بلاگ

خانهشومینه گازیآموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی

با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص گردید اکثر خریداران عزیز در ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند بنابر این گروه صنعتی شومینه لوکس ایران تصمیم گرفته دراین مقاله توضیحات لازم جهت آسانی ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی تقدیم شما بزرگواران نماید.

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی در گروه صنعتی شومینه لوکس ایران

مرحله اول آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی انتخاب دیوار

در این مرحله باید دیواری را انتخاب کرد که طول مناسب جهت نصب فریم چوب شومینه کلاسیک را داشته یعنی نه بسیار بزرگ نه کوچک باشد. اکثرا طول فریم چوب شومینه های کلاسیک گازی cm160 می‌باشد بنابر این باید با در نظر گرفتن این ابعاد دیوار مد نظر را با توجه به طراحی که در ذهن دارید انتخاب نمائید.

مرحله دوم آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی الزام لوله گاز

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی(لوله گاز خارج از مسیر کوره میباشد همانند تصویر)

دیواری که جهت ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی مورد انتخاب قرار می‌گیرد باید لوله گاز جهت تامین سوخت شومینه گازی وجود داشته باشد. در راستای کاهش هزینه‌ها در صورت وجود لوله باید در جایی باشد که کمتر نیاز به بازسازی لوله کشی گاز یا اصلا تغییری در آن وجود نداشته باشد. بنابراین انتخاب صحیح دیوار در کاهش هزینه ها بسیار مهم می‌باشد. (توجه داشته باشید مسیر لوله گاز نباید پشت دیوار کاذب قرار گیرد)

مرحله سوم آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی الزام دودکش

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی اتصال دودکش به هود مخروطی کوره چدن گازیدر گروه صنعتی شومینه لوکس ایران

مطابق عکس بالا یکی دیگر از الزامات نصب شومینه کلاسیک گازی وجود دودکش در دیوار می باشد، برای امنیت در دیوار کاذب و اطمینان از خروج گاز منو اکسید کربن نیاز صد در صدی می‌باشد. توجه داشته باشید دودکش میبایست در ارتفاع بالای حداقل cm180 قرار گیرد. مسیر دودکش میبایست به صورت عمود بالا شومینه قرار بگیرد نباید در مسیر ابتدایی لوله زانو قرار گیرد چون سبب برگشت گاز و دوده به داخل شومینه و باکس شومینه می گردد که سبب خطراتی زیادی خواهد بود.

پیشنهاد میگردد:

حتما قبل بستن دیوار کاذب شومینه حتما لوله وارد شده در دودکش به دلیل عدم دسترسی پس از نصب دیوار کاذب به صورت محکم به هر طریقی شده اتصال داده شود که به مرور زمان از دودکش خارج نگردد. مشاهده گردیده برای محکم کردن لوله ای که وارد دودکش شده از سیمان یا گچ و سیمان استفاده میکنند.

مرحله چهار آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی ساخت دیوار کاذب

ساختن دیوارکاذب شومینه گازی کلاسیک با انواع مختلف مصالح از جمله آجر، سفال و بتن و… امکانپذیر میباشد اما برای سریعتر اجرا کردن این دیوار بهترین مصالح دیوار کاذب کناف نسوز میباشد که اجرای آن بسیار سریع و قابل بهره برداری بوده و پس از اجرا بلافاصله امکان رنگ پذیری دارد و مهمترین خصوصیات خوب آن سازه سبک مقاوم در برابر زلزله میباشد. در صورتیکه سایر دیوارهای کاذب سنگین بوده و هزینه بالا و بسیار زمان بر بوده و کثیف کاری زیادی خواهند داشت در صورتی که سازه های کناف بدون دردسر و تمیز میباشند.

مرحله پنجم آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی دهانه باکس دیوارکاذب

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی

آموزش ساخت دیوار کاذب شومینه کلاسیک گازی ابعاد باکس شومینه کلاسیک گازی در شومینه لوکس ایران طول 80cm ارتفاع 120cm

پس از طرح مورد نظر دیوار کاذب زمان آن رسیده که دهانه باکس برای پشت کوره چدنی شومینه کلاسیک گازی را ایجاد کرد لازم این کار به این صورت میباشد که یک مستطیل به طول 80 ارتفاع 120 از دیوار کاذب را خالی گذاشته به عمق 20 تا انتها کوره جهت نصب لوله دودکش به هود مخروطی بالای کوره چدنی گازی قرار گیرد.

 

نگران تیم حرفه‌ای جهت ساخت دیوار کاذب نباشید

آیا به تیم حرفه ای جهت ساخت دیوار کاذب با قیمتی مناسب نیاز دارید؟ با ما در تماس باشید.

آیا تمایل به ساخت دیوار کاذب با کناف با زیباترین طرح ها برای شومینه خود دارید؟ فقط کافیه با ما تماس داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره یا قیمت و کاتالوگ تـولیـدات شومینه لوکس ایران جهت خرید با شمار ه ۰۹۱۲۶۸۷۶۱۸۴ آقای خانلو تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام شومینه لوکس ایران

قدیمی تر

قلعه بابک کلیبر

جدیدتر

نصب شومینه گازی کلاسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری