بلاگ

خانهشومینه لوکس ایرانبازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن

نیاز به نوسازی ساختمان در بسیاری از کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دلایل این امر قدیمی بودن متریال و دیزاین ساختمان است. دلیل دیگر آن گرانی بسیار زیاد ساختمان در کشور که سبب گردیده مالکان به جای خرید ملک، ساختمان خود را تغیییرات اساسی و دیزاین نمایند.
متأسفانه ما همچنان مشتاق پروژه های سرمایه گذاری متوالی هستیم، در حالی که توجه کمی به نگهداری ساختمان ها در شرایط
فنی می باشد بنابر این با توجه به تخصص تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران در زمینه بازسازی منازل و شرکت ها و ویلا و ارگان های دولتی اقدام به دیزاین و تعمیرات جهت حفظ زیبایی شهر و جلوگیری از هدر رفتن انرژی و لذت زندگی در خانه ای که هستیم با تغییراتی مدرن می پردازیم.
بدون سرمایه گذاری و فعالیت ساختمانی و همچنین نوسازی توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه محلی وجود ندارد. ساخت مسکن، ساختمان‌ها و خدمات عمومی و زیرساخت‌های فنی و جاده‌ای امکان برآورده شدن نیازهای جامعه را فراهم می‌کند، در حالی که نوسازی ساختمان‌ها و نوسازی مناطق ساخته شده، شرایط زندگی ساکنان را به سطح نیازهای تمدن مدرن می‌رساند. اما نکته این است که همه این اقدامات سرمایه گذاری و احیا باید همیشه منطقی و موثر و در راستای منافع عمومی باشد. ما می‌توانیم به این هدف هم از طریق فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در محدوده‌های ساختمانی جدید و هم از طریق احیای همه‌جانبه ساختمان‌های موجود و نوسازی فضا دست یابیم.
تیم حرفه ای و متعهد در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت ترین کار و مناسب ترین قیمت پروژه شما بزرگواران را اجرا و به اتمام می رسانند.

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

 

اجرای تعمیرات و بازسازی ساختمان مدرن صفر تا صد به سلیقه شما به صورت حرفه ای در زمینه های زیر را از ما تیم حرفه ای و متخصص شومینه لوکس ایران بخواهید:

  • بنایی
  • تاسیسات
  • درب و پنچره
  • گچ کاری و کناف
  • نقاشی ساختمان
  • کابینت و کمد دیواری و جاکفشی

بنایی

با گذشت زمان بسیار از متریال زیاد ساختمان نیاز به ترمیم یا تعویض دارند گاها دیوارها یا سرویس های ساختمان به دلیل رطوبت و عوامل دیگر نیاز به سیمان کاری و دیوار چینی مجدد می باشند یا بلکه با توجه به دیزاین مدرن نیاز به جابجایی یا سبک سازی یا مقاوم سازی نیاز به بازسازی مدرن می باشند.

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن بنایی توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن بنایی توسط تیم متخصص شومینه لوکس ایران

تاسیسات

با گذشت زمان تاسیسات ساختمان پوسیده و سوراخ می گردد یا گاها سبب ترکیدگی لوله و اتصالات ساختمان می شوند. گاها بنا به استفاده بهینه از انرژی و صرفه جویی در آن و هزینه های ماهانه موتورخانه نیاز به جایگزینی پکیج با موتورخانه می باشد و همینطور بررسی رادیاتورها و ترمیم یا تعویض لوله کشی ساختمان در اولویت قرار می گیرد. بنابراین نیاز به بازسازی ساختمان مدرن می باشد.

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن نصب پکیج توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن لوله کشی حرفه ای توسط متخصصین شومینه لوکس ایران

درب و پنجره

با توجه به گذشت زمان و جلوگیری از هدر رفتن انرژی استفاده از درب و پنجره های دو جداره یا پی وی سی نیاز می باشد و همینطور درب های سرویس با توجه به رطوبت نیاز به تعویض می باشند بنابراین نیاز به بازسازی ساختمان مدرن می باشد.

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن پنجره دو جداره در شومینه لوکس ایران

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن درب ضد سرقت در شومینه لوکس ایران

گچ کاری و کناف

به مرور زمان گچبری و گچ کاری منازل نیاز به ترمیم می باشد و برای سبک سازی و مقاومت در برابر زلزله و اجرای سریع طرح ها امروز در اکثر فضاهای مورد نیاز از کناف استفاده می گردد.

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن کناف توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن گچ کاری توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

نقاشی ساختمان

بعد از چند سال نقاشی ساختمان بر اثر شوستشو بسیار نیاز به رنگ آمیزی مجدد می باشد که امروزه از رنگ های بسیاری چون پتینه آکرلیک و بلکا میتوان استفاده کرد که هیچ کدام قابلیت شستشوی صد در صد رنگ روغنی را نداشته اما توع های بسیاری دارند.

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن نقاشی ساختمان توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

کابینت و کمد و جاکفشی

چوب های داخل ساختمان هم به مرور زمان استقامت خود را از دست داده و نیاز به تعویض قطعات یا کابینت جدید می باشد که در کنار آن کمد دیواری و جا کفشی و شاه نشین به چشم میخورد.

بازسازی ساختمان مدرن

بازسازی ساختمان مدرن اجرای کابینت و جاکفشی توسط تیم حرفه ای شومینه لوکس ایران

خلاصه
نوسازی ساختمان های قدیمی یک رویکرد مهم برای صرفه جویی در انرژی و کاهش هدر رفتن آن و زیبا سازی مدرن با هزینه های اقتصادی کم ارائه می دهد.

 

آیا به یک تیم حرفه ای جهت بازسازی ساختمان یا تعمیرات ساختمان خود فکر می‌کنید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

جهت اجرا دیوار کاذب کناف و اجرای صفر تا صد و یا اجرای باکس فریم چوبی تیم حرفه ای گروه صنعتی شومینه لوکس ایران در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. فقط کافیه با ما در تماس باشید.

همچنین می توانیدانواع شومینه های برقی  و شومینه برقی چهارفصل شومینه لوکس ایران در مدل های مختلف را از شومینه لوکس ایران تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تولیدات شومینه معلق شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

منبع: plfirepaces.com

قدیمی تر

دعای جوشن کبیر

جدیدتر

روز کارگر 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری