بلاگ

خانهکار اجرایینقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن یا رنگ آمیزی ساختمان یکی از عناصر اصلی دیگر دیزاین محسوب می شود که نه تنها در دکوراسیون منزل تاثیرگذار می باشد بلکه سبب تمیزی و زیبای می‌ گردد که همین عامل سبب فرار حشرات ریز و موزی از منزل می شوند.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن توسط تیم حرفه ای اجرا شومینه لوکس ایران

چرا نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن یا رنگ آمیزی ساختمان علاوه بر زیبایی نقش اصلی در حفاظت دیوار گچ یا سطوح قابل استفاده مانند آهن و چوب و غیره را دارد. بنابراین از نقاشی ساختمان مدرن یا رنگ آمیزی برای بالا بردن عمر سطوح و جلوگیری از خراب شدن آن استفاده می شود.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن به صورت حرفه ای با تیم متعهد شومینه لوکس ایران

برای نقاشی ساختمان مدرن یا رنگ آمیزی ساختمان بهتره بیشتر با رنگ ها آشنا بشیم. انواع نقاشی ساختمان به شرح زیر می باشد:

  • رنگ روغنی
  • رنگ پلاستیک
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ کنیتکس
  • رنگ اکرلیک
  • رنگ بلکا
  • رنگ کیلر و سیلر

رنگ روغنی

اگر میخواهید دیوار منازلتون زیبا و در برابر خرابی مقاوم باشند این رنگ سنتی پایه تینر روغنی پیشنهاد می کنیم چون قابل شستشو و بسیار قوی در برابر کثیفی می باشند و صد در صد قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را دارند تا مثل روز اول درخشنده و شفاف باشند. و قابلیت اجرا بر روی تمای سطوح از جمله گچ، سیمان و آهن و چوب و … را دارند. یکی از سختی های رنگ روغنی بود رنگ و دیر خشک شدن آن می باشد. که از نظر ما این نشانه قوی بودن و سرسختی رنگ می باشد.

رنگ روغنی میتواند براق یا نیمه براق یا مات باشد برای سطوح آهنی که نیاز به محافظت بیشتری دارند از رنگ روغنی براق استفاده می کنند و برای سطوح گچی رنگ روغنی نیمه براق جهت جلوگیری از نمایش موج های گچ کاری استفاده می گردد چون بتونه تا حدی موج دیوار را کاهش اما از بین نمیبرد.

رنگ روغنی با قلم و غلطک و پیستوله قابل اجرا می باشد.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن با رنگ روغنی توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

رنگ  پلاستیک

اگر میخواهید در سریعترین زمان ممکن سطوح خود را تیمز و زیبا کنید این نوع نقاشی ساختمان مدرن را پیشنهاد میکنیم رنگ پلاستیک خیلی سریع خشک و قابل اجرا می باشد اما برای هر سطوحی استفاده نمی شود. قابلیت شستشو ندارد و مقاومت بسیار پایینی دارد. بر خلاف رنگ روغنی ضعیف و بدون بو می باشد.

رنگ پلاستیک قابل اجرا با قلم و غلطک و پیستوله می باشد.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن اجرا رنگ پلاستیک توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

رنگ مولتی کالر

در نقاشی ساختمان مدرن یا رنگ آمیزی ساختمان های عمومی و پر تردد از این رنگ مولتی کالر پیشنهاد می گردد که برای اچرای آن ابتدا بستری با رنگ روغنی یا پلاستیک ایچاد می شود سپس با پیستوله پمپ طرح مورد نظر پخش می شود از خصوصیات این رنگ زیبایی آن می باشد دارای رنگ زمینه و رنگ دانه های زیبایی می باشد که روی آن پخش می شود تمیزی و نظافت این رنگ نسبت به رنگ روغنی ضعیف تر می باشد و دارای هزینه بالا اما نگهدارنده ضعیف می باشد.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن اجرا مولتی کالر توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

رنگ کینتکس

در نقاشی ساختمان مدرن رنگ کنیتکس از جنس رنگ هایی می باشد که دارای  دانه های پنبه ای نسور برجسته می باشند و در دانه های ریز و متوسط و درشت تولید و قابل اجرا می باشند. این رنگ بیشتر برای نمای ساختمان به دلیل مقاومت آن در هر شرایط جوی و آب و هوایی استفاده می شود. و با پیستوله و پمپ انجام می گردد.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن رنگ کنیتکس اجرا توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

 

رنگ اکرلیک

در نقاشی ساختمان مدرن برای رنگ آمیزی انواع سطوح از این رنگ استفاده می کنند. این نوع رنگ پایه آب بوده اما به دلیل رزین بالای آن قابلیت شستشو در رنگهای براق و نیمه براق خود دارد. ازآن به عنوان رنگ روغنی بدون بو و سریع یاد می شود چون قابل شستشو می باشد و برخلاف رنگ روغنی بو ندارد و حتی سریع خشک می شود اما نمیتواند جایگزین آن باشد چون همانند رنگ روغنی شستشو صد درصدی نیست و قدرت پاینتری دارد به دلیل اجرای سریع آن در رقابت با این رنگ می باشد. با قلم و غلطک و پیستوله قابل اجرا می باشد.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن رنگ آکرلیک اجرا توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

رنگ بلکا

در نقاشی ساختمان مدرن برای رنگ آمیزی در جاهایی که ترک یا شکافت های بسیاری دارن از این رنگ استفاده می شود چون از پوشش سلوزی الیاف تشکیل شده و روی سطح را با تنوع رنگ های زیبا مطابق به سلیقه شما عزیزان می پوشاند. بی بو و اجرای آن سریع بوده و غیر قابل شستشو می باشد.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن رنگ بلکا توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

رنگ کیلر و سیلر

در نقاشی ساختمان مدرن از این رنگ برای رنگ آمیزی سطوح  چوبی استفاده می شود سیلر نوعی مایع که قبل از کیلر انجام می شود این رنگ با پیستوله و قلم قابل اجرا می باشد و از بهترین رنگ ها برای سطوح چوبی می باشد.

نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان مدرن رنگ کیلر سیلر توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

نتیجه شومینه لوکس ایران:

رنگ روغنی نسب به سایر رنگ ها میتواند بهترین رنگ برای منازل و ویلای شما عزیزان باشد.

آیا به یک نقاش ساختمان یا تیم حرفه ای جهت رنگ آمیزی منزل، محل کار یا ویلا خود فکر می‌کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

جهت اجرا نقاشی ساختمان مدرن تیم حرفه ای گروه صنعتی شومینه لوکس ایران در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. فقط کافیه با ما در تماس باشید.

همچنین می توانیدانواع شومینه های برقی  و شومینه برقی چهارفصل شومینه لوکس ایران در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: plfirepaces.com

قدیمی تر

تبریک نوروز سال 1402 شومینه لوکس ایران

جدیدتر

دعای جوشن کبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری