بلاگ

خانهدکوراسیونفواید نشستن در کنار شومینه
فواید-نشستن-در-کنار-شومینه

فواید نشستن در کنار شومینه

فواید نشستن در کنار شومینه

در  این مبحث می‌خواهیم فواید نشستن در کنار شومینه از نظر علمی بررسی کنیم. همانطور که همه ما می دانیم شومینه ها به عنوان منابع گرمایش مکمل محبوب هستند. آنها همچنین به دلیل اینکه چقدر دکوراسیون اطراف را برجسته می کنند، تقریباً در هر خانه ای مورد استقبال قرار می گیرند. اما بر اساس تحقیقات دانشگاه آلاباما، راه اندازی یک شومینه یک مزیت دیگر نیز دارد و آن ریشه در ذهن دارد.

ما همیشه می دانیم که نشستن در کنار شومینه آرامش بخش است. اما علت آن چیست. تحقیقات U of A نشان می دهد که تماشای آتش بر فشار خون افراد تأثیر بسزایی دارد. کاهش 5 درصدی فشار خون هنگام تماشای  آتش.
این مطالعه شامل 226 بزرگسال بود که از آنها خواسته شد ویدیویی از یک شومینه خروشان تماشا کنند. فشار خون پایه قبل از تماشای ویدیو گرفته شد و با فشار خون پس از اتمام فیلم توسط شرکت کنندگان مقایسه شد.
نتایج جالب بود. افرادی که این ویدئو را با صدا تماشا کردند به طور متوسط ​​پنج درصد کاهش فشار خون خود را ثبت کردند. این تعجب آور نیست شعله های آتش در یک شومینه یک تجربه آرامش بخش را ایجاد می کند.

با این حال، تجربه شرکت کنندگان از نگاه کردن به آتش با ایجاد چند تغییر، آرامش بخش شد.

افراد هنگام تماشای ویدیو بدون صدا سطوح مختلفی از افزایش فشار خون را ثبت کردند. زمانی که فیلم آتش سوزی به صورت وارونه ارائه شد، فشار خون نیز افزایش یافت.

ذهن خالی = بدن آرام

به گفته محققان، دلیل اینکه ما هنگام تماشای یک آتش “عادی” آرامش درونی را تجربه می کنیم این است که ذهن ما به درون شعله های آتش کشیده می شود و هر چه مدت طولانی تر این اتفاق بیفتد، بیشتر از شلوغی نگرانی های روزمره رها می شویم. در این حالت بدون حواس پرتی و آرام، اضطراب ها به طور طبیعی کاهش می یابد.

فواید-نشستن-در-کنار-شومینه

فواید-نشستن-در-کنار-شومینه

آرامش منجر به کاهش فشار خون در افراد مورد مطالعه که در آزمایش‌های اولیه نمره بالاتری برای رفتارهای اجتماعی مثبت مانند سخاوت و همدلی کسب کردند، بیشتر دیده شد.

کشیده شدن به سمت آتش چیز جدیدی نیست. از زمان های قدیم، مطمئناً مدت زیادی پس از کشف روش ساختن آتش، مردم از نشستن دور آتش به عنوان بخشی از کارهای روزمره خود لذت می بردند. در آن زمان احتمالاً نمی دانستند که با تمرکز بر شعله های آتش از نظر روانی تقویت می شوند، اما این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می افتد، و به همین دلیل است که آتش های ساخته شده برای گرما و محیط از آن زمان تاکنون مردم را به خود جذب کرده اند.

مطالعه دانشگاه آلاباما این فرضیه را مطرح کرد که تکامل این گونه ارتباط زیادی با شیفتگی ما به آتش امروزی دارد. هزاران سال پیش، آتش معنای بیشتری نسبت به دوران مدرن داشت و استفاده از آتش برای گرما و پخت و پز بسیار رایج بود. رفتارهایی که قوی، سازگار و پر معنا هستند اغلب به نسل های متوالی منتقل می شوند.

بنابراین امروز ما از آتش فروزان در شومینه های خود لذت می بریم و اکنون می دانیم که چرا آن را اینقدر دوست داریم: آتش توجه ما را فرا می گیرد و در حالی که شعله های آتش را تماشا می کنیم، ذهن ما کمی خالی می شود و احساس آرامش و آرامش به خلاء منتقل می شود. تنها با داشتن یک شومینه زیبا و مناسب محیط می توانیم این فرصت را داشته باشیم که از مزایای زیبایی و ارامش آتش بهرمند شویم.
فواید نشستن در کنار شومینه

فواید نشستن در کنار شومینه

شومینه لوکس ایران با تجربه فراوان و فعالیت در این زمینه می تواند در خرید یک شومینه مدرن زیبا و مناسب محیط شما راهنمایی کند و همه امکانات را در اختیارتان قرار دهد.

لطفا پس از ثبت سفارش با شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

شماره همراه: 84 61 687 – 0912  (آقای خانلو)

شماره ثابت: 92 07 04 77 – 021

لطفا جهت دریافت کاتالوگ واتساپ پیام ارسال نمائید.

جهت دیدن نمونه کارهای اجرا شده یا تصاویر بیشتر از اینستاگرام شومینه لوکس ایران دیدن فرمائید.

برای خرید شومینه کلاسیک برقی سفارشی در مدل های مختلف شومینه برقی، شومینه گازی، شومینه اتانولی میتوانید از فروشگاه شومینه لوکس ایران خرید فرمائید.

جهت دریافت قیمت شومینه با ما شومینه لوکس ایران کلیک در تماس باشید.

جهت خرید شومینه به فروشگاه شومینه شومینه لوکس ایران کلیک مراجعه فرمائید.

آیا به یک مرکز خریدهیزم فکر می‌کنید؟ لطفا به لینک فوق کلیک فرمائید.

آیا به یک تیم حرفه ای جهت بازسازی ساختمان یا تعمیرات ساختمان خود فکر می‌کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

جهت اجرا دیوار کاذب شومینه یا کناف برای باکس هیزم شومینه الوار تزئینی و اجرای صفر تا صد تیم حرفه ای گروه صنعتی شومینه لوکس ایران در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. فقط کافیه با ما در تماس باشید.

همچنین می توانید انواع شومینه برقی و شومینه گازی و شومینه اتانولی و شومینه کلاسیک و شومینه نئو کلاسیک و شومینه برقی چهارفصل شومینه لوکس ایران در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.


جهت دریافت مشاوره یا قیمت شومینه و کاتالوگ شومینه یا کاتالوگ تولیدات شومینه شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: plfirepaces.com

قدیمی تر

انواع هیزم

جدیدتر

شومینه اتانولی چیست

2 دیدگاه برای “فواید نشستن در کنار شومینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری