاق نشیمن کنسولی را به عنوان یک جعبه جواهر شفاف بزرگ که بر روی کف جنگل آویزان است، توصیف می کند. بنابراین “نشستن در اطراف یک شومینه برای نوعی حس آتش کمپ تغییر شکل می دهد.”

modern living room with fireplace

3. تزیین با استفاده از شمع

در اینجا شواهد بیشتری وجود دارد که نشان می دهد یک شومینه بدون کار هنوز هم می تواند یک ویژگی ارزشمند باشد. سعی کنید چند شمع با عطر کاج جمع کنید تا آن اثر شعله سوسوزن و عطر جنگل را به دست آورید.

alison victoria's loft in atlanta, georgia

4. روش ترکیب برای تزیین

نمونه از طراحی که تمام سطوح (به استثنای طبقات) را با رنگ سبز آبی پوشانده شده است. این یک رویکرد مد جسورانه و غیرمنتظره در یک اتاق ناهارخوری کلاسیک است که اعتماد به نفس را تراوش می کند.

dining room by lydia pursell spectra blue paint turquoise blue green walls, antiques

5. ترکیب سبک قدیمی و فناوری جدید

طراح دلیا کنزا در سنگ قهوه‌ای بروکلین خود، سبک اصلی معماری خانه، گرانیت مزین و همه چیز را ارج نهاد. او یک اجاق هیزمی جدید (اما ظاهر آنتیک) را وارد کرد که آتش واقعی ایجاد می کند اما خطر دود داخل خانه را که از یک شومینه بنایی دریافت می کنید از بین می برد.

brownstone fireplace

6. مکانی الهام بخش برای گفت‌وگو

یک مبل بزرگ و نیم دایره در این اتاق نشیمن ، راهی عالی برای اطمینان از اینکه هیچ کس بر سر منظره زیبای درختان و همچنین شومینه دعوا نمی کند. به علاوه، امکان مکالمه خوب و فتنه بصری را فراهم می کند.

semicircle sofa in living room

7. استفاده از آجرهای سفید رنگ

می توانید طراف شومینه آجری اکسپوز را به رنگ سفید درآورد تا فضای داخلی واضح و مدرن را تکمیل کند بدون اینکه شخصیت خانه از حالت صمیمی را از بین ببرد.
designer kristin fine’s 12 year old modern farmhouse in westport, connecticut

8. تعادل مدرن با سنتی

طراح Shawn Henderson این آپارتمان قرن نوزدهمی را با فرو ریختن دیوار انعطاف پذیری که اتاق نشیمن و غذاخوری را از هم جدا می کرد، به شکوه سابق خود بازگرداند. این باعث افزایش نور طبیعی خورشید و همچنین مرکزیت مجدد شومینه شد. هندرسون می‌گوید: «این در مورد این بود که آپارتمان را به یک فضای داخلی فروتن‌تر تبدیل کنیم. او چند چوب را به داخل جعبه تکیه داد و یک صفحه نمایش داد زیرا شومینه فقط تزئینی است.

living room design ideas with fireplace

9. رنگ مکمل را انتخاب کنید

برای دادن حس جوانی به شومینه سنتی‌تر، دیوارهای اطراف را از رنگی مکمل استفاده کنید و اتاق را با مبلمان متنوع، هنر مدرن و چراغ‌های درجه یک آوانت تزئین کنید.
fireplace in modern living room

10. یک شلف دیواری اضافه کنید

این شومینه در یک اتاق نشیمن که توسط هایدی کایلیر طراحی شده است، بهترین های یک کلبه کوهستانی کلاسیک و یک خانه مزرعه خانوادگی معاصر را در خود جای داده است.

یک شلف دیواری که به صورت افقی بر روی دیوار سنگی نصب شده است به عنوان یک دکوراسیون عمل می کند.

living room with stone fireplace surround

11. فضای دکور را گرم کنید

دفتر خانه ای روباز و دلباز که توسط Breegan Jane طراحی شده است، با این شومینه مرمری رنگارنگ، تماس گرم تری پیدا می کند. این متریال سبکی پیچیده و رسمی را به عناصر غیررسمی‌تر معرفی می‌کند و همچنین به کاهش مقیاس سقف‌ها به مقیاسی صمیمی‌تر و انسانی کمک می‌کند.

modern office with marble fireplace

12. نوع چیدمان صندلی

صندلی را به گونه ای ترتیب دهید که رو به شومینه یا تمام حس های دنج باشد. در اینجا طراح دو صندلی راحت و بزرگ رو به شومینه را انتخاب کرد تا مبل هایی که به سمت دو صندلی یا دیوار زاویه داشته باشند.

living room with fireplace

13. آن را استتار کنید

برای الهام گرفتن از طراحی شومینه فوق مدرن، به دنبال آن نباشید.

در این اتاق نشیمن که توسط Raji RM طراحی شده است، جعبه آتش با دیوار همسطح است این یک جلوه ای استتار است که می‌توانید تاثیر آن را در دکوراسیون مشاهده کنید.

modern living room with fireplace

14. اتاقی با الهام از اسکاندیناوی

دستور العمل برای اتاقی با الهام از اسکاندیناوی: پوست گوسفند، دکور مینیمال و مبلمان ارگانیک. این شومینه ساده، مناسب برای اتاق نشیمن مدرن، مدبرانه و چند لایه است. محفظه ذخیره سازی چوبی تعبیه شده نیز بسیار مفید است.

fireplace storage ideas

15. سازگار بودن

ما در حال بررسی زیبایی شناسی  دکور تمام سفید در این خانه پاریسی که توسط Leanne Ford طراحی شده است هستیم. حتی هیزم ها هم سفید رنگ شده اند! اجازه می‌دهیم که درس انسجام و توجه به جزئیات باشد.
پوشش به لطف آن دیوارکوب های برقی Schoolhouse و قطعات نقره ای برس خورده خودنمایی می کند. و چگونه می توانیم آن صندلی روبانی قرمز روشن پیر پائولین را فراموش کنیم؟
simple fireplace ideas

16. آن را به نقطه کانونی تبدیل کنید

اگر در حمام اصلی یک شومینه دارید، آن را با شمع و آثار هنری مانند هر اتاق دیگری بپوشانید، همانطور که الیزابت رابرتز معماری و طراحی در اینجا انجام داد. این صحنه را برای حمام‌های حباب‌دار رمانتیک و آرامش‌بخش می‌سازد.

17. حس یک  خانه کوهستانی

مهم نیست واقعاً کجا زندگی می کنید، می توانید با یک شومینه سنگی و چوبی احساس کنید در کوه هستید. این نمونه شیک که توسط هکر گاتری طراحی شده است، با شمع‌ها آراسته شده و در کنار یک صندلی پنجره‌ای با روکش چهارخانه قرار گرفته است، احتمالاً تنها زمانی است که ما آرزوی برف را در بهار داریم.

18. کوسن های کف را اضافه کنید

آیا چیزی دنج تر از حلقه زدن روی بالش های زمینی وجود دارد؟ این شومینه مدرن ما را وادار می کند آرزو کنیم که زمستان بود. همچنین نوید صندلی اضافی را برای دفعه بعد که سرگرم می کنید و نیاز دارید افراد بیشتری را در خود جای دهید.

19. اسکلت اصلی را حفظ کن

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک شومینه معلق در اتاق نشیمن دارید، آن را به رنگی پررنگ درآورید که آن را از بقیه اتاق متمایز می کند. در این اتاق نشیمن، شومینه آرامش یکپارچه‌سازی را به ارمغان می‌آورد اما به لطف رنگ‌های جوهری، شخصیت قوی‌تری را در فضای با رنگ خنثی نشان می‌دهد.

20. آثار هنری را با دکور مطابقت دهید

از یک اثر هنری چشم نواز به عنوان الهام بخش دکوراسیون محیط خود استفاده کنید. در این اتاق نشیمن رسمی و مدرن، نقاشی گل‌های انتزاعی با گل‌های روی شومینه صحبت می‌کند و به نظر می‌رسد که در حال گسترش به داخل اتاق است.

21. به آن گریت صنعتی بدهید

مطمئناً مینیمالیست، اما این اتاق نشیمن جنوب غربی هنوز هم به لطف فرش و پتوی پوستی، حال و هوای دنج دارد. تمام بافت و طرح به فضای سقف بلند کمک می کند تا احساس صمیمیت بیشتری داشته باشد.
منبع جمع آوری اطلاعات مقاله: housebeautiful

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

شومینه برقی لوکس 2022

جدیدتر

انواع مختلف شومینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری