بلاگ

خانهاکسسوریصندلی ریلکسی راک

صندلی ریلکسی راک

صندلی ریلکسی راک

در قرن هجدهم مبلمان ساز کارولینای شمالی یا کشاورز کنتاکی که یک صندلی ثابت پشت نردبانی را گرفت و آن را به صندلی گهواره ای محبوب تبدیل کرد، که امروزه صندلی راک نامیده و از عناصر اصلی دیزاین در کنار شومینه محسوب می‌شود.

صندلی ریلکسی راک شومینه لوکس ایران

صندلی ریلکسی راک کفی مبله

در مورد صندلی ریلکسی راک بیشتر بدانیم:

صندلی گهواره ای وسیله ای برای همه کسانی است که می خواهند بنشینند اما مطمئناً یک جا نمی نشینند و این فقط برای کسانی که مورچه های ضرب المثلی در شلوار خود دارند صدق نمی کند. عقب و جلوی آهسته، نوسان دقیق جنبه مراقبه ای دارد. صندلی گهواره ای به آرامی بدن انسان را به حرکت در می آورد و به کاربر چشم انداز کمی مبهم از محیط اطراف خود می دهد و خاطرات آرامش بخشی که در کودکی به آرامی تکان می خوردند را زنده می کند. هنگامی که صندلی به حرکت در می آید، خود به جلو و عقب حرکت می کند و اوج لذت را تداعی می‌کند.

چه کسی صندلی راک را اختراع کرد؟

بنجامین فرانکلین اغلب به اختراع صندلی گهواره ای نسبت داده می شود، اما مدرک محکمی برای حمایت از این ادعا فراتر از اشتیاق ذکر شده او برای آنها وجود دارد. به احتمال زیاد صندلی توسط یک سازنده مبلمان یا کشاورز اختراع شده است، که صرفاً یکی از منشأ شمالی است تا جنوبی. نویسنده کتاب Now Sit Me Down، تاریخچه ای جامع از این صندلی، به لایحه ای در سال 1742 برای «یک صندلی پرستار با راکرها» اشاره می کند که به یک کابینت ساز پنسیلوانیا بدهکار است. بیش از چهل سال بعد، در سال 1787، کلمه صندلی گهواره ای برای اولین بار در فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد ظاهر شد.

صندلی ریلکسی راک شومینه لوکس ایران

تولید صندلی گهواره ای راک در شومینه لوکس ایران

 

چگونه صندلی گهواره ای مناسب را انتخاب می کنید؟

صندلی ریلکسی راک شومینه لوکس ایران

خرید صندلی ریلکسی راک در شومینه لوکس ایران

صندلی راک یک وسیله شخصی است. شما باید یکی را داشته باشید که برای شما مناسب باشد—یکی که در آن راحت باشید و آنطور که دوست دارید تکان بخورد و تکان خوردن آن لذت ببرید.

با توجه به شیوع بیماری‌های تنفسی بهترین راه خرید صندلی ریلکسی راک بصورت آنلاین می‌باشد.

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا از طریق تلفن یا از طریق وب‌سایت ما یک راکر خوب انتخاب کنید.

چرا صندلی راک بخریم:

امروزه، در طراحی مدرن و کلاسیک برای دیزاینی زیبا از صندلی گهواره ای راک استقبال بسیاری می‌شود. این وسیله پر بیننده در نهایت بسیار بیشتر از اکثر همتایان خود به احساسات متعهد است. به‌علاوه، پایه‌ای فوق‌العاده برای آزمایش فراهم می‌کند، زیرا نه بخشی ضروری از دنیای کار است و نه یک هدف شگفت‌انگیز از اعتبار. محبوبیت آن بیشتر با این واقعیت است که برخلاف صندلی های اداری، صندلی های راحتی یا مبل‌ها، صندلی‌های راک در تعداد بسیار کمتری تولید می‌شوند، به این معنی که فرد نیازی به نگرانی در مورد بازارهای فروش ندارد

بلکه به طراحان این فرصت را می دهد تا سنت های قدیمی را بپذیرند و دانش، شادی خلاقانه و فاصله طعنه آمیز خود را در بررسی انتقادی دیدگاه های تاریخی به نمایش بگذارند.

اما طراحان بیش از هر چیز جذب این پدیده آرکید می شوند که به طور ریتمیک به جلو و عقب می چرخد. دقیقاً همین رفت و آمد، این تلاش برای جهانی بهتر است که هنوز در راه است و این اشتیاق نوستالژیک برای جهانی بهتر است که به نظر می رسید با پایان دوران پیش از صنعتی شدن از بین رفته است.

این چیزی است که صندلی راک را از همتایان خود متمایز می کند. این یک وسیله نقلیه نابهنگام و در عین حال سفر به آینده است. در جایی که فرهنگ ما به دنبال نجات خود در پیشرفت است، در هیجان سرعت، چه در ماشین، قطار، هواپیما یا موشک، رفت و آمد مداوم صندلی گهواره‌ای نوید حرکتی را می‌دهد که در عین حال ساکن است، امتداد وجدان ما. که آغاز و پایانی نمی شناسد و در نتیجه ذهن ما را به روی آزادی باز می کند.

بنابراین چه چیزی یک صندلی گهواره ای عالی را می سازد؟

من می گویم عوامل کلیدی راحتی و قدرت هستند. راحتی چیزی است که ما به دنبال آن هستیم، اما البته قدرت در مورد اطمینان از ماندگاری راحتی است.

راحتی.

راحتی برای بسیاری از مردم معنای زیادی دارد، اما من می توانم به شما بگویم پس از سال ها فروش راک به هزاران مشتری باهوش، برخی از جنبه های کلیدی راحتی وجود دارد که تقریباً همه می توانند در مورد آنها توافق داشته باشند و به شما کمک می کند تا بهترین را پیدا کنید. صندلی

 

درنهایت جونم براتون بگه

وقتی در راک کامل بنشینید، آن احساس خوشبختی را دریافت خواهید کرد که از دانستن “بهتر از این نمی شود” ناشی می شود. این احساس راحتی عالی برای شروع یک شب به یاد ماندنی با خانواده یا دوستان در خانه شما است.

چگونه صندلی راک کامل را پیدا کنیم؟

ما به شما میگیم

از همینجا میتونمنین از تولیدات ما به صورت آنلاین به راحتی خرید داشته باشین.

آیا به یک صندلی راک در کنار شومینه خود فکر می کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

همچنین می توانیدانواع شومینه های برقی در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران جهت دیزان منزل تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

 

قدیمی تر

تاریخچه درخت کریسمس

جدیدتر

هیزم شومینه یا الوار شومینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری